Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

Κ.Υ.Α. 19803 ΕΞ 2025 Πληροφοριακό σύστημα «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων»

Αριθμ. 19803 ΕΞ 2025

ΦΕΚ B' 3405/02.07.2025

Δημιουργία και λειτουργία Πληροφοριακού Συστήματος με την ονομασία «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων», σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 20 του ν. 5188/2025 (Α’ 49).

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΕΣΩΤΕΡΙΚΏΝ

ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

α. Του ν. 5188/2025 «Μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2022/868 (πράξη για τη διακυβέρνηση δεδομένων) - Ορισμός αρμόδιας αρχής για την εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2024/903 (Κανονισμός για τη διαλειτουργική Ευρώπη) - Ηλεκτρονική εφαρμογή «mystreet» - Ρυθμίσεις για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού και λοιπές διατάξεις» (Α’ 49), και ιδίως του άρθρου 25 και του άρθρου 20,

β. του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999), (Α’ 45),

γ. του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ,

δ. του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α’ 137),

ε. των άρθρων 13, 18 και 19 του ν. 4622/2019 «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α’ 133),

στ. του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α’ 184),

ζ. του άρθρου 90 του Κώδικα της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (Α’ 98), σε συνδυασμό με την περ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α’ 133),

η. του π.δ. 142/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Οικονομικών» (Α’ 181),

θ. του π.δ. 77/2023 «Σύσταση Υπουργείου και μετονομασία Υπουργείων - Σύσταση, κατάργηση και μετονομασία Γενικών και Ειδικών Γραμματειών - Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων, θέσεων προσωπικού και εποπτευόμενων φορέων» (Α’ 130),

ι. του π.δ. 79/2023 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α’ 131),

ια. του π.δ. 32/2024 Διορισμός Υπουργών και Υφυπουργών (Α’ 91),

ιβ. του π.δ. 82/2023 «Μετονομασία Υπουργείου - Σύσταση και μετονομασία Γενικών Γραμματειών - Μεταφορά αρμοδιοτήτων, υπηρεσιακών μονάδων και θέσεων προσωπικού - Τροποποίηση και συμπλήρωση του π.δ. 77/2023 (Α’ 130)» (Α’ 139),

ιγ. του π.δ. 40/2020 «Οργανισμός Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Α’ 85),

ιδ. του π.δ. 133/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης» (Α’ 161),

ιε. του π.δ. 141/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εσωτερικών» (Α’ 180),

ιστ. του π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α’ 119),

ιζ. του π.δ. της 24 Σεπτεμβρίου/20 Οκτωβρίου 1958 «Περί κωδικοποιήσεως εις ενιαίον κείμενον Νόμου των ισχυουσών διατάξεων περί των προσόδων των δήμων και κοινοτήτων» (Α’ 171).

ιη. του π.δ. 50/2024 «Σύσταση Γενικών Γραμματειών, κατάργηση Γενικής Γραμματείας και Ειδικών Γραμματειών.» (Α’ 138),

ιθ. του ν. 5140/2024 «Νέο Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και συμπληρωματικές διατάξεις» (Α’ 154).

2. Την υπό στοιχεία Υ12/07.07.2023 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Νικόλαο Παπαθανάση» (Β’ 4403).

3. Tην υπ’ αρ. 102928/10.07.2023 κοινή απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Αθανάσιο Πετραλιά» (Β’ 4441).

4. Την υπό στοιχεία 118944 ΕΞ 23-10-2019 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Β’ 3990).

5. Την υπό στοιχεία 29810 ΕΞ 23.10.2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Διαδικασία αυθεντικοποίησης υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες» (Β’ 4798).

6. Την υπό στοιχεία 3981 ΕΞ 25-02-2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Παροχή Υπηρεσίας Αυθεντικοποίησης Χρηστών oAuth2.0 σε Πληροφοριακά Συστήματα τρίτων Φορέων» (Β’ 762).

7. Την υπό στοιχεία 102928 ΕΞ 2023 απόφαση του Πρωθυπουργού και Υπουργού Οικονομικών ανάθεσης αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών Αθανάσιο Πετραλιά (Β’ 4441).

8. Την ανάγκη να συγκεντρωθούν σε ενιαίο, ψηφιακά προσβάσιμο, Μητρώο τα στοιχεία των Δήμων σχετικά με τις άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων σε ιδιώτες.

9. Την υπό στοιχεία 17362ΕΞ2025 εισήγηση δημοσιονομικών επιπτώσεων της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης από την κοινή υπουργική απόφαση «Λειτουργία Ηλεκτρονικής εφαρμογής «mystreet» για τον έλεγχο της αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστων χώρων» και από την «Δημιουργία και λειτουργία Πληροφοριακού Συστήματος με την ονομασία «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων», προκύπτει δημοσιονομική επιβάρυνση ύψους €72.912,00, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, σύμφωνα με τη Σύμβαση 2703 της 05/05/2025 (25SYMV016782132) μεταξύ της εκτελούσας ΚτΠ ΜΑΕ και της υποεκτελούσας NOVOVILLE LTD GREEK BRANCH, στον προϋπολογισμό του ΑΠΔΕ του Υ.Ψη.Δ και στο Μ.Π.Δ.Σ. του Υπουργείου, η οποία θα καλυφθεί από το Εθνικό Σκέλος του ΑΠΔΕ του Υ.Ψη.Δ. και ειδικότερα από το έργο με ενάριθμο 2023ΝΑ16300005 και τίτλο «ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΚτΠ ΑΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΒΡΑΧΙΟΝΑΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (2019ΣΕ06300008)», συνολικού προϋπολογισμού ύψους € 13.099.785,62. Ενώ, η δαπάνη που θα προκληθεί σε βάρος των πιστώσεων του τακτικού προϋπολογισμού του Υ.ΨΗ.Δ., για το τρέχον οικονομικό έτος και για κάθε ένα από τα επόμενα έτη του Μ.Π.Δ.Σ. (ΕΦ 1053/204/0000000, ΑΛΕ 2420989001), και κατά συνέπεια του Μ.Π.Δ.Σ., αναλύεται ως εξής:

α) Κόστος συντήρησης για διορθώσεις/αλλαγές του «my street», ποσού 37.200 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, ετησίως.

β) Κόστος εκπόνησης μελέτης DPIA του συστήματος, ποσού 24.800 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Τέλος, οι απαραίτητες παρεχόμενες από τη Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. διαλειτουργικότητες με τα πληροφοριακά συστήματα του Δημόσιου Τομέα, η εγκατάσταση και λειτουργία του συστήματος στις υποδομές του Κυβερνητικού Νέφους (GCloud) της Δημόσιας Διοίκησης, καθώς και η χρήση της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr Ε.Ψ.Π), δεν προκαλούν δημοσιονομικές επιπτώσεις στον κρατικό προϋπολογισμό για το τρέχον οικονομικό έτος και για κάθε ένα από τα επόμενα έτη του Μ.Π.Δ.Σ.

10. Το γεγονός ότι οι διατάξεις της παρούσας αφορούν στη διοικητική διαδικασία με επίσημο τίτλο «Είσοδος εξουσιοδοτημένων υπαλλήλων και καταχώριση στοιχείων παραχωρήσεων στο Μητρώο της ειδικής εφαρμογής MyStreet» με Μ.Α.Κ. στο ΕΜΔΔ - ΜΙΤΟΣ «746822»,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

Σκοπός - Αντικείμενο

1. Σκοπός της παρούσας είναι η δημιουργία του «Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων» («το Μητρώο») στο οποίο στηρίζεται η ηλεκτρονική εφαρμογή «mystreet» της παρ. 2 του άρθρου 20 του ν. 5188/2025 (Α’ 49) για έλεγχο της αυθαίρετης χρήσης κοινόχρηστων χώρων.

2. Αντικείμενο της παρούσας αποτελεί ο καθορισμός των όρων λειτουργίας και χρήσης του Μητρώου.

Άρθρο 2

Μητρώο Καταχώρισης Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων

1. Το Μητρώο υποστηρίζει την παρακολούθηση της συμμόρφωσης των παραχωρησιούχων με τους όρους των συμβάσεων παραχώρησης. Ιδίως υποστηρίζει τη λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής “myStreet”.

2. Στο Μητρώο τηρούνται τα περιγραφικά και γεωχωρικά δεδομένα σχετικά με τις παραχωρήσεις κοινόχρηστων χώρων εκτός αιγιαλού για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων καταστημάτων, όπως ορίζεται στο άρθρο 13 του β.δ. της 24 Σεπτεμβρίου/20 Οκτωβρίου 1958 (Α’ 171). Τα δεδομένα του πρώτου εδαφίου τηρούνται στα εξής διακριτά θεματικά επίπεδα:

α) Τις άδειες χρήσεις κοινόχρηστου χώρου,

β) τις καταγγελίες των πολιτών σχετικά με τις παραχωρήσεις κοινόχρηστων χώρων.

3. Στο θεματικό επίπεδο της περ. α) της παρ. 2, οι παραχωρήσεις εμφανίζονται πάνω σε χάρτη ως πολύγωνα. Οι χρήστες του Μητρώου, επιλέγοντας το πολύγωνο της παραχώρησης, έχουν πρόσβαση σε όλες τις περιγραφικές και χωρικές πληροφορίες κάθε παραχώρησης. Στις πληροφορίες αυτές περιλαμβάνονται:

Στοιχεία κατόχου άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου

  1. Ονοματεπώνυμο (για φυσικά πρόσωπα)
  2. Επωνυμία επιχείρησης (για νομικά πρόσωπα)
  3. ΑΦΜ Επιχείρησης
  4. Διεύθυνση Επιχείρησης
  5. Τηλέφωνο

Στοιχεία άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου:

  1. Τοποθεσία (Διεύθυνση, περιοχή)
  2. Χρήση
  3. Έναρξη παραχώρησης
  4. Λήξη παραχώρησης
  5. Συνολικό εμβαδόν παραχώρησης
  6. ΑΔΑ
  7. Γεωχωρικά δεδομένα παραχώρησης

4. Στο θεματικό επίπεδο της περ. β) της παρ. 2, οι καταγγελίες εμφανίζονται πάνω σε χάρτη ως σημεία. Οι χρήστες του Μητρώου, επιλέγοντας το σημείο της καταγγελίας, έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες της καταγγελίας. Στις πληροφορίες αυτές περιλαμβάνονται:

  1. Κωδικός
  2. Ημερομηνία καταχώρησης
  3. Τύπος (Επώνυμη/Ανώνυμη)
  4. ΑΦΜ σε περίπτωση επώνυμης καταγγελίας
  5. Λόγος Καταγγελίας
  6. Σύντομη περιγραφή
  7. Κατάσταση Καταγγελίας

5. Οι υπάλληλοι των αρμόδιων υπηρεσιών έχουν πρόσβαση στα στοιχεία του Μητρώου με χρήση κωδικών Δημόσιας Διοίκησης Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ. για την τήρηση των περιγραφικών και γεωχωρικών δεδομένων σχετικά με τις παραχωρήσεις κοινόχρηστων χώρων, όπως πεζοδρομίων και πλατειών, για την τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων καταστημάτων και για τη διαχείριση των καταγγελιών.

Άρθρο 3

Καταχώριση πληροφοριών στο Μητρώο

1. Οι πληροφορίες της παρ. 3 του προηγούμενου άρθρου καταχωρούνται από τον εξουσιοδοτημένο υπάλληλο της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου για κάθε παραχώρηση κοινόχρηστου χώρου εκτός αιγιαλού που βρίσκεται εντός του Δήμου.

2. Ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου εισέρχεται στο Μητρώο μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-EΨΠ), με τη χρήση Κωδικών Δημόσιας Διοίκησης της ΓΓΠΣΨΔ, αφού πρώτα έχει εξουδιοδοτηθεί ως διαχειριστή της εφαρμογής myStreet από τον αρμόδιο διαχειριστή χρηστών του δήμου μέσω της Υπηρεσίας Εξουσιοδότησης Χρηστών Οριζόντιων Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

3. Για την καταχώριση των πληροφοριών ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου επιλέγει από το Μενού του Πίνακα Διαχείρισης την επιλογή Παραχωρήσεις - Λίστα. Εκεί κάνοντας Προσθήκη νέου μπορεί να καταχωρήσει τα στοιχεία της άδειας χρήσης κοινόχρηστου χώρου καθώς και τα γεωχωρικά δεδομένα σε υπόβαθρο χάρτη.

Άρθρο 4

Πρόσβαση στο Μητρώο μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής mystreet

Το κοινό έχει πρόσβαση στο Μητρώο και στα στοιχεία που τηρούνται σε αυτό μέσω της εφαρμογής mystreet, σύμφωνα με τους όρους λειτουργίας αυτής.

Άρθρο 5

Διαλειτουργικότητες με τρίτα συστήματα

1. Για την είσοδο του ενδιαφερομένου και των υπαλλήλων των Υπηρεσιών, το Σύστημα χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες αυθεντικοποίησης με κωδικούς διαπιστευτήρια της Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ (οAuth2.0) και αυθεντικοποίησης με κωδικούς Δημόσιας Διοίκησης (oAuth2.0.PA) του Κέντρου Διαλειτουργικότητας.

2. Οι απαραίτητες διαλειτουργικότητες του Συστήματος παρέχονται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με τα ειδικώς οριζόμενα.

Άρθρο 6

Υποστήριξη παραγωγικής λειτουργίας

1. Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης ορίζεται ως φορέας λειτουργίας του Μητρώου

2. Η Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ., συντηρεί και χρηματοδοτεί όλες τις αναγκαίες δράσεις που αφορούν στο λογισμικό και τις απαραίτητες υποδομές για την παραγωγική λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος, παρέχοντας υπηρεσίες Software as a Service (SaaS) στον κάθε Δήμο.

3. Με απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το πληροφοριακό σύστημα δύναται να τίθεται εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα όχι μεγαλύτερο των ενενήντα (90) ημερών ανά έτος, για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ρύθμισης λεπτομερέστερων τεχνικών θεμάτων ή προσαρμογής του σε τυχόν μεταβολές του θεσμικού πλαισίου, έπειτα από αίτημα του φορέα λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος ή της αρχής διαχείρισης και ελέγχου των πληροφοριακών στοιχείων.

4. Το πληροφοριακό σύστημα και όλο το απαραίτητο για την αδιάλειπτη λειτουργία του λογισμικό, εγκαθίσταται και λειτουργεί στις υποδομές του Κυβερνητικού Νέφους (GCloud) της Δημόσιας Διοίκησης της Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.

Άρθρο 7

Οργανωτικά και τεχνικά μέτρα ασφαλείας

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης λαμβάνει τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια των στοιχείων που υποβάλλονται στο σύστημα. Στα μέτρα αυτά περιλαμβάνονται, κατ’ ελάχιστον, η καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, η διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και η προστασία των διακινούμενων δεδομένων από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

Άρθρο 8

Επεξεργασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

1. Κάθε επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο της παρούσας, πραγματοποιείται σύμφωνα με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα («ΓΚΠΔ») και τις διατάξεις του ν. 4624/2019 (Α’ 137) και ιδίως για την εκπλήρωση καθήκοντος που εκτελείται προς το δημόσιο συμφέρον, κατά την έννοια του άρθρου 6, παρ. 1, στ. ε) του ΓΚΠΔ. Σκοπός της επεξεργασίας είναι η αποτελεσματική λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής myStreet, που προϋποθέτει την πληρότητα του Μητρώου.

2. Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αποτελεί τον υπεύθυνο επεξεργασίας για κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων που λαμβάνει χώρα στο πλαίσιο του Μητρώου, σύμφωνα με την περ. 7 του άρθρου 4 του ΓΚΠΔ.

3. Ο υπεύθυνος επεξεργασίας αναλαμβάνει την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και άλλων δεδομένων από κάθε πηγή, καθώς και την επεξεργασία αυτών υπό συνθήκες που διασφαλίζουν την ακεραιότητα, την εμπιστευτικότητα και τη διαθεσιμότητα των δεδομένων, εφαρμόζοντας τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα.

4. Οι Δήμοι που καταχωρούν τα απαραίτητα στοιχεία σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσας παραμένουν αυτοτελώς υπεύθυνοι επεξεργασίας σχετικά τα δεδομένα που καταχωρούν.

Άρθρο 9

Έναρξη παραγωγικής λειτουργίας του Μητρώου

Το Μητρώο εντάσσεται σε παραγωγική λειτουργία με την έναρξη ισχύος της παρούσας.

Άρθρο 10

Έναρξη ισχύος

Η παρούσα απόφαση αρχίζει να ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 17 Ιουνίου 2025

ΟΙ Υπουργοί

Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ

Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΕΤΡΑΛΙΑΣ

Εσωτερικών
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΙΒΑΝΙΟΣ

Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!