Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Ευρωπαϊκή Ένωση

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Οι αεροπορικές εταιρείες να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών, όταν ακυρώνονται οι πτήσεις λόγω πανδημίας

Η Eυρωπαϊκή Επιτροπή και οι εθνικές αρχές προστασίας των καταναλωτών κάλεσαν τις αεροπορικές εταιρείες που λειτουργούν στην ΕΕ να βελτιώσουν τον τρόπο που αντιμετωπίζουν τις ακυρώσεις πτήσεων εν μέσω της πανδημίας COVID-19.

«Έχουμε λάβει πολλές καταγγελίες από τους καταναλωτές, αλλά έχουμε επίσης συνεργαστεί στενά με τις αεροπορικές εταιρείες για να κατανοήσουμε πού υπάρχουν ελλείψεις και γιατί. Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να σέβονται τα δικαιώματα των καταναλωτών όταν ακυρώνονται οι πτήσεις. Σήμερα ζητάμε απλές λύσεις για να δώσουμε στους καταναλωτές βεβαιότητα μετά από μια περίοδο ακραίων αναταραχών", δήλωσε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης, Ντιντιέ Ρέιντερς.

Η Επιτροπή τονίζει ότι οι αεροπορικές εταιρείες, που λειτουργούν στην ΕΕ, πρέπει να σέβονται το δίκαιο των καταναλωτών της ΕΕ. Πρέπει ιδίως να εγγυώνται διαφανή επικοινωνία και προληπτική ενημέρωση των επιβατών σχετικά με τα δικαιώματά τους. Ειδικότερα, πρέπει να προσφέρουν μια επιλογή μεταξύ επιστροφής χρημάτων και κουπονιού και να ενημερώνουν τους επιβάτες ότι έχουν το δικαίωμα να ανταλλάσσουν τα κουπόνια τους με χρήματα ανά πάσα στιγμή.

Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες που ερωτήθηκαν στο πλαίσιο μιας έρευνας, απέτυχαν να αποζημιώσουν τους επιβάτες εντός της προθεσμίας των επτά ημερών που προβλέπει η νομοθεσία της ΕΕ.

Ως εκ τούτου, η Επιτροπή τις καλεί να αναλάβουν δράση για να διασφαλίσουν ότι αυτή η προθεσμία τηρείται για όλες τις νέες κρατήσεις (είτε αγοράζονται απευθείας είτε μέσω ενός μεσάζοντα) και για να απορροφήσει γρήγορα την καθυστέρηση των εκκρεμών επιστροφών, το αργότερο έως την 1η Σεπτεμβρίου 2021.

«Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με τις εθνικές αρχές για την κατάλληλη επικοινωνία, εφαρμογή και επιβολή των δικαιωμάτων των επιβατών. Οι επιβάτες πρέπει να έχουν πραγματική επιλογή μεταξύ κουπονιών και επιστροφής χρημάτων" , δήλωσε η Επίτροπος Μεταφορών Αντίνα Βαλέαν

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!