Οικονομικές Ειδήσεις

Callista Crafts Αύξηση ηλεκτρονικών πωλήσεων καταγράφει η ελληνική εταιρεία μόδας

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, εν μέσω πανδημίας, βοήθησαν την ελληνική εταιρεία Callista Crafts, όχι μόνο να μην χάσει μερίδιο από την αγορά, αλλά να ισχυροποιήσει τη θέση της.

Σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας αναφέρεται ότι «διανύει την πιο ώριμη δημιουργικά εποχή της», αξιοποιώντας τις νέες τάσεις στον τρόπο με τον οποίο γίνεται το εμπόριο, τόσο στο επίπεδο της χονδρικής, όσο και της λιανικής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ το 2018 οι πωλήσεις μέσα από το e-shop της Callista αντιστοιχούσαν στο 7% του τζίρου της, το 2019 το ποσοστό ανέβηκε στο 12% και φέτος ήδη έχει διαμορφωθεί στο 20%. Την ίδια στιγμή και οι επαφές με τους πελάτες χονδρικής γίνεται μέσω ηλεκτρονικών δειγματισμών και οι χονδρικές πωλήσεις που πέρυσι αντιστοιχούσαν στο 38% του τζίρου της Callista, φέτος έφτασαν στο 43%.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, «οι δειγματισμοί μέσω zoom ήταν μία διαφορετική εμπειρία, που εμπλούτισε την αντίληψη που έχουν οι buyers για την Callista, καθώς τους δόθηκε η ευκαιρία να δουν στην οθόνη του υπολογιστή τους, τους χώρους παραγωγής της εταιρίας και τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται πολλά από τα προϊόντα που αγόρασαν».

Τέλος, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση ότι: «Παρά το γεγονός ότι έχουμε ακόμη πολύ δρόμο για να πούμε ότι επιστρέψαμε στην κανονικότητα, φαίνεται ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας και η κατάσταση μπορεί μεν να παραμένει δύσκολη, αλλά η περιπέτεια αυτή θα μας αφήσει θετικά βιώματα ζωής, νέα δεδομένα και συνήθειες, γυρίζοντας το βλέμμα μας προς το μέλλον. 'Άλλωστε η μόδα και η έντονη μεταβλητότητα που την χαρακτηρίζει, δίνει την δυνατότητα να βλέπουμε μπροστά αποδεχόμενοι αλλαγές και βελτιώνοντας τη διάθεση μας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!