Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Δελτία Τύπου - Ανακοινώσεις

ΠΟΦΕΕ Αίτημα για επαναλειτουργία πλατφορμών

Π.Ο.Φ.Ε.Ε.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ
Ιουλιανού 42 – 46 ΑΘΗΝΑ Τ.Κ.104 34
Τηλ.: 210-8253445 FAX: 210-8253446
E – mail: pofee@otenet.gr
Ιστοσελίδα: www.pofee.gr
ΑΠ. ΑΝΑΓ. ΠΟΛ. ΠΡΩΤ. ΑΘΗΝΩΝ 2923/94 ΚΑΙ ΑΡ. ΚΑΤ. 545/4787/94

ΠΡΟΣ:

  • Τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
    κ. Κωνσταντίνο Χατζηδάκη
  • Την Γενική Γραμματέα Εργασίας
    κα. Άννα Στρατινάκη
  • Τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό
    κ. Χρήστο Τριαντόπουλο

Κοινοποίηση:

  • Γενικό Διευθυντή Εργασιακών Σχέσεων, Υγείας και Ένταξης στην Εργασία του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
    κ. Κωνσταντίνο Αγραπιδά
  • Προϊσταμένη Διεύθυνσης Ατομικών Ρυθμίσεων
    κα. Βασιλική Τσιώλη
  • Προϊσταμένη Διεύθυνσης Ένταξης στην Εργασία
    κα. Ειρήνη Καλαβρού

Αθήνα, 7 Δεκεμβρίου 2021

Θέμα: Αίτημα για επαναλειτουργία των πλατφορμών: α) ένταξης στο μηχανισμό ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ μηνών Αυγούστου – Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου, β) υποβολής υπεύθυνης δήλωσης εργοδοτών για τη διενέργεια rapid test προηγούμενων εβδομάδων αναφοράς και γ) υποβολής Εντύπου Ε4 (Πίνακας προσωπικού)

Από την αρχή της πανδημίας του COVID-19 η πάγια και ακλόνητη θέση της Ομοσπονδίας μας είναι να παραμένουν δυναμικά ανοιχτές όλες οι πλατφόρμες που αφορούν τα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας, ώστε να μπορούν να διεκπεραιώνονται όλες η εργασίες, από όλους τους ενδιαφερόμενους, με εύρυθμο τρόπο, χωρίς να προστίθενται στο φόβο και το άγχος που νιώθουν όλοι από τον κίνδυνο του κορωνοϊού, ο φόβος των δυσβάσταχτων προστίμων και το αποπνικτικό άγχος να χαθεί κάποιο ευεργέτημα που μπορεί κάποιος να έχει ανάγκη για να ορθοποδήσει, λόγω κάποιας αβλεψίας.

Καθώς αυτό δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα, το αποτέλεσμα είναι η Ομοσπονδία μας να έχει κατακλυστεί ακόμα μια φορά από πλήθος αναφορών ενδιαφερόμενων, που εκ παραδρομής δεν συμπλήρωσαν σωστά κάποια αίτηση – δήλωση, λόγω του μεγάλου όγκου δηλωτικών υποχρεώσεων που έχουν προκύψει, αλλά και του ρευστού και μεταβαλλόμενου κλίματος, με τα καινούρια μέτρα που ανακοινώνονται συνέχεια.

Μία τέτοια πλατφόρμα είναι και ο μηχανισμός ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ, ο οποίος έχει αποτελέσει πολύ σημαντικό εφόδιο στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αντισταθούν στις αρνητικές οικονομικές συνέπειες που έχει προκαλέσει η πανδημία. Για τους λόγους, λοιπόν, που προαναφέραμε, αιτούμαστε την επαναλειτουργία της πλατφόρμας ένταξης στο μηχανισμό ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ μηνών Αυγούστου – Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου, Α’ και Β’ Φάσης, για ορθές επαναλήψεις αλλά και αρχικές αιτήσεις.

Μία άλλη τέτοια πλατφόρμα, για την οποία έχουμε λάβει πλήθος αναφορών, είναι για την υποβολή της υπεύθυνης δήλωσης εργοδότη «περί τήρησης της υποχρέωσης υποβολής των ανεμβολίαστων και μη νοσησάντων εργαζομένων σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 κατά την εβδομάδα αναφοράς».

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να επισημάνουμε για ακόμα μία φορά πως η παραπάνω δήλωση είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ - ΕΡΓΟΔΟΤΗ, που όμως στα πλαίσια της εύρυθμης συνεργασίας μεταξύ των Λογιστών – Φοροτεχνικών και των επιχειρήσεων που εξυπηρετούν, συνάδελφοι ανέλαβαν και αυτό το δηλωτικό βάρος, ανάμεσα στις αμέτρητες άλλες τακτικές και έκτακτες δηλωτικές υποχρεώσεις.

Καθώς ο χρόνος διενέργειας, αλλά και το αποτέλεσμα, του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001, ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτες ιατρούς, μπορεί να επαληθευτεί από το Μητρώο Ασθενών COVID-19, θεωρούμε απαραίτητη μια εκ νέου ολιγοήμερη παράταση για την υποβολή από την μεριά των επιχειρήσεων αρχικών και τροποποιητικών των υπεύθυνων δηλώσεων για τη διενέργεια COVID-19 test των εργαζομένων στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ που να καλύπτει όλες τις εβδομάδες αναφοράς.

Μία ακόμα τέτοια πλατφόρμα αφορά την υποβολή του ετήσιου πίνακα προσωπικού (Έντυπο Ε4) που έληξε στις 30 Νοεμβρίου, μετά από παράταση που ορθώς δώσατε.

Καθώς όμως πρόκειται για μια αναχρονιστική υποχρέωση, κατάλοιπο των εποχών που οι πίνακες ήταν χειρόγραφοι, όπως έχουμε αναδείξει πολλάκις στο παρελθόν με επιστολές μας, που πηγαίνει κόντρα στις ενέργειες εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης των δημοσίων φορέων και των επιχειρήσεων, θα πρέπει να καταργηθεί και να αρκεί μια απλή εκτύπωση της ήδη υπάρχουσας κατάστασης στην ηλεκτρονική μερίδα της κάθε επιχείρησης στο ΕΡΓΑΝΗ, όπου ήδη υπάρχουν όλες οι μεταβολές του προσωπικού.

Σε κάθε περίπτωση, λόγω του βεβαρημένου όγκου εργασίας των συναδέλφων Λογιστών – Φοροτεχνικών εξαιτίας των πάγιων αλλά και έκτακτων δηλωτικών υποχρεώσεων που έχουν προκύψει λόγω του COVID-19, θεωρούμε επιτακτική την επαναλειτουργία της πλατφόρμας υποβολής του Εντύπου Ε4 έως τις 31/12/2021.

Και για τις τρεις παραπάνω πλατφόρμες, έχετε δείξει πως αντιλαμβάνεστε τις αδικίες που δημιουργούνται και έχετε προβεί σε ενέργειες διόρθωσης των προβλημάτων που εντοπίστηκαν στο παρελθόν, αποδεικνύοντας πως τα μέτρα δεν έχουν τιμωρητικό χαρακτήρα, και ευελπιστούμε πως το ίδιο θα πράξετε και σε αυτές τις περιπτώσεις.

Με εκτίμηση,
το Δ.Σ. της Π.Ο.Φ.Ε.Ε.

ο Πρόεδρος
Καμπάνης Βασίλειος

η Γενική Γραμματέας
Τσιώρα Ανδρομάχη

ο Α’ Αντιπρόεδρος
Tσαμόπουλος Δημήτριος

ο Β’ Αντιπρόεδρος
Σταυρουλάκης Κων/νος

ο Ταμίας
Γρηγορίου Θωμάς

ο Αν. Γεν. Γραμματέας
Πάτσιας Χρήστος

ο Εφ. Δημ. Σχέσεων
Χριστόπουλος Γεώργιος

τα Μέλη
Νάκας Αστέριος
Σαββάκης Θεόδωρος
Μουσελλής Εμμανουήλ
Λαμπρόπουλος Κων/νος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!