Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ.ΟΡΓ.Α 1108806 ΕΞ 2022 Τροποποίηση των αποφάσεων Δ.ΟΡΓ.Α 1111028 ΕΞ2019, Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020, Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017, Δ.ΟΡΓ.Α 1003049 ΕΞ 2022 και Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1108806 ΕΞ 2022

ΦΕΚ B' 5578/31.10.2022

Τροποποίηση των υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1111028 ΕΞ2019/05.08.2019 (Β’ 3207), Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23.10.2020 (Β’ 4738), Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032), Δ.ΟΡΓ.Α 1003049 ΕΞ 2022/14.01.2022 (Β’ 142) και Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022/20.07.2022 (Β’ 3886) αποφάσεων του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α) Του Κεφαλαίου Α’ του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/ 2016 «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» (Α’ 94) και ειδικότερα των παρ. 1 και 3 του άρθρου 6, των περ. αα’, ββ’, γγ’ και εε’ της υποπαρ. θ’ της παρ. 4, της παρ. 6, της υποπαρ. α’ της παρ. 2, των παρ. 1 και 5 του άρθρου 14, της υποπαρ. β’ της παρ. 3 και των υποπαρ. θ’ και α’ της παρ. 2 του άρθρου 9, των άρθρων 2, 7, 19, 24, 26, 27 και 37, καθώς και των παρ. 1 έως 5 του άρθρου 41 αυτού,

β) του ν. 4174/2013 «Φορολογικές διαδικασίες και άλλες διατάξεις» (Α’ 170) και ειδικότερα του άρθρου 4 αυτού,

γ) του άρθρου 20 του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

δ) του άρθρου 81 του ν. 1892/1990 «Για τον εκσυγχρονισμό και την Ανάπτυξη και άλλες διατάξεις» (Α’ 101),

ε) του ν. 48/1975 «Περί της Εθνικής Σημαίας της Ελλάδος, του Εμβλήματος της Ελληνικής Δημοκρατίας, του όρκου των αναλαμβανόντων δημοσίαν εν γένει υπηρεσίαν, του τύπου των σφραγίδων των Δημοσίων Αρχών και των εγγράφων τούτων.» (Α’ 108),

στ) του π.δ. 16/1989 «Κανονισμός λειτουργίας Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) και Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών» (Α’ 6),

ζ) της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (Β’ 4738) και ειδικότερα του άρθρου 48 και του Παραρτήματος 1 «ΠΙΝΑΚΑΣ Δ.Ο.Υ.» αυτής.

2. Τις αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, υπό στοιχεία:

α) Δ.ΟΡΓ.Α 1111028ΕΞ2019/05.08.2019 «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10.03.2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», ως προς τη συγχώνευση ορισμένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), Α’ - Β’ τάξεως, στον Νομό Αττικής και Θεσσαλονίκης σε άλλες Δ.Ο.Υ. Α’ ή Δ.Ο.Υ. Α’ - Β’ τάξεως, στον ίδιο Νομό, καθώς και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) όμοιας απόφασης και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/08.08.2017 (Β’ 2823 και 3086) διαπιστωτικής πράξης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., ως προς τις αλλαγές που προκύπτουν από την πρώτη απόφαση, περί τροποποίησης του Οργανισμού της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού Δ.Ο.Υ. στους προαναφερθέντες νομούς» (Β’ 3207), όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1031989 ΕΞ2020/04.03.2020 (Β’ 713), Δ.ΟΡΓ.Α 1133185 ΕΞ 2020/16.11.2020 (Β’ 5107), Δ.ΟΡΓ. Α 1031184 ΕΞ 2021/12.4.2021 (Β’ 1573), Δ.ΟΡΓ.Α 1093636 ΕΞ 2021/25.10.2021 (Β’ 5001) και Δ. ΟΡΓ. Α 1067027 ΕΞ 2022/27.07.2022 (Β’ 4009) όμοιες.

β) Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 12, 52, 234 και 1032).

γ) Δ.ΟΡΓ.Α 1003049 ΕΞ 2022/14.01.2022 «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 “Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)”, απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (Β’ 4738), ως προς την ανακατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού της Α.Α.Δ.Ε., μεταξύ κλάδων αυτής και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού της Α.Α.Δ.Ε., μεταξύ των Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 142).

δ) Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022/20.07.2017 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης» (Β’ 3886) και ειδικότερα τις περ. 148, 149, 161 και 162.

3. Τις συστατικές πράξεις των Δ.Ο.Υ., στις οποίες καθορίζεται και η χωρική αρμοδιότητα αυτών.

4. Την υπό στοιχεία Δ6Α 1133106 ΕΞ 2011/21.09.2011 (Β’ 2187) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με όμοιες αποφάσεις και με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, σε συνδυασμό με την υποπαρ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

5. Τις κατωτέρω αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, όπως συμπληρώθηκαν ή τροποποιήθηκαν, σε συνδυασμό με την υποπαρ. γ’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016, υπό στοιχεία:

α) Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/08.08.2013 «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.)» (Β’ 2043),

β) Δ6Α 1092694ΕΞ2013/06.06.2013 «Τροποποίηση της υπό στοιχέια Δ6Α 1133106ΕΞ2011/21.09.2011 (Β’ 2187) απόφασης του Υπουργού Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και Κατάργηση των Τμημάτων Ελέγχου Δ.Ο.Υ. Α’ Τάξεως και των Γραφείων Ελέγχου Δ.Ο.Υ. Β’ Τάξεως, αναστολή λειτουργίας των Τμημάτων Δικαστικού Δ.Ο.Υ. Α’ Τάξεως και ανακαθορισμός καθ’ ύλην αρμοδιότητας Τμημάτων και Γραφείων των Δ.Ο.Υ Α’ και Β’ Τάξεως» (Β’ 1404 και 1544).

6. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:

α) Από 28.09.2022 (τρία μηνύματα), 30.09.2022 και 17 και 19.10.2022 της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.),

β) από 29.09.2022, 07 και 13.10.2022 της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γ.Δ.ΗΛΕ.Δ.),

γ) από 06.10.2022 της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.),

δ) από 23.09.2022 της Προϊσταμένης του Τμήματος ΙΑ’ της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γ.Δ.Φ.Δ.

7. Το υπό στοιχεία Δ.Π.Δ.Α. Α.Α.Δ.Ε. Α 183586 ΕΞ 2022 ΕΜΠ/20.09.2022 έγγραφο του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και την υπό στοιχεία ΔΟΔ ΑΑΔΕ Δ 1114327 ΕΞ 2021/22.12.2021 (Α.Δ.Α.62ΜΧ46ΜΠ3Ζ-ΚΩ7) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., περί ανάληψης υποχρέωσης.

8. Τα έγγραφα του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, υπό στοιχεία:

α) Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/08.12.2016 «Περί των νέων υπηρεσιακών σφραγίδων που θα χρησιμοποιούν οι Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), από την 01.01.2017 και του τρόπου υπογραφής των εγγράφων από τα υπηρεσιακά όργανα αυτής»,

β) Δ. ΟΡΓ. Δ 1189288 ΕΞ 2016/29.12.2016 «Παρέχονται οδηγίες σχετικά με τις προμετωπίδες των εγγράφων που θα εκδίδουν οι Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), από την 01.01.2017, καθώς και για την χρήση των εντύπων που φέρουν τον τίτλο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) του Υπουργείου Οικονομικών».

9. Τις αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών:

α) υπ’ αρ. 69488/20.05.2022 «Ανανέωση θητείας ενός μέλους και διορισμός τεσσάρων μελών του Συμβουλίου Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Υ.Ο.Δ.Δ. 424) και

β) υπ’ αρ. 2/77929/0004/27.09.2016 «Ορισμός Εμπειρογνώμονα για την παροχή εξειδικευμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στο Συμβούλιο Διοίκησης της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» (Υ.Ο.Δ.Δ. 507).

10. Την από 21.10.2022 συνεδρίαση του Συμβουλίου Διοίκησης (Σ.Δ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), κατά την οποία παρείχε τη σύμφωνη γνώμη του, σύμφωνα με την υποπαρ. β’ της παρ. 3 και των υποπαρ. θ’ και α’ της παρ. 2 του άρθρου 9 του ν. 4389/2016 (υπ’ αρ. 69/24.10.2022 έγγραφο του Προέδρου του Σ.Δ.).

11. Την υπ’ αρ. 1 της 20.01.2016 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 18), σε συνδυασμό με το πρώτο εδάφιο της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 και την υπ’ αρ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε. και την υπό στοιχεία 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ. 27) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

12. Την ανάγκη ανακαθορισμού της Δ.Ο.Υ., στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως και ειδικότερα μεταφοράς αυτής στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως, αντί στη Δ.Ο.Υ. Ιωνίας Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες, όπως αυτές διαμορφώθηκαν ύστερα από την ολοκλήρωση της αναδιοργάνωσης του ελεγκτικού μηχανισμού της φορολογικής διοίκησης και στον νομό Θεσσαλονίκης και το γεγονός ότι οι αρμοδιότητες του δικαστικού της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης ήδη ασκούνται από τη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης.

13. Το γεγονός ότι, από την παρούσα απόφαση, προκαλείται εξοικονόμηση δαπάνης από τη μείωση των επιδομάτων θέσεων ευθύνης και λειτουργικών δαπανών της υπό συγχώνευση Δ.Ο.Υ., συνολικού ύψους εννέα χιλιάδων τετρακοσίων (9.400,00) ευρώ περίπου στον κρατικό προϋπολογισμό του έτους 2022 και ύψους εκατόν δώδεκα χιλιάδων επτακοσίων εξήντα πέντε (112.765,00) ευρώ περίπου για κάθε επόμενο οικονομικό έτος. Οι ανωτέρω εξοικονομήσεις θα αντισταθμιστούν μερικώς από αύξηση των δαπανών που απαιτούνται για τη μετεγκατάσταση, καθώς και λοιπών λειτουργικών δαπανών,

αποφασίζουμε:

Α. 1) Ανακαθορίζουμε:

α) τη Δ.Ο.Υ., στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως και ειδικότερα τη μεταφέρουμε στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως αντί στη Δ.Ο.Υ. Ιωνίας Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως,

β) εν γένει τα οριζόμενα στην περ. IV της υποπαρ. 1 της παρ. Α’ της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1111028ΕΞ2019/ 05.08.2019 (Β’ 3207) απόφασης, όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1031989 ΕΞ 2020/04.03.2020 (Β’ 713), Δ.ΟΡΓ.Α 1133185 ΕΞ 2020/16.11. 2020 (Β’ 5107), Δ.ΟΡΓ. Α 1031184 ΕΞ 2021/12.04.2021 (Β’ 1573), Δ.ΟΡΓ.Α 1093636 ΕΞ 2021/25.10.2021 (Β’ 5001) και Δ. ΟΡΓ. Α 1067027 ΕΞ 2022/27.07.2022 (Β’ 4009) όμοιες και

γ) τις οργανικές θέσεις προσωπικού της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης (Γ.Δ.Φ.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε.

2) Ορίζουμε την ημερομηνία συγχώνευσης της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, καθώς και ισχύος των λοιπών τροποποιούμενων διατάξεων.

Β. Ύστερα από τα παραπάνω, τροποποιούμε τις κατωτέρω αποφάσεις:

Ι. την υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1111028 ΕΞ 2019/ 05.08.2019 «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017/10.03.2017 (Β’ 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. “Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)”, ως προς τη συγχώνευση ορισμένων Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), Α’ - Β’ τάξεως, στον νομό Αττικής και Θεσσαλονίκης σε άλλες Δ.Ο.Υ. Α’ ή Δ.Ο.Υ. Α’ - Β’ τάξεως, στον ίδιο νομό, καθώς και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) όμοιας απόφασης και της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1119253 ΕΞ 2017/ 08.08.2017 (Β’ 2823 και 3086) διαπιστωτικής πράξης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., ως προς τις αλλαγές που προκύπτουν από την πρώτη απόφαση, περί τροποποίησης του Οργανισμού της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού Δ.Ο.Υ. στους προαναφερθέντες νομούς» (Β’ 3207),ως εξής:

1) Αντικαθιστούμε την περ. IV της υποπαρ. 1 της παρ. Α, ως εξής:

«ΙV.α) αα) Μεταφέρουμε από τη Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως, την κατωτέρω κατά τόπον αρμοδιότητα σε άλλες Δ.Ο.Υ. του ίδιου νομού, ως εξής:

i) από 08.11.2022, της Δημοτικής Κοινότητας Χορτιάτη της Δημοτικής Ενότητας Χορτιάτη του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη στη Δ.Ο.Υ. Ζ’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως,

ii) από 09.11.2022, της Δημοτικής Ενότητας Μυγδονίας του Δήμου Ωραιοκάστρου στη Δ.Ο.Υ. Λαγκαδά, Α’ - Β’ τάξεως, iii) από 10.11.2022, της Δημοτικής Ενότητας Ωραιοκάστρου του Δήμου Ωραιοκάστρου στη Δ.Ο.Υ. Αμπελοκήπων, Α1’ τάξεως,

iv) από 11.11.2022, της Δημοτικής Κοινότητας Καλοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Εχεδώρου του Δήμου Δέλτα στη Δ.Ο.Υ. Ιωνίας Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως.

ββ) Οι αρμοδιότητες ελέγχου του 1ου Ελεγκτικού Κέντρου (ΕΛ.ΚΕ.) Θεσσαλονίκης, κατά το μέρος που αφορούν σε υποθέσεις αυτού που σχετίζονται με την κατωτέρω κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως:

i) Της Δημοτικής Κοινότητας Χορτιάτη της Δημοτικής Ενότητας Χορτιάτη του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη, από την ημερομηνία μεταφοράς της εν λόγω κατά τόπον αρμοδιότητας, μεταφέρονται στο 2ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης,

ii) των Δημοτικών Ενοτήτων Μυγδονίας και Ωραιοκάστρου του Δήμου Ωραιοκάστρου, καθώς και της Δημοτικής Κοινότητας Καλοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Εχεδώρου του Δήμου Δέλτα εξακολουθούν να ασκούνται από το 1ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης.

γγ) Οι αρμοδιότητες του Τμήματος «Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης» της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, κατά το μέρος που αφορούν σε υποθέσεις αυτής, που σχετίζονται με την κατωτέρω κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως:

i) Της Δημοτικής Κοινότητας Χορτιάτη της Δημοτικής Ενότητας Χορτιάτη του Δήμου ΠυλαίαςΧορτιάτη, από την ημερομηνία μεταφοράς της εν λόγω κατά τόπον αρμοδιότητας, μεταφέρονται στη Δ.Ο.Υ. Ζ’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως και θα ασκούνται από το Τμήμα «Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης» αυτής,

ii) των Δημοτικών Ενοτήτων Μυγδονίας και Ωραιοκάστρου του Δήμου Ωραιοκάστρου, καθώς και της Δημοτικής Κοινότητας Καλοχωρίου της Δημοτικής Ενότητας Εχεδώρου του Δήμου Δέλτα, από τις ημερομηνίες μεταφοράς των εν λόγω κατά τόπον αρμοδιοτήτων, μεταφέρονται στη Δ.Ο.Υ. Αμπελοκήπων, Α1’ τάξεως και θα ασκούνται από το Τμήμα «Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης» αυτής.

δδ) i) Οι υποθέσεις που σχετίζονται με την κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως, κατά το μέρος που αυτή αφορά στη Δημοτικής Κοινότητα Χορτιάτη της Δημοτικής Ενότητας Χορτιάτη του Δήμου Πυλαίας - Χορτιάτη, για τις οποίες εκδόθηκαν εντολές ελέγχου μέχρι και την 07.11.2022, καθώς και για αυτές που εκδίδονται εντολές ελέγχου, κατ’ εφαρμογή της υποπερ. Α.9 της στήλης 5 της περ. 12 του Πίνακα του άρθρου 1 της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022/ 20.07.2022 (Β’ 3886) απόφασης, ολοκληρώνονται από το 1ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης.

ii) Για οφειλές που καταχωρίζονται στα βιβλία εισπρακτέων εσόδων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Ε.Δ.Ε. και για εκτελεστούς τίτλους που αποκτήθηκαν κατά Κ.Φ.Δ. της Δ.Ο.Υ. A’ Θεσσαλονίκης, που αφορούν στις κατά τόπους αρμοδιότητες που μεταφέρονται σε άλλες Δ.Ο.Υ., σύμφωνα με το στοιχείο αα’, οι αρμοδιότητες επιδίωξης είσπραξης της οφειλής, λήψης διασφαλιστικών μέτρων, παραλαβής, εφόσον συντρέχει περίπτωση, των ενδικοφανών προσφυγών, με αίτημα την επανεξέταση των καταλογιστικών πράξεων, στα πλαίσια της ειδικής διοικητικής διαδικασίας από τη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών, της εκπροσώπησης στα δικαστήρια, της νομικής υποστήριξης για τις ως άνω υποθέσεις και εν γένει κάθε άλλη οφειλόμενη ενέργεια, που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και τις κατ’ εξουσιοδότηση αυτής διοικητικές πράξεις, συνεχίζουν να ασκούνται από τη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης.

β) Από 21.11.2022:

αα) Συγχωνεύουμε τη Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως, στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως, στην οποία μεταφέρουμε την καθ’ ύλην και κατά τόπον αρμοδιότητα αυτής.

ββ) Παύει να λειτουργεί η Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως και η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης όλων των εκκρεμών υποθέσεων αυτής, περιέρχεται στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, Α1’ τάξεως, η οποία υπεισέρχεται αυτοδικαίως και χωρίς καμία άλλη διατύπωση στα δικαιώματα, στις απαιτήσεις και στις υποχρεώσεις αυτής, εκτός από αυτές που σχετίζονται με την κατά τόπον αρμοδιότητα που μεταφέρεται σε άλλες Δ.Ο.Υ. με την υποπερ. α’, η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης των οποίων περιέρχεται στις αναφερόμενες σε αυτήν Δ.Ο.Υ.

γγ) Στον Πίνακα του πρώτου παραρτήματος «ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1: ΠΙΝΑΚΑΣ Δ.Ο.Υ.» της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β’ 4738) απόφασης διαγράφεται η περ. με α/α 9, που αφορά στη Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως.

δδ) Οι εκκρεμείς διαδικαστικές ενέργειες του Τμήματος Ε’ - Προϋπολογισμού και Προμηθειών της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης (Α1’), που αφορούν σε ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών προς κάλυψη των αναγκών της συγχωνευόμενης Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης (Α’ -Β’) και δεν έχουν ολοκληρωθεί κατά την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της, αποτελούν προμήθειες και υπηρεσίες της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης (Α1’) και ολοκληρώνονται από το ίδιο Τμήμα αυτής.

εε) Στον Πίνακα της περ. α’ της υποπαρ. 4 της παρ. Α’ της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032) απόφασης, διαγράφουμε τη γραμμή, που αφορά στη Δ.Ο.Υ. «“Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ” του νομαρχιακού προϋπολογισμού Θεσσαλονίκης».

2.Προσθέτουμε στην παρ. Α’ αυτής, νέα υποπαρ. 2.2, η οποία έπεται της υποπαρ. 2.1, ως κατωτέρω:

«2.2Ι. Από τις ημερομηνίες, που ορίζονται στην περ. ΙV της υποπαρ. 1:

1) α) Τα σχετικά φυσικά και ηλεκτρονικά αρχεία σε μεταφερόμενα μέσα αποθήκευσης, που αφορούν στις εκκρεμείς υποθέσεις, που σχετίζονται με την κατά τόπον αρμοδιότητα της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, η οποία μεταφέρεται, σύμφωνα με την υποπερ. α’της περ. ΙV της υποπαρ. 1, περιέρχονται στις Υπηρεσίες που μεταφέρεται και η αρμοδιότητα, αντίστοιχα.

β) Τα σχετικά φυσικά και ηλεκτρονικά αρχεία σε μεταφερόμενα μέσα αποθήκευσης, που αφορούν στις λοιπές εκκρεμείς υποθέσεις της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, της οποίας παύει η λειτουργία, καθώς και το γενικό φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο αυτής, περιέρχεται στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης.

2) α) Όλα τα εκδιδόμενα παραστατικά και οι βεβαιώσεις φέρουν την επωνυμία της Υπηρεσίας που μεταφέρεται και η αρμοδιότητα.

β) Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης οφείλει:

αα) να μεριμνήσει, προκειμένου η Δ.Ο.Υ., που προΐσταται, να εξακολουθήσει να χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα προ εκτυπωμένα έντυπα (που εκδίδονται μηχανογραφικά ή

μη) και τους φακέλους αλληλογραφίας, που φέρουν τον τίτλο της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, μέχρι της εξαντλήσεώς τους, με την αναγραφή σε αυτά χειρόγραφα του τίτλου της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης,

ββ) να φροντίσει, με προσωπική του ευθύνη, για την καταστροφή, αμέσως, όλων των παλαιών στρογγυλών και λοιπών υπηρεσιακών σφραγίδων, που φέρουν τον τίτλο της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τις ειδικότερες οδηγίες που έχουν δοθεί με το δεύτερο εδάφιο της υποπερ. ββ’ της περ. β’ της παρ. 3 του υπό στοιχεία Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/08.12.2016 (ΣΕ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) εγγράφου του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.

ΙΙ. Οι Προϊστάμενοι:

α) της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, καθώς και των λοιπών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ. Ζ’ Θεσσαλονίκης και Αμπελοκήπων και 2ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης), στις οποίες περιέρχονται αρμοδιότητες, είναι υπεύθυνοι για τον συντονισμό και τη διεκπεραίωση όλων των ενεργειών, που απαιτούνται για την επιτυχή εφαρμογή της περ. ΙV της υποπαρ. 1.

β) της Φορολογικής Περιφέρειας Θεσσαλονίκης οφείλει να επιβλέψει τους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών, στις οποίες περιέρχονται αρμοδιότητες, καθώς και αυτών, από τις οποίες αποσπώνται αρμοδιότητες, ως προς την εκτέλεση των απαιτούμενων ενεργειών και του χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσής τους και να συντονίσει τη συνεργασία αυτών με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γ.Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε. και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ή με όποια άλλη υπηρεσία ή φορέα χρειασθεί, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα του δοθούν από τον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, προκειμένου να ολοκληρωθούν έγκαιρα όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να εξασφαλισθεί, από τις καθοριζόμενες με την παρούσα απόφαση ημερομηνίες, η εύρυθμη λειτουργία αυτών.

ΙΙΙ. Η μεταγραφή των φορολογουμένων στη συγχωνευμένη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης δύναται να αρχίσει έως και τέσσερις (4) ημέρες πριν από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης»

3) Διαγράφουμε την περ. δ’ της υποπαρ. 3 της παρ. Α’ αυτής.

ΙΙ. 1) Από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, την υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1003049 ΕΞ 2022/14.01.2022 απόφαση «Τροποποίηση της υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β’ 4738) απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. “Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)”, ως προς την ανακατανομή οργανικών θέσεων προσωπικού της Α.Α.Δ.Ε., μεταξύ κλάδων αυτής και καθορισμός των οργανικών θέσεων προσωπικού της Α.Α.Δ.Ε., μεταξύ των Υπηρεσιών αυτής» (Β’ 142) και ειδικότερα ανακαθορίζουμε τις οργανικές θέσεις προσωπικού, μόνιμου και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα, της Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης, ως εξής:

2) Από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, Α’ - Β’ τάξεως, το προσωπικό αυτής μεταφέρεται στη Δ.Ο.Υ. Ε’ Θεσσαλονίκης Α1’ τάξεως ή μετακινείται ή μετατίθεται σε άλλες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός του ίδιου Νομού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.

ΙΙΙ. Από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της Δ.Ο.Υ. Α’ Θεσσαλονίκης, την υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ2022/20.07.2022 απόφαση «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με Εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης» (Β’ 3886) και ειδικότερα στον Πίνακα του άρθρου 1 αυτής, αντικαθιστούμε:

1) το στοιχείο β) του τρίτου εδαφίου της υποπερ. 1 της στήλης 5 της περ. 148, ως εξής:

«β) των Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης και Ε’ Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στα προηγούμενα εδάφια και υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καλαμαριάς».

2) το στοιχείο β) του δευτέρου εδαφίου της υποπερ. 1 της στήλης 5 της περ. 149, ως εξής:

«β) των Δ.Ο.Υ. Δ’ Θεσσαλονίκης και Ε’ Θεσσαλονίκης και υπάλληλος του Τμήματος Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καλαμαριάς».

3) το δεύτερο εδάφιο της στήλης 5 της περ. 161, ως εξής:

«Ειδικά, για τον νομό Θεσσαλονίκης, ο Προϊστάμενος της Ε’ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης».

4) το δεύτερο εδάφιο της στήλης 5 της περ. 162, ως εξής:

«Ειδικά, για τον Νομό Θεσσαλονίκης, ο Προϊστάμενος της Ε’ Δ.Ο.Υ. Θεσσαλονίκης»

Γ.1) Κατά τα λοιπά ισχύουν:

α) οι κατωτέρω αποφάσεις υπό στοιχεία:

αα) Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23.10.2020 (Β’ 4738),

ββ) Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05.01.2017 (Β’ 12, 52, 234 και 1032)

γγ) Δ.ΟΡΓ.Α 1111028ΕΞ2019/05.08.2019 (Β’ 3207)

δδ) Δ.ΟΡΓ.Α 1003049 ΕΞ 2022/14.01.2022 (Β’ 142)

εε) Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022/20.07.2022 (Β’ 3886)

β) Οι αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών, υπό στοιχεία:

αα) Δ6Α 1126601 ΕΞ 2013/08.08.2013 (Β’ 2043),

ββ) Δ6Α 1092694ΕΞ2013/06.06.2013 (Β’ 1404 και 1544).

γ) η υπό στοιχεία Δ6Α 1133106 ΕΞ 2011/21.09.2011 (Β’ 2187) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με όμοιες αποφάσεις και με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

2) Η παρούσα απόφαση ισχύει από την ημερομηνία δημοσιεύσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται στις επιμέρους διατάξεις αυτής.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2022

Ο Διοικητής

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!