Φορολογικές ερωτήσεις

νέα ερώτηση

e-shop

Καλημέρα
Θέλω να ρωτήσω όσον αφορά την τιμολόγηση για ηλεκτρονικό
κατάστημα:
1)Δραστηριότητα εμπόριο λευκών ειδών μέσω διαδικτύου, το 90% των πωλήσεων εξοφλείται με αντικαταβολή και το υπόλοιπο μέσω πιστωτικής κάρτας και paypall.
Η διαδικασία της τιμολόγησης με αλπ και δελτίο αποστολής είναι σωστή ή θα πρέπει να κόβεται απόδειξη είσπραξης και δελτίο αποστολής και στη συνέχεια να αφού γίνει η πληρωμή να κόβεται αλπ? όταν έχω
χονδρικές πωλήσεις κανονικά με τδα?
2) Όταν έχουμε επιστροφή εμπορευμάτων λόγω ακαταλληλότητας ή λόγω αλλαγής ή επειδή το courier δεν βρήκε το πελάτη πως το αντιμετωπίζουμε? όταν έχω χονδρικές πωλήσεις κόβουμε πιστωτικό και τι χρονικό περιθώριο έχουμε?
3)Στη τιμή και στην απόδειξη που κόβεται τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τον πελάτη όταν η παραγγελία είναι κάτω των 80 ευρώ αυτό πως αντιμετωπίζεται θα πρέπει να φαίνεται στην απόδειξη σωστά? Με ποιο τρόπο?

Προσθέστε τη δική σας απάντηση