e-ΕΦΚΑ Επικοινωνία του κοινού με το Β΄ Αποκεντρωμένο Τμήμα Κοινωνικής Ασφάλισης στη Σητεία
e-ΕΦΚΑ
8 Μαΐου 2025
Ανακοίνωση
Επικοινωνία του κοινού με το Β΄ Αποκεντρωμένο Τμήμα Κοινωνικής Ασφάλισης στη Σητεία
Η Διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ενημερώνει τους ασφαλισμένους ότι, λόγω τεχνικής βλάβης στις τηλεφωνικές γραμμές του Β΄ Αποκεντρωμένου Τμήματος Κοινωνικής Ασφάλισης ΕΦΚΑ στη Σητεία (4ης Σεπτεμβρίου 14, ΤΚ 72300, Σητεία Λασιθίου), η τηλεφωνική επικοινωνία με την υπηρεσία δεν είναι προσωρινά εφικτή.
Μέχρι την αποκατάσταση της λειτουργίας, η επικοινωνία των ασφαλισμένων θα γίνεται μέσω του ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, που προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες, καλώντας χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση του προβλήματος το συντομότερο δυνατόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!