Δ.ΟΡΓ.Α 81389 ΕΞ 2025 Τροποποίηση των υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020 και Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ2022 αποφάσεων
Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 81389 ΕΞ 2025
ΦΕΚ B' 3433/03.07.2025
Τροποποίηση και συμπλήρωση των υπό στοιχεία: α) Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ2020/23-10-2020 (Β’ 4738), ως προς τη σύσταση ενός (1) Αυτοτελούς Γραφείου Εξυπηρέτησης για θέματα Κατοίκων Εξωτερικού στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και τον καθορισμό των αρμοδιοτήτων αυτού, τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης, καθώς και της 1ης και 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. σε άλλες Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. και την παύση λειτουργίας αυτών, τον ανακαθορισμό των αρμοδιοτήτων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών, καθώς και άλλων Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε., τον ανακαθορισμό των Υπηρεσιών που εποπτεύονται από τις Φορολογικές Περιφέρειες Αθηνών και Πειραιώς, καθώς και των αρμοδιοτήτων τους και β) Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ2022/20-07-2022 (Β’ 3886) αποφάσεων του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και της υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/ 31-07-2014 (Β’ 2153 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2291) απόφασης της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις:
α) Του Κεφαλαίου Α’ του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» (Α’ 94) και ειδικότερα του άρθρου 2, των παρ. 1 και 3 του άρθρου 6, του άρθρου 7, των υποπερ. ββ’και γγ’της περ. θ) της παρ. 4 και των παρ. 1, 5 και 6 του άρθρου 14, των άρθρων 19 και 37, καθώς και των παρ. 2 έως και 5 του άρθρου 41 αυτού,
β) του άρθρου 20 του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),
γ) των άρθρων 4 και 11 του ν. 5104/2024 «Κώδικας Φορολογικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (Α’ 58),
δ) του άρθρου 28Α του ν. 4172/2013 «Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις» (Α’ 167) και
ε) του άρθρου 81 του ν. 1892/1990 «Για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη και άλλες διατάξεις» (Α’ 101).
2. α) Τις αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, υπό στοιχεία:
αα) Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (Β’ 4738) και ειδικότερα τα άρθρα 18, 34Ζ, 42ΣΤ, 43, 47Δ, 47Ε, 48 και 78 αυτής,
αβ) Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ 2022/20-07-2022 «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης.» (Β’ 3886) και ειδικότερα τις περ. 12, 147 και 148 του Πίνακα του άρθρου 1 αυτής,
β) Την υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/ 31-07-2014 απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Μεταβίβαση εξουσιοδότησης υπογραφής “Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων, καθώς και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων» (Β’ 2153 και διόρθωση σφάλματος Β’2291) και ειδικότερα το άρθρο 1 αυτής.
3. Τις αποφάσεις του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, υπό στοιχεία:
α) Α. 1157/31-10-2024 «Καθορισμός της διαδικασίας διακοπής εργασιών φυσικών και νομικών προσώπων ή νομικών οντοτήτων» (Β’ 6070 και διόρθωση σφάλματος Β’6161), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία Α.1060/17-04-2025 (Β’ 2014) όμοια,
β) Α. 1055/09-04-2024 «Καθορισμός της διαδικασίας αμφισβήτησης του ελάχιστου ετήσιου εισοδήματος από επιχειρηματική δραστηριότητα, του χρόνου διενέργειας του ελέγχου, καθώς και ειδικότερων θεμάτων για την εφαρμογή των παρ. 3 και 4 του άρθρου 28Α του ν. 4172/2013 (Α’ 167)» (Β’ 2284).
4. Την υπό στοιχεία Δ.Π.Δ.Α. Α.Α.Δ.Ε. Ε-73051/19-062025 βεβαίωση του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Τ.Υ.) της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και την υπό στοιχεία Δ.Ο.Δ. Α.Α.Δ.Ε. Α 1145690 ΕΞ 2024/19-12-2024 (Α.Δ.Α. ΨΗΟ346ΜΠ3ΖΝ1Ω) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., περί ανάληψης υποχρέωσης.
5. Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφία από:
α) 02, 04, 16, 17 και 20/06/2025 της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.),
β) 16/06/2025, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογίας (Γ.Δ.Φ.),
γ) 03 και 20/06/2025, της Διεύθυνσης Εξυπηρέτησης (Δ.ΕΞΥ.).
6. Την υπ’ αρ. 1 της 20-1-2016 Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» (Υ.Ο.Δ.Δ. 18), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016, την υπ’ αρ. 39/3/30-11-2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε., καθώς και τις υπό στοιχεία 5294 ΕΞ 2020/ 17-1-2020 (Υ.Ο.Δ.Δ. 27) και 7608 ΕΞ2025/17-1-2025 (Υ.Ο.Δ.Δ. 11) αποφάσεις του Υπουργού Οικονομικών και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, αντίστοιχα, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)».
7. Την ανάγκη τροποποίησης και συμπλήρωσης:
α) Της πρώτης εν θέματι απόφασης, λόγω: αα) Σύστασης ενός (1) Αυτοτελούς Γραφείου Εξυπηρέτησης για θέματα Κατοίκων Εξωτερικού στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και καθορισμού των αρμοδιοτήτων του, αβ) μεταφοράς των αρμοδιοτήτων της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης, καθώς και της 1ης και 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. σε άλλες Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. και της παύσης λειτουργίας αυτών, αγ) ανακαθορισμού των αρμοδιοτήτων Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών, καθώς και άλλων Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. και αδ) ανακαθορισμού των Υπηρεσιών που εποπτεύονται από τις Φορολογικές Περιφέρειες Αθηνών και Πειραιώς, καθώς και των αρμοδιοτήτων τους, για την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία των Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε.,
β) της δεύτερης εν θέματι απόφασης, προκειμένου να: βα) Ενσωματωθούν οι οργανωτικές μεταβολές που προκύπτουν από τις διατάξεις της πρώτης, ββ) να επιτευχθεί ο σαφής καθορισμός του αρμόδιου οργάνου για την υπογραφή του Ειδικού Σημειώματος Διενεργούμενων Επαληθεύσεων και την έκδοση της σχετικής πράξης διαπίστωσης του χρόνου διακοπής εργασιών, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Α. 1157/2024 (Β’ 6070 και διόρθωση σφάλματος Β’ 6161) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. και βγ) να διασφαλιστεί η εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία της Φορολογικής Διοίκησης,
γ) της τρίτης εν θέματι απόφασης, ως προς τον καθορισμό του αρμοδίου οργάνου για θέματα που αφορούν στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δ.Δ.Α.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης (Γ.Δ.Α.Δ.Ο.), για την ταχύτερη και αποτελεσματικότερη λειτουργία της Αρχής.
8. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης, εκτιμάται:
α) Ως προς τις Αποδοχές, εξοικονόμηση ύψους έως 0,005 εκ. € για το έτος 2025 και έως του ποσού των 0,01 εκ.€ ετησίως για κάθε επόμενο έτος. Η εν λόγω εξοικονόμηση θα πραγματοποιηθεί στους ΑΛΕ της Μείζονος Κατηγορίας 21 «Παροχές σε Εργαζομένους» του προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε.,
β) ως προς τις Δαπάνες Φυλάξεων, εξοικονόμηση ύψους έως 0,03 εκ. € περίπου για το έτος 2025 και έως του ποσού των 0,06 εκατ. € περίπου ετησίως για κάθε επόμενο έτος. Η εν λόγω εξοικονόμηση θα πραγματοποιηθεί στη Μείζονα Κατηγορία 24 «Αγορές αγαθών και υπηρεσιών» των οικείων Νομαρχιακών προϋπολογισμών της Α.Α.Δ.Ε.,
γ) ως προς τις Δαπάνες Καθαριότητας, εξοικονόμηση ύψους έως 0,02 εκ. € περίπου για το έτος 2025 και έως του ποσού των 0,04 εκ. € περίπου, ετησίως για κάθε επόμενο έτος. Η εν λόγω εξοικονόμηση θα πραγματοποιηθεί στη Μείζονα Κατηγορία 24 «Αγορές αγαθών και υπηρεσιών» των οικείων Νομαρχιακών προϋπολογισμών της Α.Α.Δ.Ε.,
δ) ως προς τις Δαπάνες Μισθωμάτων ενδέχεται να προκληθεί εξοικονόμηση στον προϋπολογισμό της Α.Α.Δ.Ε. τρέχοντος έτους και επόμενων ετών από την παύση λειτουργίας των ανωτέρω Υπηρεσιών, το ύψος της οποίας δεν δύναται να προσδιοριστεί καθώς εξαρτάται από πραγματικά γεγονότα (π.χ. μεταστέγαση άλλων Υπηρεσιών της Α.Α.Δ.Ε. στα υφιστάμενα κτίρια),
ε) ως προς τη Δαπάνη Μεταφορικού Έργου, αναμένεται να προκληθεί δαπάνη επί του μεταφορικού έργου, η οποία θα βαρύνει τον προϋπολογισμό της Α.Α.Δ.Ε. 2025 και δεν είναι δυνατό επί του παρόντος να προσδιοριστεί, καθώς εξαρτάται από πραγματικά γεγονότα. Σε κάθε περίπτωση, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των δομών της Αρχής έχουν προβλεφθεί πιστώσεις δαπανών μεταφορικού έργου στον προϋπολογισμό της Α.Α.Δ.Ε. έτους 2025 και επόμενων ετών, στο πλαίσιο και εντός των ορίων του εκάστοτε ισχύοντος ΜΠΔΣ,
στ) ως προς τις λοιπές Λειτουργικές Δαπάνες και Δαπάνες Προμηθειών, για το έτος 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν εξοικονομήσεις, καθώς και επιβαρύνσεις σε λειτουργικές δαπάνες (απεγκατάσταση και μεταφορά συστημάτων ασφαλείας και εξοπλισμού πληροφορικής, σύνδεση δικτύων κ.λπ.) και σε δαπάνες για προμήθειες, (στο πλαίσιο και εντός των ορίων του ΜΠΔΣ) οι οποίες δεν είναι δυνατό επί του παρόντος να προσδιοριστούν, καθώς εξαρτώνται από πραγματικά γεγονότα.
9. Το γεγονός ότι οι διατάξεις της παρούσας δεν αφορούν σε διοικητική διαδικασία για την οποία υπάρχει υποχρέωση καταχώρισης στο ΕΜΔΔ -ΜΙΤΟΣ,
αποφασίζουμε:
Α. I. Από 14-07-2025:
1) Συνιστούμε στο Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) ένα (1) Αυτοτελές Γραφείο Εξυπηρέτησης για θέματα Κατοίκων Εξωτερικού, υπαγόμενο απευθείας στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και καθορίζουμε τις αρμοδιότητες αυτoύ.
2) Μεταφέρουμε στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης με την επιφύλαξη των οριζομένων στην υποπερ. 3) της παρούσας περίπτωσης.
3) Μεταφέρουμε από:
α) Την 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. και την Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης στην 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης και
β) την 2η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. στην 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης
τις αρμοδιότητες της άρσης ακινησίας και της διαβίβασης στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος (ΕΙΧ και ΔΙΧ) στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για οριστική διαγραφή λόγω ανακύκλωσης ή εξαγωγής, για τις περιπτώσεις οχημάτων των οποίων τα στοιχεία κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί στις ανωτέρω Υπηρεσίες.
4) Παύουμε τη λειτουργία της 1ης και της 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης ΑΕ, καθώς και της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης της Γ.Δ.Φ.Λ.
II. Από τη δημοσίευση της παρούσας:
1) Ανακαθορίζουμε τις αρμοδιότητες:
α) των Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών και
β) του Αυτοτελούς Τμήματος Διοίκησης (Α.Τ.Δ.) της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης (Γ.Δ.Α.Δ.Ο.).
2) Ανακαθορίζουμε τις Υπηρεσίες που εποπτεύονται από τις Φορολογικές Περιφέρειες Αθηνών και Πειραιώς, καθώς και τις αρμοδιότητές τους.
3) Ανακαθορίζουμε για λόγους ορθής αποτύπωσης τις αρμοδιότητες του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης και Ελέγχου (Α.Τ.Υ.Ε.) της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού (Γ.Δ.Σ.Σ.) και του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης (Α.Τ.Υ.) της Γ.Δ.Φ.Λ.
Β. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τις αποφάσεις του Διοικητή, υπό στοιχεία:
I. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)» (Β’ 4738) και ειδικότερα:
1. Από τη δημοσίευση της παρούσας:
α) Στο άρθρο 18 «Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης (Α.Τ.Δ.)» προσθέτουμε στοιχείο γγ) στην υποπερ. (η) της περ. 1. της παρ. Α αυτού, το οποίο έπεται του στοιχείου ββ), ως εξής:
«γγ) υποστήριξη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δ.Ο.Υ. (Π.Ο.Ε.-Δ.Ο.Υ.), του Ταμείου Αλληλοβοήθειας και της Φορολογικής Επιθεώρησης αυτής.
β) στο άρθρο 34Ζ «Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης και Ελέγχου (Α.Τ.Υ.Ε.)» προσθέτουμε περ. (θ) στην παρ. 1 αυτού, η οποία έπεται της περ. (η), ως εξής:
«(θ) στη μέριμνα για την: αα) παροχή οδηγιών στους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών της Γ.Δ.Σ.Σ. για την εφαρμογή των διατάξεων περί εκκαθάρισης αρχείων, παρακολούθηση της έγκαιρης εφαρμογής αυτών, συγκέντρωση των σχετικών στοιχείων, που αφορούν στην πορεία των διαδικασιών εκκαθάρισης των αρχείων αυτών, καθώς και για την έγκαιρη σχετική ενημέρωση της Διεύθυνσης Οργάνωσης, ββ) απλούστευση των διαδικασιών, αρμοδιότητας των Υπηρεσιών της.».
γ) στο άρθρο 42ΣΤ «Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης (Α.Τ.Υ.)» αντικαθιστούμε την υποπερ. αα) της περ. (η) της παρ. 1, ως εξής:
«αα) παροχή οδηγιών στους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών της Γ.Δ.Φ.Λ. για την εφαρμογή των διατάξεων περί εκκαθάρισης αρχείων, παρακολούθηση της έγκαιρης εφαρμογής αυτών, συγκέντρωση των σχετικών στοιχείων, που αφορούν στην πορεία των διαδικασιών εκκαθάρισης των αρχείων αυτών, καθώς και για την έγκαιρη σχετική ενημέρωση της Διεύθυνσης Οργάνωσης, με την επιφύλαξη των ειδικότερα αναφερομένων στην υποπερ. αα) της περ. (ε) της υποπαρ. I της παρ. 5 του άρθρου 43.».
δ) στο άρθρο 43 «Φορολογικές Περιφέρειες (Φ.Π.)», αντικαθιστούμε:
δα) την παρ. 1 αυτού, ως εξής:
«1.Οι Φορολογικές Περιφέρειες (Φ.Π.) Αθηνών, Πειραιώς, Θεσσαλονίκης και Πατρών, Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες, επιπέδου Διεύθυνσης, εποπτεύουν τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.), που υπάγονται στη χωρική τους αρμοδιότητα, συμπεριλαμβανομένων και των Γραφείων Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (Γ.Ε.Φ) αυτών. Επιπρόσθετα, η Φ.Π. Αθηνών εποπτεύει το 1ο, 2ο και 3ο Ελεγκτικό Κέντρο (ΕΛ.ΚΕ.) Αττικής, το Κέντρο Βεβαίωσης και Είσπραξης (ΚΕ.Β.ΕΙΣ.) Αττικής, το Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕ.ΦΟ.Κ.) Αττικής, καθώς και τις 1η έως και 15η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών, η Φ.Π. Πειραιώς εποπτεύει το 4ο ΕΛ.ΚΕ. Αττικής, το Κέντρο Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.) Αττικής και τις 16η και 17η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών και την Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Πλοίων και η Φ.Π. Θεσσαλονίκης εποπτεύει το 1ο και 2ο ΕΛ.ΚΕ. Θεσσαλονίκης, το ΚΕ.Β.ΕΙΣ. Θεσσαλονίκης, το ΚΕ.ΦΟ.Κ. Θεσσαλονίκης, το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Θεσσαλονίκης, καθώς και τις 18η έως και 23η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων και των Γραφείων Φορολογικής Εξυπηρέτησης αυτών και την 3η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε.».
δβ) την παρ. 3 αυτού, ως εξής:
«3.α) Οι Φ.Π. ασκούν τις καθ’ ύλην αρμοδιότητές τους στα πλαίσια της χωρικής τους αρμοδιότητας, η οποία εκτείνεται, ως κατωτέρω:
αα) Για τη Φ.Π. Αθηνών, η οποία έχει έδρα την Αθήνα, στα όρια των Περιφερειών Αττικής και Στερεάς Ελλάδας, με την επιφύλαξη της περ. (ββ) και της υποπαρ. β’.
ββ) Για τη Φ.Π. Πειραιώς, η οποία έχει έδρα τον Πειραιά, στα όρια της Περιφερειακής Ενότητας (Π.Ε.) Πειραιώς και της Π.Ε. Νήσων της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και των Περιφερειών Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης.
γγ) Για τη Φ.Π. Θεσσαλονίκης, η οποία έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, στα όρια των Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας.
δδ) Για Φ.Π. Πατρών, η οποία έχει έδρα την Πάτρα, στα όρια των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ηπείρου και Ιονίων Νήσων.
β) Η Φ.Π. Πειραιώς ασκεί τις καθ’ ύλην αρμοδιότητές της και για το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής.»
δγ) το πρώτο εδάφιο της παρ. 5 αυτού, ως εξής:
«5.Οι αρμοδιότητες των Φ.Π., οι οποίες ασκούνται στα πλαίσια της χωρικής και καθ’ύλην αρμοδιότητάς τους, κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων τους, ως ακολούθως:»
ε) στο άρθρο 47Ε «Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης»:
εα) αντικαθιστούμε την περ. β) της παρ. 2 αυτού, ως εξής:
«β) Εξαιρετικά για την άσκηση των αρμοδιοτήτων των περ. (δ) έως και (δ2), καθώς και της περ. (δ5) της υποπαρ. Ι. της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου, αντιστοιχεί η χωρική αρμοδιότητα της αντίστοιχης πρώην Δ.Ο.Υ.»,
εβ) προσθέτουμε στην περ. I. της παρ. 4. αυτού:
i) υποπερ. (β1), η οποία έπεται της υποπερ. (β), ως εξής:
«(β1) Η έκδοση οίκοθεν Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), η οποία ασκείται παράλληλα με το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.»,
ii) υποπερ. (γ1), η οποία έπεται της υποπερ. (γ), ως εξής:
«(γ1) Οι μεταβολές ατομικών στοιχείων Φυσικών Προσώπων και η μεταβολή στοιχείων οχημάτων, εφόσον απαιτηθεί, για τις περιπτώσεις που ο φορολογούμενος επιλέγει την αυτοπρόσωπη παρουσία του στην Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, η οποία ασκείται παράλληλα με το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.»,
iii) υποπερ. (δ5), η οποία έπεται της υποπερ. (δ4), ως εξής:
«(δ5) Η διενέργεια αυτοψιών σε εταιρείες και ατομικές επιχειρήσεις, η οποία ασκείται παράλληλα με το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.»,
εγ) προσθέτουμε στοιχεία θθ) και ιι) στην υποπερ. (α) της περ. III. της παρ. 4. αυτού, τα οποία έπονται του στοιχείου ηη), ως εξής:
«θθ) Οι μεταβολές ατομικών στοιχείων Φυσικών Προσώπων και η μεταβολή στοιχείων οχημάτων, εφόσον απαιτηθεί, για τις περιπτώσεις που ο φορολογούμενος επιλέγει την αυτοπρόσωπη παρουσία του στο Γραφείο Φορολογικής Εξυπηρέτησης.
ιι) Η διενέργεια αυτοψιών σε εταιρείες και ατομικές επιχειρήσεις.»,
εδ) προσθέτουμε περ. (στ) στην παρ. 5. αυτού, η οποία έπεται της περ. (ε), ως εξής:
«(στ) Μεταβολή στοιχείων οχημάτων.»,
στ) στο άρθρο 48 «Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.)» προσθέτουμε υποπερ. (στ) στην περ. Β. της παρ. 6 αυτού, η οποία έπεται της υποπερ. (ε), ως εξής:
«(στ) Σε περίπτωση χαμηλής επισκεψιμότητας στα Γ.Ε.Φ. της ηπειρωτικής Ελλάδας, δύναται με απόφαση του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ., να ορίζονται συγκεκριμένες μέρες και ωράριο λειτουργίας αυτών.»,
ζ) στο άρθρο 78 «Θέσεις ευθύνης της Αρχής, για τις οποίες δεν υπάρχει δικαίωμα επανυποβολής αίτησης υποψηφιότητας για την ίδια θέση, στην οποία έχουν ασκήσει καθήκοντα για μια πλήρη θητεία.», αντικαθιστούμε στην παρ. Α. «ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ»:
ζα) την υποπερ. α) της περ. 1. αυτής, ως εξής:
«α) Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Κέντρο Ελέγχου Μεγάλων Φορολογουμένων (Κ.Ε.ΜΕ.Φ.)»,
ζβ) την υποπερ. α) της περ. 2. αυτής, ως εξής:
«α) Ειδικές Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες
αα) Ελεγκτική Υπηρεσία Τελωνείων Αττικής (ΕΛ.Υ.Τ. Αττικής), ββ) ΕΛ.Υ.Τ. Θεσσαλονίκης, γγ) Τελωνειακά Ελεγκτικά Κέντρα (Τ.Ε.Κ.) Αττικής και Θεσσαλονίκης.».
2. Από 14-07-2025:
α) στο άρθρο 47Δ «Κέντρα Φορολογικών Διαδικασιών και Εξυπηρέτησης (ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε.)»:
αα) στην περ. I. της παρ. 4 αυτού:
i) αντικαθιστούμε το πρώτο εδάφιο αυτής, ως εξής:
«Το ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής διαρθρώνεται σε δύο (2) Υποδιευθύνσεις και δέκα εννέα (19) Τμήματα, από τα οποία τα επτά (7) Αυτοτελή Τμήματα, υπαγόμενα απευθείας στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης, καθώς και σε πέντε (5) Αυτοτελή Γραφεία, ως κατωτέρω:»,
ii) προσθέτουμε στοιχείο θ) στην υποπερ. Γ’ «Αυτοτελή Τμήματα και Γραφεία υπαγόμενα απευθείας στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης» αυτής, το οποίο έπεται του στοιχείου η), ως εξής:
«θ) Αυτοτελές Γραφείο Εξυπηρέτησης για θέματα Κατοίκων Εξωτερικού»
αβ) στην περ. Β της παρ. 5 προσθέτουμε υποπερ. VIII., η οποία έπεται της υποπερ. VII, ως εξής:
«VIII. Αυτοτελές Γραφείο Εξυπηρέτησης για θέματα Κατοίκων Εξωτερικού
α) Η υποδοχή, η καθοδήγηση των κατοίκων εξωτερικού στη χρήση ψηφιακών εφαρμογών φορολογουμένων, καθώς και η ενημέρωση για τυχόν επόμενες ενέργειες.
β) Η διαβίβαση, κατά περίπτωση, στα ΕΛ.ΚΕ., ΚΕ.Β.ΕΙΣ., ΚΕ.ΦΟ.Κ. και Δ.ΕΞΥ., για θέματα κατοίκων εξωτερικού: αα) Οποιασδήποτε αίτησης, δήλωσης, γνωστοποίησης, υπεύθυνης δήλωσης ή άλλων εγγράφων που υποχρεούνται να παραλαμβάνουν οι ως άνω Υπηρεσίες με τα συνημμένα δικαιολογητικά και στοιχεία, ββ) δηλώσεων φυσικών και νομικών προσώπων για όλες τις φορολογίες (αρχικών, συμπληρωματικών, τροποποιητικών), σε περίπτωση που προβλέπεται χειρόγραφη υποβολή ή δεν υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικής υποβολής, λόγω αποδεδειγμένης τεχνικής αδυναμίας, καθώς και των τυχόν συνυποβαλλόμενων στοιχείων και δικαιολογητικών, γγ) αιτήσεων εγγραφής στο Σύστημα Διαχείρισης Πετρελαίου Θέρμανσης (ΔΙ.ΠΕ.ΘΕ.).
γ) Η χορήγηση στους κατοίκους εξωτερικού: αα) Αντιγράφων από το φυσικό αρχείο, ββ) εντύπων όλων των φορολογιών, γγ) των απαντητικών εγγράφων που αποστέλλονται από την αρμόδια Υπηρεσία της Α.Α.Δ.Ε., δδ) εκτυπώσεων πιστοποιητικών, βεβαιώσεων και λοιπών φορολογικών στοιχείων, που αφορούν στους ίδιους και διατηρούνται ηλεκτρονικά στις εφαρμογές του Taxis.
δ) Η χορήγηση σε άλλες Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε. αντιγράφων, σχετικών με θέματα κατοίκων εξωτερικού, από το φυσικό αρχείο σε εύλογο χρονικό διάστημα.»,
β) στο άρθρο 47Ε «Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης», αντικαθιστούμε:
βα) την υποπερ. αα) της περ. α) της παρ. 2 αυτού, ως εξής:
«αα) Στις 1η έως και 17η Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης, οι οποίες έχουν έδρα την Περιφέρεια Αττικής, αντιστοιχεί η χωρική αρμοδιότητα του ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής.»,
ββ) την περ. Ι. της παρ. 3 αυτού, ως εξής:
«I. Η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Πλοίων ασκεί την καθ’ ύλην αρμοδιότητά της, αποκλειστικά, για θέματα φορολογίας πλοίων και ναυτιλιακών επιχειρήσεων, φορολογουμένων που υπάγονται στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής.»,
II. Στην υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1065199 ΕΞ2022/ 20-07-2022 απόφαση «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων και εξουσιοδότηση υπογραφής “Με Εντολή Διοικητή” σε όργανα της Φορολογικής Διοίκησης» (Β’ 3886) και ειδικότερα στον Πίνακα του άρθρου 1 αυτής, από τη δημοσίευση της παρούσας:
α) στην περ. 12, αντικαθιστούμε το στοιχείο 6 της υποπερ. Β. στη στήλη 5 αυτής, ως εξής:
«6) Για τη διενέργεια μερικού ελέγχου για αυτοψία σε ακίνητο, όπου τούτο απαιτείται ή προβλέπεται από την οικεία νομοθεσία, μετά από αίτημα Δ.Ο.Υ. ή ΕΛ.ΚΕ. ή του Κ.Ε.ΜΕ.Φ. που η έδρα τους βρίσκεται σε άλλο Νομό από το εν λόγω ακίνητο, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης ή του ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. στη χωρική αρμοδιότητα της/του οποίας/ου βρίσκεται το ακίνητο. Στην περίπτωση αυτή, θα συντάσσεται έκθεση ελέγχου, η οποία θα υπογράφεται τουλάχιστον από τον υπάλληλο που φέρει την εντολή ελέγχου και τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. ή της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης ή του ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. και θα αποστέλλεται στην Υπηρεσία που ζήτησε την αυτοψία για την περαιτέρω διαδικασία.»,
β) στην περ. 147:
βα) αντικαθιστούμε τα αναγραφόμενα της στήλης 4 αυτής, ως εξής:
«-Κ.Φ.Δ., άρθρα 2 και 42,
- Κ.Φ.Ε., άρθρο 28Α, παρ. 4,
- Α. 1123/2023 (Β’ 5037) και Α.1055/2024 (Β’ 2284) αποφάσεις του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε..»,
ββ) αντικαθιστούμε την υποπερ. α) στη στήλη 5 αυτής, ως εξής:
«α) ως προς τη σύνταξη από τον Προϊστάμενο της Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ., ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε., ΚΕ.ΦΟ.Κ., ΕΛ.ΚΕ., Κ.Ε.ΜΕ.Φ.) που παραλαμβάνει τη φορολογική δήλωση από την οποία προκύπτει η έκπτωση ή που έχει εκδώσει την πράξη προσδιορισμού φόρου ή επιβολής προστίμου. Εξαιρετικά, στην περίπτωση εφαρμογής της παρ. 4 του άρθρου 28Α του ν. 4172/2013 και της υπό στοιχεία Α.1055/2024 και για τους φορολογουμένους που υπάγονται: i) στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής ή στη Δ.Ο.Υ. Σάμου ή στη Δ.Ο.Υ. Χαλκίδας ή στη Δ.Ο.Υ. Κύμης, ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Α’Άμεσης Φορολογίας αυτού ή ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. Σάμου ή της Δ.Ο.Υ. Χαλκίδας ή της Δ.Ο.Υ. Κύμης, αντίστοιχα και ii) στις Δ.Ο.Υ. του Νομού Θεσσαλονίκης ή στη Δ.Ο.Υ. Κιλκίς, ο Προϊστάμενος της αντίστοιχης Δ.Ο.Υ. και μετά τη μεταφορά των αρμοδιοτήτων των Δ.Ο.Υ. του Νομού Θεσσαλονίκης στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Θεσσαλονίκης, ο Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης Α’Άμεσης Φορολογίας αυτού ή της Δ.Ο.Υ. Κιλκίς, αντίστοιχα.»,
γ) στην περ. 148, αντικαθιστούμε το τελευταίο εδάφιο της υποπερ. 1) στη στήλη 5 αυτής, ως εξής:
«Επίσης, για την παραλαβή δηλώσεων απόδοσης Α.Φ.Μ. και μεταβολής ατομικών στοιχείων, των συνυποβαλλόμενων δικαιολογητικών, καθώς και για την έκδοση των σχετικών βεβαιώσεων που αφορούν σε φυσικά πρόσωπα, υπάλληλος των Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης, παράλληλα με τον υπάλληλο του Τμήματος Μητρώου Φυσικών Προσώπων του αρμόδιου, κατά περίπτωση, ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε..»,
δ) προσθέτουμε περίπτωση 148Β, η οποία έπεται της περ. 148Α, ως εξής:
-ΣΤΗΛΗ 1- α/α περιπτώσεων | -ΣΤΗΛΗ 2- Αρμοδιότητες και πράξεις ή έγγραφα προς υπογραφή | -ΣΤΗΛΗ 3- Μεταβίβαση αρμοδιότητας ή Εξουσιοδότηση υπογραφής | -ΣΤΗΛΗ 4- Διατάξεις από τις οποίες προβλέπονται οι αρμοδιότητες ή οι πράξεις ή τα άλλα έγγραφα | -ΣΤΗΛΗ 5- Όργανα στα οποία μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα ή τα οποία εξουσιοδοτούνται να υπογράφουν πράξεις ή άλλα έγγραφα «Με εντολή Διοικητή». | -ΣΤΗΛΗ 6- Δυνατότητα περαιτέρω εξουσιοδότησης από όργανα της στήλης 5 |
«148Β. | Την υπογραφή του ειδικού σημειώματος διενεργούμενων επαληθεύσεων για τον προσδιορισμό του χρόνου διακοπής εργασιών και την έκδοση της σχετικής πράξης διαπίστωσης του χρόνου διακοπής εργασιών. | Εξουσιοδότηση υπογραφής |
-Κ.Φ.Δ., άρθρο 11, παρ. 15 και 16, -Α.1157/2024 (Β’ 6070 και 6161) |
Ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ. ή του ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε., υπάλληλος της/του οποίας/οποίου διενήργησε τις επαληθεύσεις. |
-------
» |
Γ. Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε την υπό στοιχεία Δ6Α 1112903 ΕΞ 2014/31-07-2014 απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών «Μεταβίβαση εξουσιοδότησης υπογραφής “Με εντολή Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων” στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων, καθώς και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας και των Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων» (Β’ 2153 και διόρθωση σφάλματος Β’ 2291), από τη δημοσίευση της παρούσας και ειδικότερα αντικαθιστούμε το στοιχείο ιι) της υποπερ. β) της περ. 1 «Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού και Οργάνωσης» της παρ. Β. «Ειδικά θέματα, κατά λόγο αρμοδιότητας» του άρθρου 1 «ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ» αυτής, ως εξής:
«ιι) άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή και συμμετοχής σε εταιρείες.».
Δ. - 1. Με διαπιστωτική πράξη του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., από την ημερομηνία παύσης λειτουργίας της 1ης και 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε., καθώς και της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης, το προσωπικό αυτών, μεταφέρεται στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής ή μετακινείται ή μετατίθεται σε άλλες υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός του ίδιου Νομού, ανάλογα με τις υπηρεσιακές ανάγκες.
2. Τα σχετικά φυσικά και τα ηλεκτρονικά αρχεία σε μεταφερόμενα μέσα αποθήκευσης, καθώς και η αρμοδιότητα παρακολούθησης και διεκπεραίωσης των εκκρεμών υποθέσεων:
α) της 1ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. περιέρχονται στην 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης.
β) της 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. περιέρχονται στην 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης.
γ) της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης, που αφορούν:
γα) στην άσκηση των αρμοδιοτήτων της άρσης ακινησίας και της διαβίβασης στοιχείων κυκλοφορίας οχήματος (ΕΙΧ και ΔΙΧ) στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για οριστική διαγραφή λόγω ανακύκλωσης ή εξαγωγής, για τις περιπτώσεις οχημάτων των οποίων τα στοιχεία κυκλοφορίας είχαν κατατεθεί σε αυτήν, περιέρχονται στην 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης και
γβ) στην άσκηση των λοιπών αρμοδιοτήτων, περιέρχονται στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής.
3. Η 1η και 2η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε., καθώς και η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης εξακολουθούν να ασκούν, μέχρι και την προηγούμενη, της οριζόμενης με την παρούσα ημερομηνίας παύσης λειτουργίας τους, τις αρμοδιότητες που ορίζονται στην υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23-10-2020 (Β’ 4738) απόφαση, όπως αυτή ισχύει μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας.
Ε. - 1. Οι Προϊστάμενοι της 1ης και 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε., καθώς και της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης, κατά περίπτωση, με προσωπική τους ευθύνη, πρέπει να μεριμνήσουν για την καταστροφή, από την προβλεπόμενη σχετική ημερομηνία, των στρογγυλών και λοιπών υπηρεσιακών σφραγίδων, κατά τα αναφερόμενα στο υπό στοιχεία Δ. ΟΡΓ. Δ 1176934 ΕΞ 2016/ 08-12-2016 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) έγγραφο.
2. Oι υπάρχοντες φάκελοι αλληλογραφίας θα χρησιμοποιούνται, μέχρι της εξαντλήσεώς τους, με την αναγραφή του νέου τίτλου της Υπηρεσίας, χειρόγραφα, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα:
α) της 1ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. και της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων Εξωτερικού-Εναλλακτικής Φορολόγησης από την 1η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης
β) της 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε. από τη 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης.
ΣΤ.1. Οι Προϊστάμενοι των Φορολογικών Περιφερειών Αττικής και Πειραιώς οφείλουν να επιβλέψουν τους Προϊσταμένους των Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης, που υπάγονται στην εποπτεία τους και μεταφέρονται αρμοδιότητές τους στο ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής ή στην 1η και 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, ως προς την εκτέλεση των απαιτούμενων ενεργειών και του χρονοδιαγράμματος ολοκλήρωσής τους και να συντονίσουν τη συνεργασία αυτών με τις υπηρεσίες των Γενικών Διευθύνσεων Οικονομικών και Τεχνικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Τ.Υ.) και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Γ.Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Α.Α.Δ.Ε., κατά λόγο αρμοδιότητας και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (ΓΓΠΣΨΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ή με όποια άλλη υπηρεσία ή φορέα χρειαστεί, σύμφωνα με τις οδηγίες που θα τους δοθούν από τον Προϊστάμενο της Γ.Δ.Φ.Λ., προκειμένου να ολοκληρωθούν έγκαιρα όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, ώστε να εξασφαλισθεί, από την καθοριζόμενη με την παρούσα απόφαση ημερομηνία, η εύρυθμη λειτουργία του ΚΕ.ΦΟ.Δ.Ε. Αττικής, καθώς και των Υπηρεσιών Φορολογικής Εξυπηρέτησης.
2. Οι Προϊστάμενοι της 1ης και 2ης Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Α.Ε., καθώς και της Υπηρεσίας Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατοίκων ΕξωτερικούΕναλλακτικής Φορολόγησης είναι υπεύθυνοι για τον συντονισμό και τη διεκπεραίωση όλων των ενεργειών που απαιτούνται για την επιτυχή εφαρμογή της παρούσας απόφασης, κατά λόγο αρμοδιότητας.
Ζ. Από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της παρούσας, παύουν να ισχύουν οι διατάξεις των υπό στοιχεία Δ.ΟΡΓ.Α 1036330 ΕΞ2024/27-03-2024 (Β’ 1960 και διόρθωση σφάλματος Β’2337) και Δ.ΟΡΓ.Α 1066869 ΕΞ 202/ 10-06-2024 (Β’ 3310 και διόρθωση σφάλματος Β’4081) αποφάσεων του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., κατά το μέρος που αποκλίνουν από τις διατάξεις της παρούσας.
Η. Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της, εκτός και αν άλλως ορίζεται στις επιμέρους διατάξεις αυτής.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 2 Ιουλίου 2025
Ο Διοικητής
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!