Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΔΑΔ Γ 1156211 ΕΞ 2023 Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των ΔΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΑΔΕ
Ανεξάρτητη Αρχή
Δημοσίων Εσόδων
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ Γ - ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
Ταχ. Δ/νση: Κ. Σερβίας 10
Ταχ. Κώδικας: 101 84 Αθήνα
Πληροφορίες : Σ. Βαρδάκη
Τηλέφωνο : 210.33.75.679
E-Mail: s.vardaki@aade.gr
Url: www.aade.gr

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΥΓΕΙΑ

ΑΔΑ: Ω8ΜΨ46ΜΠ3Ζ-ΝΒ6

Αθήνα, 19 Δεκεμβρίου 2023

Αριθ. Πρωτ.: ΔΔΑΔ Γ 1156211 ΕΞ 2023

ΠΡΟΣ: Ως Π.Δ.

ΘΕΜΑ: «Επιλογή και τοποθέτηση Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α και Α - Β Τάξης των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)».

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις:

α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του ν.4389/2016 (Α'94) «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις» και ειδικότερα των άρθρων 14, 17, 26, 27, 28, 38, 41 αυτού, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν,

β) των άρθρων 84 και 85 του ν. 3528/2007 (Α’26) «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.», όπως αντικαταστάθηκαν με τις διατάξεις των παρ. 1 και 2 του άρθρου 45 του ν.4674/2020 (Α'53), όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν.4690/2020 (Α'104), σε συνδυασμό με την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/ Φ.35.54/2611/9356/25.06.2020 σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4795/2021 (Α’ 62) «Σύστημα Εσωτερικού Ελέγχου του Δημοσίου Τομέα, Σύμβουλος Ακεραιότητας στη δημόσια διοίκηση και άλλες διατάξεις για τη δημόσια διοίκηση και την τοπική αυτοδιοίκηση», σε συνδυασμό με την υπ’ αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/169/οικ. 14175/12.07.2021 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών και τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 4 του ν.4915/2022 (Α’63),

γ) των άρθρων 13 και 15 του ν.2690/1999 (Α'45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις»,

δ) του π.δ. 69/2016 (Α'127) «Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκτός δημοσίου τομέα»,

ε) της υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1076146 ΕΞ 2021/03.09.2021 (Β’4444) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) «Καθορισμός της διαδικασίας, των οργάνων και των κριτηρίων αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων για την επιλογή Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης, Διεύθυνσης, Υποδιεύθυνσης και Τμήματος των υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), καθώς και των Υπευθύνων Αυτοτελών Γραφείων αυτής», όπως ισχύει,

στ) της υπ’ αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1125859 ΕΞ 2020/23.10.2020 (Β' 4738) Απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ)», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει.

2. Τις διατάξεις της παραγράφου β του άρθρου 12 του ν. 5026/2023 (Α' 45) «Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων - Ρυθμίσεις για την ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας - Λοιπές επείγουσες ρυθμίσεις».

3. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΔΑΔ Γ 1044972 ΕΞ 2023/31.03.2023 (ΑΔΑ: Χ12Ε46ΜΠ3Ζ-ΒΛΘ) πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή υποψηφιοτήτων πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

4. Την υπ’ αριθμ. πρωτ. Δ.ΟΡΓ.Β 1120738 ΕΞ 2023/03.10.2023 (ΑΔΑ: Χ21Η46ΜΠ3Ζ-ΥΛΦ) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός μελών του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντιστοίχου επιπέδου οργανικής μονάδας, καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της Α.Α.Δ.Ε.».

5. Την υπ’ αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28-1-2013 (ΒΊ30 και Β' 372) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α’ της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 (Α'94).

6. Την υπ’ αριθμ. 1 της 20.01.2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν.4389/2016 και τις αποφάσεις αριθμ. 39/3/30.11.2017 (Υ.Ο.Δ.Δ. 689) του Συμβουλίου Διοίκησης της ΑΑΔΕ και αριθμ. 5294 ΕΞ 2020/17.01.2020 (Υ.Ο.Δ.Δ.27) του Υπουργού Οικονομικών, με θέμα «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων».

7. Τις από 13.11.2023, 15.11.2023, 16.11.2023, 20.11.2023, 21.11.2023, 22.11.2023, 24.11.2023, 27.11.2023 και 28.11.2023 συνεδριάσεις του Γνωμοδοτικού Συμβουλίου Επιλογής Προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων επιπέδου Τμήματος ή αντίστοιχου επιπέδου οργανικής μονάδας καθώς και Υπευθύνων Αυτοτελούς Γραφείου Περιφερειακών Υπηρεσιών των Γενικών Διευθύνσεων της ΑΑΔΕ.

8. Τις υποβληθείσες αιτήσεις και τα βιογραφικά σημειώματα των υποψήφιων υπαλλήλων.

9. Την ανάγκη πλήρωσης θέσεων Προϊσταμένων οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ).

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Α. Επιλέγουμε και τοποθετούμε τους κάτωθι υπαλλήλους της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.) ως Προϊσταμένους οργανικών μονάδων επιπέδου Τμήματος των Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.) Α' και Α' - Β' Τάξης των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας και Δυτικής Μακεδονίας, που υπάγονται στη Φορολογική Περιφέρεια Θεσσαλονίκης, της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικών Λειτουργιών (Γ.Δ.Φ.Λ.) της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ως ακολούθως:

1. Την υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΓΙΟΓΛΟΥ του ΛΕΩΝΙΔΑ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Βέροιας (Α' Τάξης).

2. Την υπάλληλο ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΔΟΥΔΟΥΜΗ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Βέροιας (Α' Τάξης).

3. Την υπάλληλο ΝΑΖΟΥΛΑ ΠΟΤΑΜΟΠΟΥΛΟΥ του ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Βέροιας (Α' Τάξης).

4. Τον υπάλληλο ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΠΑΛΕΞΙΟΥ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΤΕ/Β Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Βέροιας (Α' Τάξης).

5. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΕΛΗ του ΦΩΤΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Βέροιας (Α' Τάξης).

6. Τον υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΓΕΩΡΓΙΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών (Λ' - Β Τάξης).

7. Την υπάλληλο ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΑΚΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών (Α' - Β Τάξης).

8. Τον υπάλληλο ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Γιαννιτσών (Α' - Β Τάξης).

9. Την υπάλληλο ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΠΕΤΣΙΝΑΡΗ του ΘΕΟΧΑΡΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Έδεσσας (Α" Τάξης).

10. Την υπάλληλο ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΚΥΡΙΑΖΗ του ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Έδεσσας (Α" Τάξης).

11. Την υπάλληλο ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΔΑΡΤΣΗ του ΤΡΥΦΩΝΑ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Έδεσσας (Α' Τάξης).

12. Την υπάλληλο ΑΝΝΑ ΚΙΓΜΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Έδεσσας (Α' Τάξης).

13. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ-ΠΑΛΙΚΟΓΛΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Έδεσσας (Α' Τάξης).

14. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΣΚΟΥΜΠΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (Α' Τάξης).

15. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΥΡΟΜΙΧΑΛΗ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (Α' Τάξης).

16. Την υπάλληλο ΟΛΓΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη, του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (Α' Τάξης).

17. Την υπάλληλο ΞΑΝΘΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΑ του ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (Α' Τάξης).

18. Τον υπάλληλο ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΡΑΣΧΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κατερίνης (Α' Τάξης).

19. Την υπάλληλο ΙΩΑΝΝΑ ΦΩΤΙΑΔΟΥ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Κιλκίς (Α' - Β Τάξης).

20. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΔΑΜΑΚΟΥΔΗ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κιλκίς (Α' - Β' Τάξης).

21. Τον υπάλληλο ΠΑΥΛΟ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κιλκίς (Α'- Β Τάξης).

22. Τον υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Ν. Μουδανιών (Α' - Β Τάξης).

23. Τον υπάλληλο ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΔΙΓΚΑ του ΠΕΤΡΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Ν. Μουδανιών (Α' - Β' Τάξης).

24. Την υπάλληλο ΙΟΥΛΙΑ ΛΑΓΟΥΡΟΥ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Ν. Μουδανιών (Α' - Β' Τάξης).

25. Τον υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΞΕΦΤΕΡΗ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου (Α' Τάξης).

26. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΤΣΙΑΡΑΠΑ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου (Α' Τάξης).

27. Την υπάλληλο ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΕΦΑΛΑ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου (Α' Τάξης).

28. Την υπάλληλο ΧΑΪΔΩ ΒΟΓΙΑΤΖΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου (Α' Τάξης).

29. Την υπάλληλο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΡΕΜΠΕΛΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πολυγύρου (Α' Τάξης).

30. Τον υπάλληλο ΑΓΓΕΛΟ ΓΑΛΒΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α' Τάξης).

31. Τον υπάλληλο ΘΕΟΔΟΣΙΟ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ του ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α2’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α" Τάξης).

32. Την υπάλληλο ΕΛΕΝΗ ΝΑΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ του ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α' Τάξης).

33. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΒΕΡΓΟΥΛΙΔΟΥ-ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ του ΣΤΑΥΡΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α" Τάξης).

34. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΑΥΡΙΔΟΥ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α' Τάξης).

35. Την υπάλληλο ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΛΑΤΣΙΔΟΥ του ΙΩΣΗΦ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Σερρών (Α' Τάξης).

36. Την υπάλληλο ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΟΛΗ του ΖΗΣΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Γρεβενών ( Α' -Β' Τάξης).

37. Την υπάλληλο ΟΥΡΑΝΙΑ ΤΟΤΣΙΚΑ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Γρεβενών ( Α' - Β Τάξης).

38. Τον υπάλληλο ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΜΗ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Γρεβενών ( Α' - Β' Τάξης).

39. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΠΑΓΩΝΑ του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Καστοριάς (Α' Τάξης).

40. Την υπάλληλο ΑΝΔΡΕΑΝΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καστοριάς (Α' Τάξης).

41. Τον υπάλληλο ΠΕΤΡΟ ΜΠΡΑΧΟ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Καστοριάς (Α' Τάξης).

42. Τον υπάλληλο ΧΡΗΣΤΟ ΚΟΣΜΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Καστοριάς (Α' Τάξης).

43. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΣΑΝΟΥ του ΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Καστοριάς (Α' Τάξης).

44. Την υπάλληλο ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ του ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α1’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

45. Τον υπάλληλο ΓΕΩΡΓΙΟ ΠΗΓΑΔΑ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊστάμενο του Τμήματος Α2’ Ελέγχων της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

46. Την υπάλληλο ΦΩΤΕΙΝΗ ΝΕΤΤΟΥ του ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

47. Την υπάλληλο ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΙΑΝΝΙΔΗ του ΝΙΚΟΛΑΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

48. Την υπάλληλο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ του ΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Δ’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

49. Την υπάλληλο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΜΗΛΙΟΥ του ΟΔΥΣΣΕΑ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Ε’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Κοζάνης (Α' Τάξης).

50. Την υπάλληλο ΑΝΤΩΝΙΑ ΝΑΤΣΙΑ του ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Πτολεμαΐδας ( Α - Β Τάξης).

51. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ του ΘΕΟΔΩΡΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Πτολεμαΐδας ( Α - Β' Τάξης).

52. Την υπάλληλο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΟΥ του ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Πτολεμαΐδας ( Α - Β Τάξης).

53. Την υπάλληλο ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΚΟΝΣΟΥΛΗ του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Α’ Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους της Δ.Ο.Υ. Φλώρινας ( Α' - Β' Τάξης).

54. Την υπάλληλο ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΣΠΙΡΟΤΑΤΣΗ του ΛΑΜΠΡΟΥ, ΠΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Β’ Εσόδων της Δ.Ο.Υ. Φλώρινας ( Α - Β Τάξης).

55. Την υπάλληλο ΜΑΡΙΑ ΜΑΥΡΙΔΟΥ του ΙΩΑΝΝΗ, ΤΕ/Α Εφοριακών, ως Προϊσταμένη του Τμήματος Γ’ Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης της Δ.Ο.Υ. Φλώρινας ( Α - Β" Τάξης).

Β. Οι αναφερόμενοι Προϊστάμενοι υποχρεούνται όπως εκπληρώσουν τους στόχους, τις δράσεις και τα έργα του Επιχειρησιακού Σχεδίου της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 22 και 23 του ν.4389/2016.

Γ. Κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν. 5026/2023 (Α’ 45) όπως ισχύει, οι Προϊστάμενοι των Τμημάτων Ελέγχων, Δικαστικού και Νομικής Υποστήριξης, καθώς και Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης με παράλληλη αρμοδιότητα διαδικαστικών ενεργειών επί προμηθειών, υποχρεούνται σε ηλεκτρονική υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης και δήλωσης οικονομικών συμφερόντων. Η αρχική δήλωση υποβάλλεται εντός ενενήντα (90) ημερών από την ημερομηνία ανάληψης των καθηκόντων τους, εφόσον δεν ήταν υπόχρεοι το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, υφίσταται υποχρέωση ενημέρωσης του Τμήματος Α' -Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (Δ.Δ.Α.Δ.) της ΑΑΔΕ, ώστε να πραγματοποιηθεί η σχετική καταχώριση στην ετήσια ονομαστική κατάσταση υπόχρεων προσώπων για την τρέχουσα χρήση, προκειμένου να υποβληθούν και οι αντίστοιχες Ετήσιες δηλώσεις, κατά τα επόμενα δύο (2) έτη.

Δ. Η παρούσα απόφαση να κοινοποιηθεί ενυπόγραφα στους αναφερόμενους Προϊσταμένους οι οποίοι υποχρεούνται, όπως αναλάβουν από 2/1/2024, τα εν λόγω καθήκοντα και αποστείλουν πρωτόκολλο ανάληψης σχετικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Α.Α.Δ.Ε./Τμήμα Γ - Σταδιοδρομίας Ανθρώπινου Δυναμικού.

O ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!