Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

ManpowerGroup Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής από μία εταιρεία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική συμπεριφορά του ως καταναλωτής

Η εμπειρία που λαμβάνει ο υποψήφιος κατά τη διαδικασία επιλογής από μία εταιρεία επηρεάζει άμεσα την μελλοντική συμπεριφορά του ως καταναλωτής, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας της ManpowerGroup.

Συγκεκριμένα, η νέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψήφιους σε 24 χώρες, καταδεικνύει ότι οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους, κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων. Περισσότεροι από τους μισούς υποψήφιους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική πρόθεσή τους, δηλαδή είτε να αγοράσουν ή όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μίας εταιρείας.

«Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους, χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για τη διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών» δηλώνει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, εμπορικής διευθυντής της ManpowerGroup. «Η ανάπτυξη μίας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων, καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μίας θετικής εμπειρίας συνέντευξης, επηρεάζουν τελικά, εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μίας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας» επισημαίνει ο ίδιος.

Όπως προκύπτει από τα ευρήματα της έρευνας, η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρείας, η ελκυστική κουλτούρα, καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη, αποτιμώνται θετικά από τους υποψήφιους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανόν να επηρεάσουν αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών, ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης, μετά από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρείες για τη βελτίωση της εμπειρίας υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης, τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας, καθώς και την ανάπτυξη ενός ελκυστικού «brand name» ευθυγραμμισμένο με τις ανάγκες των καταναλωτών. 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!