Μελέτες - Στατιστικά

EY: Οι καταναλωτές παγκοσμίως ζητούν οι επιχειρήσεις να αναλάβουν δράση για τη βιωσιμότητα

Η προτεραιοποίηση της βιωσιμότητας αποτελεί μια βασική αναδυόμενη τάση παγκοσμίως, σύμφωνα με την ...

Ευρωπαϊκή Έρευνα: Δεν υπάρχει ιδιαίτερος κίνδυνος μόλυνσης από κορονοϊό μέσω των χαρτονομισμάτων ...

Ο κίνδυνος μόλυνσης ενός ανθρώπου από κορονοϊό μέσω μετρητών -κερμάτων και χαρτονομισμάτων- είναι ...

Τα γραπτά μηνύματα υπενθύμισης και παρότρυνσης αυξάνουν τα ραντεβού για τους εμβολιασμούς κατά του ...

Τα γραπτά μηνύματα μέσω SMS και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που αποστέλλονται σε όσους πληρούν τις ...

ΙΟΒΕ: Σημαντική άνοδος του δείκτη οικονομικού κλίματος τον Ιούλιο, σε επίπεδα προ πανδημίας

Στις 111,2 μονάδες διαμορφώθηκε τον Ιούλιο στην Ελλάδα ο δείκτης οικονομικού κλίματος έναντι 108,7 ...

IHS Markit: Σημαντική βελτίωση της υγείας του ελληνικού μεταποιητικού τομέα τον Ιούλιο

Τα δεδομένα της έρευνας PMI του Ιουλίου υπέδειξαν ακόμα μία σημαντική βελτίωση της υγείας του ...

Σε μη εκτελεστικές θέσεις «περιορίζεται» η συμμετοχή γυναικών στα Διοικητικά Συμβούλια εισηγμένων ...

Σημαντική προσαρμογή όσον αφορά τη συμμετοχή γυναικών στα Διοικητικά Συμβούλια σημειώνεται στις ...

PwC: Ανάκαμψη των εσόδων του κλάδου ψυχαγωγίας και ΜΜΕ παγκοσμίως, μετά την πανδημία

Τη δυναμική του ανακτά o κλάδος της Ψυχαγωγίας & ΜΜΕ σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνέχεια των ...

Convert Group: Ανάπτυξη κατά 122% στο α' εξάμηνο του 2021 για τα online σούπερ μάρκετ

Με αλματώδεις ρυθμούς συνεχίζει να αναπτύσσεται ο κλάδος των οnline σούπερ μάρκετ, καθώς το πρώτο ...

Metron Analysis: Ικανοποίηση από τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας

Έξι στις δέκα επιχειρήσεις που έλαβαν χρηματοδότηση από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (ΕΑΤ), ...

ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο καταναλωτές θα διατηρήσει τις αγοραστικές συνήθειες που ανέπτυξε στη διάρκεια ...

Την επίδραση της πανδημίας στην καταναλωτική συμπεριφορά, καθώς και ότι σημαντικά ποσοστά του ...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ