Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Υπουργείο Εργασίας

Υπουργείο Εργασίας Σε δοκιμαστική λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

29 Ιουλίου 2021

Ανακοίνωση Τύπου

1555 – Μία γραμμή για να βρίσκεις άκρη

Σε δοκιμαστική λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Σε δοκιμαστική λειτουργία τέθηκε σήμερα το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Το νέο τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί υπό τον ενιαίο τηλεφωνικό αριθμό 1555, διευκολύνοντας την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πολιτών για θέματα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά.

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο ενοποιήσει τα 7 διάσπαρτα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν σήμερα στο Υπουργείο καθώς και στους εποπτευόμενους φορείς, με στόχο να προσφέρει άμεση και έγκυρη εξυπηρέτηση καθημερινά σε δεκάδες χιλιάδες πολίτες. Θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, με μικρό χρόνο αναμονής και χωρίς χρέωση για τους πολίτες. 

Η πρώτη δοκιμαστική φάση λειτουργίας του νέου ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου ξεκινά σήμερα και αφορά στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πολιτών από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ. Τον Σεπτέμβριο, και με την ολοκλήρωση της δοκιμαστικής περιόδου εντός του Αυγούστου, θα ενταχθεί στο τηλεφωνικό κέντρο και το σύνολο των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας (ΕΡΓΑΝΗ, ΣΕΠΕ, κ.λπ.).

Επιπρόσθετα, δρομολογούνται νέες ψηφιακές εφαρμογές για κινητά, αναμόρφωση ιστοσελίδων, chatbox, κ.ά., με στόχο την συνολική αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των πολιτών, κάνοντας πράξη τη μετάβαση του Υπουργείου και των υπηρεσιών του στη νέα ψηφιοποιημένη εποχή. 

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε:  «Το 1555 είναι μια γραμμή για να βγάζεις άκρη με τις υπηρεσίες και τους οργανισμούς του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Είναι κάτι που το χρωστούσαμε εδώ και 10ετίες στους πολίτες που ταλαιπωρούνται διαχρονικά και αισθάνονται αβοήθητοι στη μέση του πελάγους.

Ξεκινάμε λοιπόν σήμερα με ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, επαγγελματικό, το οποίο θα δίνει γρήγορες απαντήσεις και θα εξυπηρετεί πραγματικά τους πολίτες.

Σε πρώτη φάση ξεκινάμε με μια δοκιμαστική λειτουργία. Αλλά στα τέλη Σεπτεμβρίου το τηλεφωνικό κέντρο θα λειτουργεί πλήρως, εξυπηρετώντας ουσιαστικά και γρήγορα τους Έλληνες πολίτες».

Στο ακόλουθο link μπορείτε να βρείτε πλάνα και δήλωση του Υπουργού On camera https://we.tl/t-bVVoTMyPdj

Στο ακόλουθο link μπορείτε να βρείτε συνοδευτικά υλικά (παρουσίαση, γραφιστικό, βίντεο, ηχητικό) https://we.tl/t-J9Gy6R99tV

Στο ακόλουθο link μπορείτε να βρείτε φωτογραφικό υλικό https://we.tl/t-PYswALw2yu

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

ΓΙΑΝΝΗΣ
31/07/2021 03:17:38

Εγώ ήμουν από τους "τυχερούς" της πρώτης ημέρας λειτουργίας του 1555. Το ερώτημα μου αφορούσε τον ΕΦΚΑ . Αφού πρώτα σπατάλησα μια ώρα προσπαθώντας να επικοινωνήσω με κάποιο τοπικό υποκατάστημα, που όλως τυχαίως όλα τα τηλέφωνα ήσαν κατειλημμένα, βρήκα ότι υπάρχει και το 1555. Μετά το μακροσκελές εισαγωγικό μπλα - μπλα μου λένε ότι είμαι στην 114 θέση αναμονής και να περιμένω στο ακουστικό μου. Μου ανακοίνωναν περίπου κάθε λεπτό σε ποια θέση βρισκόμουν. Στα 13 λεπτά αναμονής δεν άντεξα παραπάνω και το έκλεισα. Είχα φτάσει στη θέση 86. Μετά από περίπου 40 λεπτά προσπάθησα για δεύτερη φορά. Αυτή την φορά ήμουν τυχερός γιατί περίμενα στην αναμονή ΜΟΝΟ 11,5 λεπτά. Επανέλαβα, στο ίδιο άτομο, το απλό ερώτημά μου 5 με 6 φορές και απάντηση δεν πήρα, παρά μόνο μια προτροπή να ρωτήσω σε κάποιο υποκατάστημα του ΕΦΚΑ.!!! Έκλεισα το τηλέφωνο λέγοντας όσο πιο ευγενικά μπορούσα, ότι είναι ντροπή την σήμερον ημέρα να παιδεύεται κανείς τόσο πολύ για να πάρει απάντηση σε απλά ερωτήματα. Το αποκορύφωμα όμως ήταν, όταν άκουσα στις ειδήσεις το μεσημέρι που ανακοίνωναν με βαρύγδουπο τρόπο το τεράστιο κατόρθωμα της δημιουργίας του 1555, που επανδρώνεται λέει με εκατόν τόσα άτομα, τόσο καλά εκπαιδευμένα στα θέματα των εξυπηρετούμενων υπηρεσιών του δημοσίου, και που στο μέλλον ΘΑ ..ΘΑ... Ευτυχώς ... η σύζυγος πρόλαβε και έκλεισε γρήγορα την τηλεόραση.....