Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Δ.ΟΡΓ.Β. 1188512 ΕΞ 2016 Σύσταση Συντονιστικής Επιτροπής και Ομάδων για την υλοποίηση του έργου, το οποίο δωρίζει η Ε.Ε.Τ. προς το Ελληνικό Δημόσιο


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 
1. ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 
ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ 
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 
και ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ 
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ  
ΤΜΗΜΑ Β'
ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ 
Πληροφορίες:Τριανταφυλλιά Γάλλου 
Τηλέφωνο:210-33.11.291 
FAX:210-32.30.829  
e-mail: vpoik.d6.epitropes@1988.syzefxis.gov.gr 
2. ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ 
ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  
ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ 
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ 
ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 
TMHMA Ε'-
ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 
Πληροφορίες:
Τηλέφωνο:210-33.38.283 
FAX:21033.38.202 
e-mail: 

ΑΔΑ: 70ΝΔΗ-ΕΡ4 

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2016

ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.: Δ.ΟΡΓ.Β. 1188512 ΕΞ 2016  

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ 

ΘΕΜΑ: «Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Συντονιστικής Επιτροπής και Ομάδων για την υλοποίηση του έργου, το οποίο δωρίζει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών (Ε.Ε.Τ.) προς το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργείο Οικονομικών, Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης και Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων), σύμφωνα με την με αριθμό 2.210/5.8.2016 Σύμβαση Δωρεάς, με την οποία διευθετήθηκαν οι λεπτομέρειες εφαρμογής της αριθ. Δ.Κ.Π. 0007399/4-5-2016 (Β' 1391) απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας, περί αποδοχής της με αριθμό 561/28-3-2016 πρότασης δωρεάς της προαναφερθείσας Ένωσης».  

ΑΠΟΦΑΣΗ 

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ 

Έχοντας υπόψη: 

1. Τις διατάξεις: 

α) Των άρθρων 89 και 128 του π.δ. 284/1988 (Α' 128) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει και του άρθρου 128 του π.δ.111/2014.  

β) Της παραγράφου 22 του άρθρου 5 του ν. 2343/1995 (Α' 211) «Αναδιοργάνωση υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών και άλλες διατάξεις» και του άρθρου 34 του ν. 1914/1990 (Α' 178) «Εκσυγχρονισμός και ανάπτυξη του δημόσιου τομέα και της κεφαλαιαγοράς, φορολογικές ρυθμίσεις και άλλες διατάξεις», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 13 του ν. 2346/1995 (Α' 220) «Δαπάνες κίνησης των μετακινουμένων προσώπων με εντολή του Δημοσίου εντός και εκτός της Επικράτειας για εκτέλεση υπηρεσίας και άλλες διατάξεις».  

γ) Τις διατάξεις του άρθρου 3 του ν. 4182/2013 (Α' 185) «Κώδικας κοινωφελών περιουσιών, σχολαζουσών κληρονομιών και λοιπές διατάξεις», όπως αναδιατυπώθηκαν με το άρθρο 32 του ν. 4223/2013 (Α' 287) «Ενιαίος Φόρος Ιδιοκτησίας Ακινήτων και άλλες διατάξεις».  

δ) Το ν.δ. 2548/1953 (Α' 231) περί κυρώσεως της Συμβάσεως Ελλάδος -Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής (Η.Π.Α.) περί αποφυγής της διπλής φορολογίας και αποτροπής της φορολογικής διαφυγής εν σχέσει προς τους φόρους επί του εισοδήματος μετά του συμπληρωματικού αυτής πρωτοκόλλου. 

ε) Τη διακρατική συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και Η.Π.Α. για τη βελτίωση της διεθνούς φορολογικής συμμόρφωσης και την εφαρμογή της FATCA με βάση το Πρότυπο 1 Α (Model 1 Α of the Intergovernmental Agreement-1A IGA to improve international tax compliance and to implement FATCA) και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτήν.  

στ) Της υποπαραγράφου Ε2 της παραγράφου Ε του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012 (Α' 222) «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016-Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής του ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013-2016», όπως συμπληρώθηκε, τροποποιήθηκε και ισχύει.  

ζ) Της αριθ. Δ6Α 1058824ΕΞ2014/8-4-2014 (Β'865, 1079 και 1846) απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων «Ανακαθορισμός της εσωτερικής διάρθρωσης και των αρμοδιοτήτων οργανικών μονάδων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών και μετονομασία ορισμένων από αυτές», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει. 

η) Του π. δ. 111/2014 (Α' 178) «Οργανισμός του Υπουργείου Οικονομικών», όπως ισχύει.  

θ) Του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ειδικότερα των άρθρων 37 και 41, παράγραφος 2, αυτού.  

ι) Των άρθρων 13 έως 15 του ν. 2690/1999 (Α' 45) «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» .  

ια) Του άρθρου 21 του ν. 4354/2015 (Α' 176) «Διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, μισθολογικές ρυθμίσεις και άλλες επείγουσες  διατάξεις εφαρμογής της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων».  

2. Την με αριθ. 2.210/ 05-08-2016 Σύμβαση Δωρεάς, υπογεγραμμένη από τον Υπουργό Οικονομικών και την νόμιμη εκπρόσωπο της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών, με την οποία διευθετήθηκαν οι λεπτομέρειες εφαρμογής της αριθ. Δ.Κ.Π. 0007399/4-5-2016 (Β' 1391) απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας, περί αποδοχής της με αριθμό 561/28-3-2016 πρότασης δωρεάς της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών προς το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργείο Οικονομικών, Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης και Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων).  

3. Την αριθ. Δ. ΟΡΓ.Β 1151146ΕΞ2016/20-10-2016 (Α.Δ.Α.:ΨΚΓ9Η-ΙΘΖ) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Σύσταση, συγκρότηση και ορισμός μελών Επιτροπής Παραλαβής των παραδοτέων για τις ανάγκες του έργου της με αριθμό 2.210 / 5-8-2016 Σύμβασης Δωρεάς ».  

4. Τα από 4/10/2016 και 1/11/2016 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε., το δεύτερο σε απάντηση στο από 14/10/2016 όμοιο της Διεύθυνσης Οργάνωσης.  

5. Το αριθμ. ΔΗΛΕΔ 1143333 /4-10-2016 έγγραφο της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε..  

6. Το αριθ. 1519 / 09-08-2016 έγγραφο του Γενικού Γραμματέα της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (Ε.Ε.Τ.).  

7. Τα από 7/10/2016 και 19/10/2016 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Γραφείου του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης, το δεύτερο σε απάντηση στο από 14/10/2016 όμοιο της Διεύθυνσης Οργάνωσης.  

8. Το αριθ. ΔΟΣ. Γ 149295 ΕΞ2016ΕΜΠ/ 07-10-2016 απαντητικό έγγραφο του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων προς την  Διεύθυνση Οργάνωσης, το οποίο εστάλη με το από 07/10/2016 μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σε απάντηση στο από 5/10/2016 όμοιο της Διεύθυνσης Οργάνωσης.

9. Του π.δ. 73/2015 (Α' 116) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».  

10. Την αριθ. ΥΠΟΙΚ 0010218/14-11-2016 (Β' 3696) «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Οικονομικών Αικατερίνη Παπανάτσιου» απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών. 

11. Την ανάγκη ικανοποίησης των απαιτήσεων σε κατάλληλες δομές και υποδομές για τη διασφάλιση της εμπιστευτικότητας των πληροφοριών στις αρμόδιες υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων & Διοικητικής Υποστήριξης, προκειμένου να διασφαλισθεί στη συνέχεια η εφαρμογή από το Υπουργείο Οικονομικών των απαιτούμενων όρων, όπως περιγράφονται στο εγχειρίδιο της Υπηρεσίας Εσωτερικών Εσόδων (Internal Revenue Service) των Η.Π.Α., με τίτλο «Διεθνή Δεδομένα Ελέγχου Διασφαλίσεων & Υποδομής», σύμφωνα με τις οριζόμενες απαιτήσεις ασφαλείας FATCA και κατά IS027001.  

12. Την ανάγκη να εφαρμόζονται από το Ελληνικό Δημόσιο τα διεθνή πρότυπα και διαδικασίες, με βάση και τις κατευθύνσεις σε επίπεδο ΟΟΣΑ και ΕΕ στο πεδίο της αυτόματης ανταλλαγής των πληροφοριών με τις αρμόδιες φορολογικές αρχές των άλλων κρατών, κατά τρόπο που να διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα και την νόμιμη για φορολογικούς σκοπούς χρήση των ανταλλασσόμενων πληροφοριών.  

13. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού.  

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ 

Α. Συνιστούμε στο Υπουργείο Οικονομικών, Συντονιστική Επιτροπή και τρεις (3) Υποστηρικτικές αυτής Ομάδες Εργασίας, για την υλοποίηση του έργου, όπως ορίζεται στην αριθ. Δ.Π.Κ. 0007399 ΕΞ 2016/4.5.2016 (Β' 1391-ΑΔΑ: 7Ρ16Η-31Β) απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας, περί αποδοχής της με αριθμό 561/28-3-2016 πρότασης δωρεάς της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών (Ε.Ε.Τ.) προς το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργείο Οικονομικών, Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων & Διοικητικής Υποστήριξης και Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων) και ειδικότερα, για:  

1) τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και τη συντήρηση συστήματος αμοιβαίας υποβολής στοιχείων (Σύστημα Αμοιβαίας Υποβολής Στοιχείων-Σ.Α.Υ.Σ. -FATCA -FRS)  

2) την παροχή υπηρεσιών τεχνικού συμβούλου για τη διαμόρφωση των Συμφωνιών Παροχής Υπηρεσιών Συμφωνημένου Επιπέδου (SLAs-Service Level Agreements) με το σύνολο των εμπλεκόμενων φορέων και  

3) την παροχή του υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού, εξοπλισμού ασφαλείας, καθώς και των υποστηρικτικών εργασιών για τη λειτουργία του ως άνω συστήματος από το Τμήμα ΣΤ'-Αυτόματης Ανταλλαγής Πληροφοριών και Υποδοχής Στοιχείων της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε. της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.), το οποίο θα παραληφθεί από Επιτροπή Παραλαβής των παραδοτέων για τις ανάγκες του έργου της με αριθμό 2.210/5-8-2016 Σύμβαση Δωρεάς.  

Β1. Ι. Συγκροτούμε την ανωτέρω Συντονιστική Επιτροπή και ορίζουμε τον Πρόεδρο και τα μέλη αυτής, ως εξής:  

α) Κωνσταντίνο Μπαλάτο, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, Προϊστάμενο του Τμήματος ΣΤ'-Αυτόματης Ανταλλαγής Πληροφοριών και Υποδοχής Στοιχείων, Τεχνικό Υπεύθυνο του έργου, ως Πρόεδρο.  

β) Ανθή Αγαπίου, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, η οποία υπηρετεί στο Τμήμα Α'-Επιχειρησιακού Σχεδιασμού -Διασταυρώσεων-Στατιστικής Ανάλυσης & Αξιολόγησης Ευρημάτων της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε., ως Επιχειρησιακή Υπεύθυνη του έργου . 

γ) Μαριάνθη Ψωμά, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, η οποία υπηρετεί στο Τμήμα Α'-Διαχείρισης Κεντρικών Υποδομών Λειτουργικών Συστημάτων και Δικτύων της Διεύθυνσης Διαχείρισης Υπολογιστικών Υποδομών της Γενικής Διεύθυνσης Υποδομών και Υπηρεσιών Πληροφορικής-Επικοινωνιών της Γ.Γ.Π.Σ. & Δ.Υ. Υπ. Οικ., ως Υπεύθυνη Υποδομών και Δικτύων.  

δ) Απόστολο Μπούτο, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, ο οποίος υπηρετεί στο Γραφείο του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (Γ.Γ.Δ.Ε.) , ως μέλος.  

ε) Βασίλειο Παναγιωτίδη, Διευθυντή στην Ελληνική Ένωση Τραπεζών, εκπρόσωπο αυτής, ως μέλος.  

ΙΙ. Χρέη Γραμματέα της Επιτροπής θα εκτελεί το μέλος που θα ορίσει ο Πρόεδρος αυτής.  

Β2. Ι. Συγκροτούμε τις τρεις (3) παραπάνω Υποστηρικτικές Ομάδες για τις ανάγκες του έργου και για την υποστήριξη της Συντονιστικής Επιτροπής και ορίζουμε τους Συντονιστές και μέλη αυτών, ως εξής:  

1) Επιχειρησιακή Ομάδα Χρηστών 

α)Ανθή Αγαπίου, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, η οποία υπηρετεί στο Τμήμα Α'-Επιχειρησιακού Σχεδιασμού -Διασταυρώσεων-Στατιστικής Ανάλυσης & Αξιολόγησης Ευρημάτων της Διεύθυνσης Ελέγχων της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Γ.Γ.Δ.Ε., Επιχειρησιακή Υπεύθυνη του έργου, ως Συντονίστρια.

β) Χρυσάνθη Νταρλαδήμα, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, Προϊσταμένη του Τμήματος Γ'-Διεθνούς Διοικητικής Συνεργασίας στον Τομέα της Φορολογίας της Διεύθυνσης Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων (Δ.Ο.Σ.), ως μέλος.  

γ) Χριστίνα-Παρασκευή Ζαχαριάδου, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στην Δ.Ο.Σ., ως μέλος.  

δ) Ευαγγελία Τερζάκου, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, η οποία υπηρετεί στο Τμήμα Δ'-Ειδικών Φορολογικών Ελέγχων της Διεύθυνσης Ελέγχων, ως μέλος.  

2) Τεχνική Ομάδα Εφαρμογών 

α) Κωνσταντίνο Μπαλάτο, Τεχνικό Υπεύθυνο του έργου, ως Συντονιστή. 

β) Αντώνιο Γλύτσο, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, που υπηρετεί στην Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε., ως μέλος. 

γ) Ασημίνα Καραβίδα, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, που υπηρετεί στην Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Γ.Γ.Δ.Ε., ως μέλος.  

δ) Βασιλική Χάντζου, υπάλληλο με βαθμό Δ', του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στο Γραφείο Υποστήριξης του Προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, ως μέλος. 

3) Τεχνική Ομάδα Υποδομών και Δικτύων Υπάλληλοι που υπηρετούν σε υπηρεσίες της Γ.Γ.Π.Σ. & Δ.Υ. Υπ. Οικ.: 

α) Μαριάνθη Ψωμά, Υπεύθυνη Υποδομών και Δικτύων, ως Συντονίστρια. 

β) Χρήστο Κομπορόζο, υπάλληλο με βαθμό Α', ειδικό επιστημονικό προσωπικό, ως μέλος.  

γ) Βασιλική Τζοβλά, υπάλληλο με βαθμό Α', ειδικό επιστημονικό προσωπικό, ως μέλος.  

δ) Γεώργιο Γιαννόπουλο του Ιωάννη, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, ως μέλος.  

ε) Αθανάσιο Ζερβόπουλο, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, ως μέλος.  

στ) Νικόλαο Παπαφιλόπουλο, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, ως μέλος.  

ζ) Χρήστο Ψαρράκη, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, ως μέλος.  

η) Ευστράτιο Μακριδάκη, υπάλληλο με βαθμό Β', του κλάδου ΤΕ Πληροφορικής, ως μέλος.  

θ) Γεώργιο Πολυτάκη, υπάλληλο με βαθμό Α', του κλάδου ΔΕ Προσωπικού Η/Υ, ως μέλος.  

ΙΙ. Χρέη Γραμματέα κάθε Ομάδας θα εκτελεί το μέλος που θα ορίσει ο Συντονιστής αυτής.  

Γ. Έργο της Συντονιστικής Επιτροπής και των τριών (3) Ομάδων είναι το κατωτέρω:  

1) Συντονιστική Επιτροπή 

Ι. α) Η διοίκηση, η διαχείριση και ο συντονισμός όλων των ενεργειών και δράσεων των Υπηρεσιών του Υπουργείου Οικονομικών, που αφορούν στην υλοποίηση του έργου, το οποίο δωρίζει η Ε.Ε.Τ. προς το Ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με την με αριθμό 2.210/5.8.2016 Σύμβαση Δωρεάς, με την οποία διευθετήθηκαν οι λεπτομέρειες εφαρμογής της αριθ. Δ.Κ.Π. 0007399/4-5-2016 (Β' 1391) απόφασης του Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Περιουσίας, περί αποδοχής της με αριθμό 561/28-3-2016 πρότασης δωρεάς της προαναφερθείσας Ένωσης, σύμφωνα με τις διαδικασίες και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στην ανωτέρω Σύμβαση και στα Παραρτήματά της.  Το έργο της Συντονιστικής Επιτροπής ολοκληρώνεται με την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης ανταλλαγής φορολογικών δεδομένων με το IRS, όπως προβλέπεται από τη διακρατική συμφωνία, και μέχρι την ολοκλήρωσή του, δηλαδή μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του νέου συστήματος ανταλλαγής φορολογικών πληροφοριών.  

Ειδικότερα η Επιτροπή προβαίνει στα κατωτέρω: 

αα) Στη διερεύνηση των αναγκών που προκύπτουν από το έργο, όπως αναφέρεται ανωτέρω, ως προς τις απαιτούμενες, για την ομαλή λειτουργία του Συστήματος Αμοιβαίας Υποβολής Στοιχείων-FATCA FRS, υποδομές (εξοπλισμού, λογισμικού, δικτύου, πλατφόρμας ανάπτυξης, βάσεων δεδομένων) και η μέριμνα για τη διασφάλισή τους, σε συνεργασία με τους εκπροσώπους των Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων, όπου αυτό απαιτηθεί και με τις υπηρεσίες που εκπροσωπούνται από τα μέλη της Επιτροπής και των Υποστηρικτικών Ομάδων αυτής.  

ββ) Στη συνεργασία με Υπηρεσίες, Επιτροπές ή Ομάδες Εργασίας ή Έργου που λειτουργούν στη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων ή στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Διοικητικής Υποστήριξης Υπουργείου Οικονομικών, με στόχο την εκμετάλλευση ή υλοποίηση έργων, με τα οποία το Σύστημα Αμοιβαίας Υποβολής Στοιχείων-FATCA FRS παρουσιάζει διεπαφές, στο πλαίσιο της εφαρμογής των σκοπών της διακρατικής συμφωνίας, αλλά και των προδιαγραφών ασφαλείας που περιγράφονται στο συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο με τις απαντήσεις του Υπουργείου Οικονομικών επί του εγχειριδίου της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Οικονομικών των Η.Π.Α., με τίτλο «Διεθνή Δεδομένα Ελέγχου Διασφαλίσεων & Υποδομής» ("International Data Safeguards and Infrastructure Workbook") και της προβλεπόμενης από τις διακρατικές συμφωνίες πολιτικής ασφαλείας.  

γγ) Στην εισήγηση έκδοσης κανονιστικών πράξεων ή στη θέσπιση νομοθετικών διατάξεων που τυχόν θα απαιτηθούν για την επιτυχή υλοποίηση του έργου.  

δδ) Στον προγραμματισμό των εργασιών και στην παρακολούθηση της πορείας της υλοποίησής τους.  

εε) Στον συντονισμό, στην κατανομή επιμέρους εργασιών, στον έλεγχο και στην παρακολούθηση της πορείας των εργασιών των Ομάδων . 

στστ) Στην παρακολούθηση της εκτέλεσης των συμβατικών υποχρεώσεων της αναδόχου εταιρείας.   

ζζ) Στον εντοπισμό τυχόν τεχνικών, διαχειριστικών ή επιχειρησιακών προβλημάτων, στην αναζήτηση αποτελεσματικού τρόπου επίλυσης αυτών, καθώς και στην υποβολή, αρμοδίως, σχετικών εισηγήσεων για την αντιμετώπισή τους.  

ηη) Στην υλοποίηση τυχόν διοικητικών αποφάσεων που αφορούν στο έργο. 

θθ) Στην ενημέρωση και στην πληροφόρηση των υπηρεσιών και φορέων που εκπροσωπούνται στην Επιτροπή και στις Υποστηρικτικές Ομάδες, σε θέματα τεχνικής και λειτουργικής φύσεως, καθώς και στη λήψη αποφάσεων σχετικών με το Έργο.  

β) Για τις ανάγκες του έργου της, η Επιτροπή θα λάβει υπόψη της και θα αξιοποιήσει το υλικό τεκμηρίωσης που έχει μέχρι σήμερα συγκεντρωθεί στην Γ.Γ.Δ.Ε. και στην Γ.Γ.Π.Σ. & Δ.Υ. Υπ. Οικ..  ΙΙ. Ειδικά, ο Πρόεδρος της Επιτροπής: 

α) Συνεργάζεται με τους Συντονιστές των Ομάδων για τον προγραμματισμό των εργασιών, την ανάθεση συγκεκριμένων δράσεων και τον συντονισμό αυτών, β) καθοδηγεί τις Ομάδες ως προς τον τρόπο διεκπεραίωσης της κατά περίπτωση εργασίας και 

γ) συντάσσει, σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς και όποτε κρίνει ότι απαιτούνται, εκτάκτως, συνθετικές αναφορές σχετικά με την πρόοδο των εργασιών υλοποίησης του έργου για την ενημέρωση των Γενικών Γραμματέων των Γενικών Γραμματειών της Γ.Γ.Δ.Ε. και της Γ.Γ.Π.Σ. & Δ.Υ. Υπ. Οικ..  

2.Ομάδες 

Ι.α) Επιχειρησιακή Ομάδα Χρηστών 

Η συνεργασία με την ανάδοχο εταιρεία σχετικά με τη διαμόρφωση των Συμφωνιών Παροχής Υπηρεσιών Συμφωνημένου Επιπέδου (SLAs-Service Level Agreements).  

β) Τεχνική Ομάδα Εφαρμογών 

Η συνεργασία με την ανάδοχο εταιρεία για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του Συστήματος Αμοιβαίας Υποβολής Στοιχείων FATCA -FRS.  

γ) Τεχνική Ομάδα Υποδομών και Δικτύων 

Η τεχνική υποστήριξη των εργασιών της Συντονιστικής Επιτροπής και των Υποστηρικτικών αυτής Ομάδων, η διαχείριση του υπό παραλαβή υπολογιστικού και δικτυακού εξοπλισμού και του εξοπλισμού ασφαλείας και η διασφάλιση της τήρησης της απαιτούμενης πολιτικής ασφαλείας.  ΙΙ. α) Οι Ομάδες ενημερώνουν διαρκώς την Συντονιστική Επιτροπή για την πορεία των εργασιών τους.  

β) Οι Ομάδες, προς διευκόλυνση του έργου τους, δύνανται να καλούν κατά τις συνεδριάσεις τους εμπειρογνώμονες, υπαλλήλους της Γ.Γ.Δ.Ε. ή της Α.Α.Δ.Ε. ή του Υπουργείου Οικονομικών ή των εκτός του Υπουργείου εμπλεκόμενων φορέων, προκειμένου να ζητούν πληροφορίες και τεχνογνωσία, κατόπιν ενημέρωσης της Συντονιστικής Επιτροπής.  Δ. Η Συντονιστική Επιτροπή και οι Ομάδες θα συνεδριάζουν εντός και εκτός των ωρών του κανονικού ωραρίου λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών ή και εκτός του χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση, σε κατάστημα του Υπουργείου Οικονομικών, που θα ορίζουν ο Πρόεδρος της Επιτροπής και οι Συντονιστές των Ομάδων, αντίστοιχα.  

Ε. Η διάρκεια λειτουργίας της Συντονιστικής Επιτροπής και των Ομάδων ορίζεται από την ημερομηνία ισχύος της παρούσας έως και την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του Συστήματος Αμοιβαίας Υποβολής Στοιχείων FATCA-FRS.  

ΣΤ. Ο Πρόεδρος, οι Συντονιστές, τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής και των Υποστηρικτικών αυτής Ομάδων, υπάλληλοι της Γ.Γ.Δ.Ε., με προσωπική τους ευθύνη, οφείλουν να διερευνήσουν αν υπόκεινται στις διατάξεις του άρθρου 1 του ν. 3213/2003 (Α' 309), όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 222 του ν. 4281/2014 (Α' 160) και το άρθρο 172 του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ισχύει, για υποβολή δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, λόγω της συμμετοχής τους στα ανωτέρω συλλογικά όργανα και να ενημερώσουν σχετικά το Τμήμα Α' -Μητρώου Δικαιωμάτων και Υποχρεώσεων Προσωπικού της Διεύθυνσης Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού της Γ.Γ.Δ.Ε., ώστε να τους συμπεριλάβουν στην κατάσταση υποχρέων σε δήλωση.  

Ζ. Στα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής και των Ομάδων δεν οφείλεται για την συμμετοχή τους σε αυτές οποιαδήποτε αμοιβή ή αποζημίωση.  

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ 

ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΣ 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!