Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Κορκίδης Η αυστηρότερη τιμωρία για μία επιχείρηση είναι η απώλεια του πελάτη

«Το μεγαλύτερο πρόστιμο και η αυστηρότερη τιμωρία επιβάλλεται σε μια επιχείρηση από τον ίδιο τον καταναλωτή, πόσο μάλλον όταν δυσφημίζεται».

Αυτό σημείωσε σε δήλωσή του ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς και του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης, σχετικά με την τροπολογία του υπουργείου Ανάπτυξης για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής επωνυμίας επιχειρήσεων που παραβιάζουν τα μέτρα περιστολής φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας.

Ο ίδιος προσέθεσε:

«Η τροπολογία για τη δημοσιοποίηση της εμπορικής ή εταιρικής επωνυμίας σε επιχειρήσεις, που παραβιάζουν τα ισχύοντα έκτακτα μέτρα για την περιστολή φαινομένων αθέμιτης κερδοφορίας θα ισχύσει αρχικά έως 30/6/22. Η ανάγκη προστασίας της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτή σε μια περιόδο που βρίσκεται σε αδυναμία, είναι υποχρέωση όλων των ανθρώπων της αγοράς, αφού όλοι είμαστε καταναλωτές. Αυτός ήταν και ο λόγος που προτείναμε 7 σημεία ελέγχου πριν κοστολογήσουμε και τιμολογήσουμε ένα καταναλωτικό αγαθό. Για την κερδοσκοπία υπάρχουν αλήθειες και μύθοι, όμως δεν επιτρέπεται οι μύθοι να αδικούν επιχειρήσεις, ούτε οι αλήθειες να μένουν ανώνυμες και να δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό στην αγορά. Οι καταναλωτές αυτή τη δύσκολη περίοδο της παγκόσμιας ακρίβειας και των "αυξήσεων ανάγκης" στα τρόφιμα και τα προϊόντα πρώτης ανάγκης δεν επιτρέπεται να γίνονται αποδέκτες από κάποιους λίγους "αυξήσεων ευκαιρίας" και κατά συνέπεια, δημόσιας πλέον τιμωρίας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!