Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΔΑΔ Γ 1156284 ΕΞ 2023 Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των ΔΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΑΔΕ
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ - ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση : Κ. Σερβίας 10
Ταχ. Κώδικας : 101 84 Αθήνα
Πληροφορίες : Β. Γλαρού
Τηλέφωνο : 210.33.75.165
E-Mail: v.alarou@aade.gr
Url : www.aade.gr

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΑΔΑ: 6ΖΨΙ46ΜΠ3Ζ-6Ρ7

Αθήνα, 19 Δεκεμβρίου 2023

Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1156284 ΕΞ 2023

ΘΕΜΑ: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α , Α - Β και Β Τάξης των Περιφερειών Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, που υπάγονται στην Φορολογική Περιφέρεια Πειραιά, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις:

α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α'94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α'53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α'104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),

γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α'45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,

δ) του π.δ. 69/2016 (Α'127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,

ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,

στ) της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β' 4738) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

2. Τις διατάξεις της παραγράφου β του άρθρου 12 του ν. 5026/2023 (Α' 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις».

3. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1044894 ΕΞ 2023/31.03.2023 (ΑΔΑ: 98ΓΡ46ΜΠ3Ζ-7Ε9) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α', Α' - Β' και Β' Τάξης των Περιφερειών Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, που υπάγονται στην Φορολογική Περιφέρεια Πειραιά, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

4. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1120738 ΕΞ 2023/03.10.2023 (ΑΔΑ: Ψ21Η46ΜΠ3Ζ-ΥΛΦ) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντιστοίχου επιπέδου οργανικής μονάδας, καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της Α.Α.Δ.Ε.».

5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (ΒΊ30 και Β' 372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Α'94).

6. Την υπ’ αριθμ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

7. Τις από 10.10.2023, 12.10.2023, 16.10.2023, 17.10.2023, 18.10.2023 και 19.10.2023 συνεδριάσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας καθώς και Υπεύθυνων Αυτοτελών Γραφείων Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ.

8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.

9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α', Α' - Β' και Β' Τάξης των Περιφερειών Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, που υπάγονται στην Φορολογική Περιφέρεια Πειραιά, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α', Α' - Β' και Β' Τάξης των Περιφερειών Κρήτης, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, που υπάγονται στην Φορολογική Περιφέρεια Πειραιά, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:

1. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΑΚΗ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Αγ. Νικολάου (Α' Τάξης).

2. Τον υπάλληλο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΚΑΤΣΙΑΒΡΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αγ. Νικολάου (Α' Τάξης).

3. Τον υπάλληλο ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΠΑΝΤΑΪΔΑΚΗ του ΠΑΥΛΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Αγ. Νικολάου (Λ' Τάξης).

4. Την υπάλληλο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΟΥΡΓΙΑΔΑΚΗ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Αγ. Νικολάου (Α' Τάξης).

5. Τον υπάλληλο ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΠΕΡΑΚΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Αγ. Νικολάου (Α' Τάξης).

6. Την υπάλληλο ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΠΟΥΖΑΚΗ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου (Α' Τάξης).

7. Την υπάλληλο ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΑΡΑΣΥΡΗ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α2' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου (Α' Τάξης).

8. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΔΟΚΙΑΝΑΚΗ του ΜΙΧΑΗΛ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου (Α' Τάξης).

9. Τον υπάλληλο ΝΙΚΟΛΑΟ ΒΑΒΟΥΡΑΚΗ του ΙΩΣΗΦ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου (Α' Τάξης).

10. Την υπάλληλο ΣΟΦΙΑ ΠΡΑΤΙΚΑΚΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ηρακλείου (Α' Τάξης).

11. Τον υπάλληλο ΝΙΚΟΛΑΟ ΞΕΝΙΔΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ρεθύμνου (Α' Τάξης).

12. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΣΕΡΟΥ του ΣΩΤΗΡΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ρεθύμνου (Α' Τάξης).

13. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΟΜΑΤΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ρεθύμνου (Α' Τάξης).

14. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΓΑΛΕΡΑΚΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ρεθύμνου (Α' Τάξης).

15. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ του ΘΕΟΧΑΡΗ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ρεθύμνου (Α' Τάξης).

16. Την υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΤΡΑΚΗ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α' Τάξης).

17. Την υπάλληλο ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΜΠΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α2' Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α" Τάξης).

18. Τον υπάλληλο ΧΡΗΣΤΟ ΔΡΟΥΤΣΟ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β' Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α' Τάξης).

19. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΚΗ του ΠΑΥΛΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α' Τάξης).

20. Την υπάλληλο ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ ΜΠΕΡΤΣΟΥΛΑΚΗ του ΙΔΟΜΕΝΕΑ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α" Τάξης).

21. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΛΑΚΙΩΤΑΚΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Χανίων (Α' Τάξης).

22. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΤΟΥΣΕΛΛΗ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Μυτιλήνης (Α' Τάξης).

23. Την υπάλληλο ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΚΟΥΖΙΝΟΓΛΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Μυτιλήνης (Α' Τάξης).

24. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΟΤΑΡΙΔΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Μυτιλήνης (Α" Τάξης).

25. Την υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΑ ΨΥΛΛΟΥ του ΜΙΧΑΗΛ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Μυτιλήνης (Α' Τάξης).

26. Την υπάλληλο ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΑΤΙΚΑ του ΛΑΖΑΡΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Μυτιλήνης (Α' Τάξης).

27. Την υπάλληλο ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Σάμου ( Α'- Β Τάξης).

28. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΣΤΑΝΙΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Σάμου ( Α' - Β Τάξης).

29. Την υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗ του ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ, ΔΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σάμου (Α'- Β Τάξης).

30. Τον υπάλληλο ΚΥΡΙΑΚΟ ΡΑΠΙΤΗ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Χίου ( Α' - Β' Τάξης).

31. Τον υπάλληλο ΖΑΝΝΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Χίου ( Α' - Β Τάξης).

32. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΦΛΑΤΣΟΥΣΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Β’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Χίου ( Α' - Β Τάξης).

33. Τον υπάλληλο ΕΥΓΕΝΙΟ ΜΑΛΛΙΚΟΠΟΥΛΟ του ΠΑΝΤΕΛΗ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Κω ( Α'- Β' Τάξης).

34. Τον υπάλληλο ΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕΤΑΞΩΤΟ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κω ( Α" - Β Τάξης).

35. Την υπάλληλο ΕΙΡΗΝΗ ΚΛΩΝΑΡΗ του ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΤΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κω ( Α" - Β' Τάξης).

36. Τον υπάλληλο ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΤΑΣΙΝΟ του ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α' Τάξης).

37. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΖΑ του ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α2’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α' Τάξης).

38. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΑΝΑΡΕΤΟ του ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ, ΠΕ/Α’ Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α' Τάξης).

39. Τον υπάλληλο ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ του ΠΑΥΛΟΥ, ΤΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α" Τάξης).

40. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΚΟΚΚΙΝΟ του ΑΡΓΥΡΙΟΥ, ΤΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α' Τάξης).

41. Τον υπάλληλο ΙΩΑΝΝΗ ΚΑΡΜΙΡΗ του ΟΔΥΣΣΕΑ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ρόδου (Α' Τάξης).

42. Την υπάλληλο ΒΑΙΑ ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος B' Δικαστι^ύ και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σύρου (Αζ Τάξης).

43. Τον υπάλληλο ΗΛΙΑ ΡΑΠΤΗ του ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ' Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Σύρου (Α' Τάξης).

44. Την υπάλληλο ΚΥΡΙΑΚΗ-ΣΟΦΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ, ΤΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ' Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Σύρου (Α' Τάξης).

45. Τον υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε' Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σύρου (Α' Τάξης).

46. Τον υπάλληλο ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ ΜΑΪΝΑ του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Θήρας (Β' Τάξης).

47. Την υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΣΙΓΚΑ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ. Μυκόνου (Β' Τάξης).

48. Την υπάλληλο ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ του ΜΙΧΑΗΛ, ΤΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊσταμένη της Δ.Ο.Υ. Νάξου (Β' Τάξης).

49. Τον υπάλληλο ΚΥΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΩΤΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΤΕ/Α' Εφοριακών, ως Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Πάρου (Β' Τάξης).

Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.

Γ. Κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 5026/2023 (Α’ 45) όπως ισχύει, οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Ελέγχων, Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης, καθώς και Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης με παράλληλη αρμοδιότητα διαδικαστικών ενεργειών επί προμηθειών, υποχρεούνται σε ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων τους, εφόσον δεν ήταν υπόχρεοι το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, υφίσταται υποχρέωση ενημέρωσης του Τμήματος Α' - Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δ.Δ.Α.Δ.) της ΑΑΔΕ, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στην ετήσια ονομαστική κατάσταση υπόχρεων προσώπων για την τρέχουσα χρήση, προκειμένου να υποβληθούν και οι αντίστοιχες Ετήσιες δηλώσεις, κατά τα επόμενα δύο (2) έτη.

Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται, όπως αναλάβουν από 2/1/2024 τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ - Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.

O ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!