Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Συνήγορος του Πολίτη (ΣτΠ)

Υ.Α. 63803/2020 Τροποποίηση των άρθρων 12 και 14 του π.δ. 273/1999 (Α΄ 229) «Κανονισμός λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη», ως ισχύει

Αριθμ. 63803

ΦΕΚ B’ 113/27.01.2020

Τροποποίηση των άρθρων 12 και 14 του π.δ. 273/1999 (Α΄ 229) «Κανονισμός λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη», ως ισχύει.

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΚΑΙ Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:

Α. α) Του ν. 4622/2019 (Α΄ 133) «Επιτελικό Κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» και ιδίως του άρθρου 20 αυτού.

β) Του ν. 3094/2003 (Α΄ 10) «Συνήγορος του Πολίτη και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

γ) Του ν. 3051/2002 (Α΄ 220) «Συνταγματικά κατοχυρωμένες ανεξάρτητες αρχές, τροποποίηση και συμπλήρωση του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και συναφείς ρυθμίσεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και ιδίως των παραγράφων 5 και 7 του άρθρου 2 αυτού.

δ) Του άρθρου 8 του ν. 2623/1998 (Α΄ 139) «Ανασύνταξη των εκλογικών καταλόγων, οργάνωση και άσκηση του εκλογικού δικαιώματος των ετεροδημοτών, εκσυγχρονισμός της εκλογικής διαδικασίας και άλλες διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

ε) Του ν. 2477/1997 (Α΄ 59) «Συνήγορος του Πολίτη και Σώμα Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

στ) Του π.δ. 273/1999 (Α΄ 229) «Κανονισμός λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη», όπως ισχύει, ιδίως με τη με αριθμ. πρωτ.: 29855/5.7.2018 (Β΄ 2869) - ΑΔΑ: 7837ΙΜ0-Ζ2Μ απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών περί τροποποίησης του π.δ. 273/1999 (Α΄ 229) «Κανονισμός λειτουργίας του Συνηγόρου του Πολίτη», ως ισχύει.

Β. α) Του ν. 4270/2014 (Α΄ 143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - Δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»), όπως ισχύει.

β) Του π.δ. 50/2001 (Α΄ 39) «Καθορισμός των προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του Δημόσιου Τομέα», όπως ισχύει.

2. Tη με αριθμ. πρωτ: Φ.10/1721/14.1.2019 (ΦΕΚ 357/ τ.Β΄/11.2.2019 - ΑΔΑ: ΨΤΡ3ΙΜ0-ΒΣ9) απόφαση του Συνηγόρου του Πολίτη περί κατανομής οργανικών θέσεων τακτικού προσωπικού κατηγορίας / εκπαιδευτικής βαθμίδας ΠΕ του κλάδου / ειδικότητας Διοικητικού - Οικονομικού σε Τμήματα της Διεύθυνσης Γραμματείας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη».

3. Tη με αριθμ. πρωτ: Φ.10/11030/1.3.2019 (ΦΕΚ 971/ τ.Β΄/21.3.2019 - ΑΔΑ: ΨΛΛ9ΙΜ0-Α9Ζ) απόφαση του Συνηγόρου του Πολίτη, περί ανακατανομής κενής οργανικής θέσης τακτικού προσωπικού κατηγορίας ΠΕ του κλάδου Διοικητικού - Οικονομικού της Διεύθυνσης Γραμματείας της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» σε Τμήμα αυτής.

4. α) Τη με αριθμ. πρωτ.: 4850/30.1.2019 (ΦΕΚ 265/ τ.Γ΄/5.3.2019 - ΑΔΑ: 6ΨΗΥΙΜ0-3ΟΔ) απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και της Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης περί μετάταξης μόνιμης υπαλλήλου κλάδου ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού της Περιφέρειας Αττικής στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη», με μεταφορά της θέσης που κατέχει στον κλάδο Διοικητικού - Λογιστικού της ΤΕ κατηγορίας, με την ίδια σχέση εργασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 18 του ν. 4440/2016 (Α΄ 224), όπως ισχύει.

β) Τη με αριθμ. πρωτ.: 7978/15.2.2019 (ΦΕΚ 853/ τ.Γ΄/24.5.2019 - ΑΔΑ: ΨΙ88ΙΜ0-ΙΦΓ) απόφαση τoυ Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Συνηγόρου του Πολίτη περί μετάταξης μόνιμης υπαλλήλου κλάδου ΠΕ Αρχειονόμων της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γενικών Αρχείων του Κράτους στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη», με μεταφορά της θέσης που κατέχει σε θέση κλάδου Αρχειονόμων - Βιβλιοθηκονόμων της ΠΕ κατηγορίας, με την ίδια σχέση εργασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 35 του ν. 4531/2018 (Α΄ 62).

5. Τη με αριθμ.: ΔΙΔΚ/Φ.ΣτΠ/οικ.19875/22.7.2016 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών και Ηλεκτρονικής Aνασυγκρότησης (ΦΕΚ 403/τ. Υ.Ο.Δ.Δ./26.7.2016 - ΑΔΑ: ΩΙΒΕ465ΦΘΕ-ΕΧ7) με την οποία διορίστηκε στη θέση του Συνηγόρου του Πολίτη ο Ανδρέας Ποττάκης, το από 27.7.2016 Πρωτόκολλο Διαβεβαίωσης και την από 27.7.2016 Βεβαίωση Ανάληψης Καθηκόντων.

6. α) Το π.δ. 81/2019 (A΄ 119) «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και καθορισμός των αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων».

β) Το π.δ. 83/2019 (Α΄ 121) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

γ) Τη με αριθμ. πρωτ.: 340/18.7.2019 (ΦΕΚ 3051/ τ.Β΄/26.7.2019) απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών περί ανάθεσης αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Οικονομικών, Θεόδωρο Σκυλακάκη.

7. Το με αριθμ. πρωτ.: Φ. 10/52253/22.10.2019 έγγραφο του Συνηγόρου του Πολίτη, με συνημμένη σχετική εισηγητική έκθεση.

8. Το με αριθμ. πρωτ.: ΔΙΔΔΑ/οικ.41955/5.11.2019 έγγραφο του Υπουργού Εσωτερικών, με το οποίο διατύπωσε τη γνώμη του για την έκδοση της παρούσας.

9. Το με αριθμ. πρωτ.:Φ.10/52271/22.10.2019 έγγραφο της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης Διεύθυνσης Γραμματείας του Συνηγόρου του Πολίτη και Π.Ο.Υ.

10. Το γεγονός ότι εκκρεμεί σχετική διαδικασία μετάταξης υπαλλήλου με σύμβαση εξηρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου, κατηγορίας ΔΕ, ειδικότητας Μηχανουργού, ο οποίος υπηρετεί με απόσπαση από την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανίας Α.Ε. στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη», για εκτέλεση υπηρεσίας, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 35 του ν. 4531/2018 (Α΄ 62) και κατόπιν της σύμφωνης γνώμης του Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη», κατά τη Συνεδρίαση της 8ης Νοεμβρίου 2018 - Πρακτικό 11ο.

11. Το γεγονός ότι με την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

1. Το άρθρο 12 του π.δ. 273/1999, όπως ισχύει, αντικαθίσταται ως εξής:

«1. Για τη στελέχωση της Γραμματείας της Αρχής προβλέπονται σαράντα τέσσερις (44) οργανικές θέσεις τακτικού προσωπικού, οι οποίες κατανέμονται ως εξής:

α) σαράντα μία (41) θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου:

  • Εννέα (9) θέσεις κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
  • Μία (1) θέση κλάδου ΠΕ Επικοινωνίας
  • Πέντε (5) θέσεις κλάδου ΠΕ Πληροφορικής
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΠΕ Αρχειονόμων - Βιβλιοθηκονόμων
  • Τέσσερις (4) θέσεις κλάδων ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού ή ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων που προσδιορίζονται κάθε φορά με την προκήρυξη,
  • Πέντε (5) θέσεις κλάδου ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού
  • Μία (1) θέση κλάδου ΤΕ Βιβλιοθηκονόμων
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΤΕ Πληροφορικής
  • Δέκα (10) θέσεις κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού

β) τρεις (3) θέσεις προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου:

  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων
  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΔΕ Τεχνικού

2. Οι σαράντα τέσσερις (44) θέσεις του τακτικού προσωπικού κατανέμονται ως εξής:

α) Τμήμα Διοίκησης:

  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
  • Μία (1) θέση κλάδου ΤΕ ΔιοικητικούΛογιστικού
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων
  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού

β) Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας:

Μία (1) θέση ειδικότητας ΔΕ Τεχνικού

γ) Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης:

  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού
  • Μία (1) θέση κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

δ) Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης:

  • Τρεις (3) θέσεις κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού
  • Μία (1) θέση κλάδου ΠΕ Επικοινωνίας
  • Μία (1) θέση κλάδου ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού
  • Έξι (6) θέσεις κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων
  • Τέσσερις (4) θέσεις κλάδων ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού ή ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων, που προσδιορίζονται κάθε φορά με την προκήρυξη.
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΥΕ Βοηθητικού Προσωπικού

ε) Γραφείο Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης Πολιτών:

  • Μία (1) θέση κλάδου ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων
  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων

στ) Γραφείο Διοικητικής Υποστήριξης Θεσσαλονίκης

ζ) Τμήμα Μηχανογράφησης:

  • Πέντε (5) θέσεις κλάδου ΠΕ Πληροφορικής
  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΤΕ Πληροφορικής

η) Τμήμα Βιβλιοθήκης, Αρχείου και Εκδόσεων:

  • Δύο (2) θέσεις κλάδου ΠΕ Αρχειονόμων - Βιβλιοθηκονόμων
  • Μία (1) θέση ειδικότητας ΤΕ Βιβλιοθηκονόμων

θ) Γραφείο Προμηθειών:

  • Μία (1) θέση κλάδου ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού

ι) Γραφείο Πληρωμών, Δημοσιονομικών Αναφορών και λοιπών Οικονομικών Θεμάτων

  • Μία (1) θέση κλάδου ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού

3. Η ανακατανομή των προβλεπόμενων στην παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, μεταξύ των οργανικών μονάδων της Γραμματείας, διενεργείται με απόφαση του Συνηγόρου του Πολίτη.

4. Η κατανομή οργανικών θέσεων τακτικού προσωπικού της Αρχής κατά κατηγορία, κλάδο και ειδικότητα στη Διεύθυνση Γραμματείας και στις οργανικές μονάδες αυτής, διενεργείται με απόφαση του Συνηγόρου του Πολίτη, μετά από εισήγηση του Προϊσταμένου Διεύθυνσης Γραμματείας.».

2. Στο προτελευταίο εδάφιο της διάταξης του άρθρου 14 του π.δ. 273/1999 (Α΄ 229) όπως ισχύει, μετά τη φράση ΠΕ Αρχειονόμων - Βιβλιοθηκονόμων, προστίθεται η φράση «ή κλάδου / ειδικότητας ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας» και το άρθρο 14 αντικαθίσταται ως εξής:

«Στις οργανικές μονάδες της Γραμματείας δύνανται να προΐστανται υπάλληλοι της Αρχής, ως εξής:

Στη Διεύθυνση δύναται να προΐσταται υπάλληλος κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ οποιουδήποτε κλάδου / ειδικότητας που κατέχει το τυπικό προσόν του ως άνω κλάδου / ειδικότητας.

Στα Τμήματα Διοίκησης και Οικονομικής Διαχείρισης δύνανται να προΐστανται υπάλληλοι κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή κλάδου / ειδικότητας ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ οποιουδήποτε κλάδου / ειδικότητας που κατέχει το τυπικό προσόν του ως άνω κλάδου / ειδικότητας.

Στο Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης δύναται να προΐσταται υπάλληλος κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή κλάδου / ειδικότητας ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ οποιουδήποτε κλάδου / ειδικότητας που κατέχει το τυπικό προσόν του ως άνω κλάδου / ειδικότητας.

Στο Τμήμα Μηχανογράφησης δύναται να προΐσταται υπάλληλος κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Πληροφορικής ή κλάδου / ειδικότητας ΤΕ Πληροφορικής ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ οποιουδήποτε κλάδου / ειδικότητας που κατέχει το τυπικό προσόν του ως άνω κλάδου / ειδικότητας.

Στο Τμήμα Βιβλιοθήκης, Αρχείου και Εκδόσεων δύναται να προΐσταται υπάλληλος κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Αρχειονόμων - Βιβλιοθηκονόμων ή κλάδου / ειδικότητας ΤΕ Βιβλιοθηκονομίας ή υπάλληλος κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ οποιουδήποτε κλάδου / ειδικότητας που κατέχει το τυπικό προσόν του ως άνω κλάδου / ειδικότητας. Στο Γραφείο Πληρωμών, Δημοσιονομικών Αναφορών και λοιπών Οικονομικών Θεμάτων, επικεφαλής ορίζεται υπάλληλος κλάδου / ειδικότητας ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού ή κλάδου / ειδικότητας TE Διοικητικού - Λογιστικού.».

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 27 Δεκεμβρίου 2019

Ο Υφυπουργός Οικονομικών

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ

Ο Συνήγορος του Πολίτη

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΤΤΑΚΗΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!