Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Δελτία Τύπου - Ανακοινώσεις

Υπουργείο Υποδομών Ενημερωτικό σημείωμα για τα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά

Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Αθήνα, 10 Οκτωβρίου 2022

Δελτίο Τύπου

Ενημερωτικό σημείωμα για τα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά

Κώστας Καραμανλής: Κατασκευαστικό επίτευγμα οι σταθμοί Πειραιάς, Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο

«Το Μετρό έφτασε στον Πειραιά. Οι τρεις νέοι σταθμοί Πειραιάς, Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο, αποτελούν ένα πραγματικό κατασκευαστικό επίτευγμα. Βλέπετε ότι εδώ στο Δημοτικό Θέατρο έχουμε σίγουρα έναν από τους πιο όμορφους και ιδιαίτερους σταθμούς ολόκληρου του δικτύου μας», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής.

«Με το έργο αυτό ο Πειραιάς γίνεται πραγματικά μια σύγχρονη, μια πιο ανθρώπινη πόλη. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον βιώσιμο και “καθαρό” μέσο αστικής μετακίνησης. Ένα μέσο που βελτιώνει άμεσα και θεαματικά την καθημερινότητα των πολιτών», σημείωσε. 

«Στον Πειραιά συναντιούνται πλέον όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που έχουμε στην Αττική. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι μέσω του σταθμού Μετρό του Πειραιά ενώνονται πλέον οι χερσαίες μεταφορές, με τις θαλάσσιες μεταφορές και τις αεροπορικές μεταφορές. 

Μετά από δεκαετίες, ενώνουμε επιτέλους απευθείας το μεγαλύτερο λιμάνι με το κέντρο της Αθήνας και βέβαια με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας», υπογράμμισε.

«Τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα αναδεικνύονται με σεβασμό. Το βοτσαλωτό δάπεδο αποσπάστηκε, συντηρήθηκε και επανατοποθετήθηκε στο σταθμό Δημοτικό Θέατρο. Γιατί τα έργα Μετρό, συνιστούν εκτός των άλλων και μια τεράστια αρχαιολογική ανασκαφή. Και το έργο αυτό του Μετρό υπήρξε πράγματι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ στον Πειραιά. 

Η επιστημονική και αισθητική αρτιότητα λοιπόν με την οποία αναδεικνύονται αυτά τα ευρήματα, αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι και Μετρό μπορούμε να έχουμε και Αρχαία», τόνισε κ. Καραμανλής. «Και να είστε βέβαιοι ότι το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και με το Μετρό της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε και συνέχισε: «Και μιας και αναφέρθηκα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, πιστεύω ότι κανείς μας δεν μπορεί και δεν πρέπει να ξεχάσει εκείνα τα ανεκδιήγητα εγκαίνια των μουσαμάδων. Τις βόλτες πάνω στους συρμούς χωρίς ράγες.

Αυτό το μνημείο πολιτικής εξαπάτησης που όλοι θα συμφωνήσετε ότι πρέπει να ανήκει στο χθες, δηλαδή το να εγκαινιάζονται έργα ανολοκλήρωτα και να ταυτίζεται η εξαγγελία με τα εγκαίνια.

Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μας κυρίες και κύριοι. Από τη μία φιέστες χωρίς αντίκρισμα και από την άλλη ένα έργο ολοκληρωμένο, έτοιμο σε λίγες ώρες να παραδοθεί στους χρήστες. Άλλωστε αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά της δικής μας πολιτικής με την πολιτική του χθες».

Γιώργος Καραγιάννης: Η αναβάθμιση των υποδομών είναι πρώτα και πάνω από όλα ένα εθνικό στοίχημα

Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του Μετρό στον Πειραιά υπογράμμισε ότι «εν μέσω τριών κρίσεων - υγειονομικής, οικονομικής και ενεργειακής - η ελληνική Πολιτεία και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη υλοποιεί με συνέπεια ένα στοχευμένο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών».

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη το σχέδιο αυτό έχει «ενιαία λογική, αναπτυξιακό και κοινωνικό πρόσημο προσαρμοσμένο στις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες, με άμεσα και μετρήσιμα οφέλη για την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών».

Ειδικότερα, για τους τρεις σταθμούς που ολοκληρώνουν την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «εμπεδώνεται ακόμα περισσότερο η αξία του Μετρό ως μαζικού μέσου μεταφοράς. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον προσιτό, το πλέον κοινωνικό, το πλέον λαϊκό, το πλέον φιλοπεριβαλλοντικό μέσο μεταφοράς».

Υπενθύμισε ότι ήδη εδώ και 2 χρόνια, έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία οι 3 πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά σε Αγία Βάρβαρα, Κορυδαλλό και Νίκαια.

«Με την λειτουργία των 3 νέων σταθμών τα κέρδη για την πόλη είναι ακόμη μεγαλύτερα. Πλέον θα μετακινούνται καθημερινά 130.000 περισσότεροι πολίτες, θα κυκλοφορούν 23.000 λιγότερα Ι.Χ. οχήματα και θα μειωθούν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης ως προς τα οφέλη του έργου.

«Το σημαντικότερο όμως είναι ότι με αυτό το έργο, ενώνουμε, επιτέλους το λιμάνι του Πειραιά με το Αεροδρόμιο σε λιγότερο από 1 ώρα και μπορεί κάποιος να μεταβεί στο Σύνταγμα σε 20’» τόνισε και πρόσθεσε ότι «ο Πειραιάς αποκτά πλέον τη θέση που του αξίζει και οι πολίτες του Πειραιά αποκτούν τις υποδομές που τους αξίζουν».

Σε συνδυασμό και με την επιστροφή του Τραμ στους δρόμους του Πειραιά τον Δεκέμβριο «είναι ξεκάθαρο ότι η ευρύτερη περιοχή αποκτά πλέον μία νέα δυναμική» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης.

Ο Υφυπουργός Υποδομών έδωσε το περίγραμμα της συνολικής παρέμβασης στην Αττική με έργα Μετρό: «Την ίδια ώρα, προχωράει η Γραμμή 4 που επί της ουσίας εξυπηρετεί τις πυκνοκατοικημένες περιοχές του λεκανοπέδιου και θα επιτρέπει σε κάποιον να πάει από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδί σε λιγότερο από 18’, στην Πανεπιστημιούπολη σε λιγότερο από 15’ και στα Δικαστήρια σε μόλις 5’. Ταυτόχρονα, προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση του έργου της επέκτασης της Γραμμής 2 με τρεις νέους σταθμούς προς το Ίλιον και προετοιμάζεται και η περαιτέρω επέκταση της Γραμμής προς το Μενίδι».

Ακολούθως, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «ο συνολικός αριθμός επιβατών των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό θα ξεπεράσει το ένα 1 εκατομμύριο ημερησίως. Συγκεκριμένα κάθε ημέρα 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι θα χρησιμοποιούν το Μετρό για να διασφαλίσουν άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση».

«Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών με τον Κώστα Καραμανλή είναι ολιστικός, δηλαδή πέρα από τις επιμέρους ανάγκες συνυπολογίζει τον συνδυαστικό χαρακτήρα των υποδομών και πετυχαίνει τον βέλτιστο συνδυασμό οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου, υπόγειου τρένου – μετρό, λιμένων και αεροδρομίων» εξήγησε ο κ. Καραγιάννης.

Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «η αναβάθμιση των υποδομών είναι πρώτα και πάνω από όλα ένα εθνικό στοίχημα. Ένα στοίχημα που υπερβαίνει την εκάστοτε συγκυρία, τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και πολλές φορές και τις ίδιες τις κυβερνήσεις. Είναι ένα στοίχημα που συνδυάζεται με την πραγματική ανάπτυξη και τη διαμόρφωση όρων καλύτερης ζωής - όχι μόνο για το σήμερα - αλλά και για τις μελλοντικές γενιές. Είναι μία πράξη που ενισχύει την εμπιστοσύνη προς την Πολιτεία και την πολιτική».

«Στα 3 χρόνια που είμαστε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά ότι είμαστε η παράταξη των πραγματικών μεταρρυθμίσεων και των μεγάλων έργων. Γιατί και αυτό το έργο ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά και ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!