Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις ΑΑΔΕ Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών / Προμηθευτών - έντυπο Δ1-Δ2
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
www.aade.gr
Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών / Προμηθευτών - έντυπο Δ1-Δ2 (μέχρι και το έτος αναφοράς 2013) (Τελευταία Ενημέρωση: 5/4/2017 3:40 μμ)
1. Πόσες εγγραφές μπορούσα να υποβάλω μέσω φόρμας, μέχρι και την 31/12/2013 καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής Συγκεντρωτικών Καταστάσεων Πελατών/ Προμηθευτών (Δ1, Δ2);
Μπορούσατε να υποβάλετε μέσω φόρμας μέχρι 50 εγγραφές για πελάτες και μέχρι 50 εγγραφές για προμηθευτές.
2. Αν είχα πάνω από 50 εγγραφές μπορούσα να υποβάλω μέσω φόρμας;
Όχι, έπρεπε να υποβάλετε αποκλειστικά με αρχείο. Για τη δωρεάν δημιουργία αρχείου, βλέπε την ερώτηση 5.
3. Πώς θα ανακτήσω το αρχείο Κ.Β.Σ. που υπέβαλα;
Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής Δ1-Δ2 υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών Προμηθευτών, επιλέξτε «Προβολή Δήλωσης» και μετά επιλέξτε το κουμπί «Προβολή» στη δήλωση που θέλετε να δείτε ή να ανακτήσετε το αρχείο της στον υπολογιστή σας.
Στη σελίδα παρουσιάζονται οι 50 πρώτες εγγραφές που έχετε υποβάλει και στη μέση της σελίδας πατώντας το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στον σύνδεσμο «Πατήστε Εδώ για να κατεβάσετε το Αρχείο», επιλέξτε «Αποθήκευση Συνδέσμου Ως» ή «Save target as», μέσω της οποίας μπορείτε να αποθηκεύσετε το αρχείο που έχετε ήδη υποβάλει στον υπολογιστή σας και στη συνέχεια να το ανοίξετε με το ελεύθερο πρόγραμμα «Δήλωση Κ.Β.Σ. (έτος χρήσης 2007 και μετά) (Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων Πελατών-Προμηθευτών) / (πρόγραμμα για τη δημιουργία του αρχείου προς υποβολή)».
4. Πώς μπορώ να ανακτήσω τον αριθμό καταχώρησης;
Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής Δ1-Δ2 υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων πελατών Προμηθευτών, επιλέγετε «Προβολή Δήλωσης» και αφού επιλέξετε τον «Τύπο Δήλωσης» και το «Ετος», στη συνέχεια πατάτε το πλήκτρο «Κατάσταση» στη δήλωση που θέλετε να ανακτήσετε τον αριθμό καταχώρησης.
5. Πώς κατεβάζω το πρόγραμμα για την Ηλεκτρονική Συμπλήρωση των Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών ;
Μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν το πρόγραμμα για την Ηλεκτρονική Συμπλήρωση των Καταστάσεων Πελατών - Προμηθευτών από τον διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ στην ενότητα «Ελεύθερα προγράμματα».
6. Μπορώ να συμπεριλάβω τιμολόγιο που έχει εκδοθεί με Α.Φ.Μ. τον Α.Φ.Μ. του υπόχρεου υποβολής της συγκεντρωτικής κατάστασης τιμολογίων;
Για πληροφορίες σχετικά με τα τιμολόγια αυτοπαράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Δ' τμήμα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών της Διεύθυνσης Εφαρμογής Άμεσης Φορολογίας, στα τηλέφωνα: 210-3610030, 210-3610065 και 210-3642682.
7. Κατά τη διάρκεια του έτους έκανα διακοπή της επιχείρησής μου και επανέναρξη με τον ίδιο Α.Φ.Μ. Πώς θα υποβάλω τη συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων;
Επειδή ο Α.Φ.Μ. της επιχείρησης παραμένει ο ίδιος, θα υποβάλετε ένα αρχείο για όλο το έτος.
Κατά τη διάρκεια του έτους έκανα μετασχηματισμό της επιχείρησής μου με διαφορετική επωνυμία. Πώς θα υποβάλω τη συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων;
Αν ο Α.Φ.Μ. της επιχείρησης παραμένει ο ίδιος, θα υποβάλετε ένα αρχείο για όλο το έτος.
Αν ο Α.Φ.Μ. της επιχείρησης έχει αλλάξει, θα υποβάλετε ξεχωριστό αρχείο για κάθε Α.Φ.Μ. της επιχείρησής σας.
9. Τι είναι η «ανακλητική» δήλωση;
Όταν ανακαλούμε δήλωση που έχουμε υποβάλει, μέσω αρχείου ή φόρμας, υποβάλλοντας εκ νέου το σύνολο όλων των σωστών εγγραφών.
10. Έχω υποβάλει ενιαίο αρχείο, για το κεντρικό και τα υποκαταστήματα μαζί. Μπορώ να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση ξεχωριστά για κάθε εγκατάσταση;
Όχι, διότι ισχύουν τα εξής:
Αν η αρχική ή η τελευταία ανακλητική δήλωση είναι με Αρ. Εγκατάστασης Ε (Ενιαία Υποβολή), τότε η επόμενη ανακλητική πρέπει υποχρεωτικά να είναι με Αρ. Εγκατάστασης Ε (Ενιαία Υποβολή).
Αν η αρχική ή η τελευταία ανακλητική είναι με 0 ή Αρ. Εγκατάστασης, τότε η ανακλητική μπορεί να είναι 0 ή Αρ. Εγκατάστασης αντίστοιχα, αλλά μπορεί να είναι και Ε (Ενιαία Υποβολή).
11. Πώς μπορώ να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση;
Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, η υποβολή γίνεται μόνο στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. με αρχείο.
12. Θέλω να υποβάλω «ανακλητική» δήλωση ενώ έχω υποβάλει μέσω φόρμας. Επειδή έχω αρκετές εγγραφές και πρέπει να τις πληκτρολογήσω ξανά όλες σωστά, υπάρχει άλλος τρόπος;
Ναι, υποβάλλοντας με αρχείο.
Συγκεκριμένα:
Μέσα από την οθόνη της εφαρμογής Δ1-Δ2 υποβολής των Συγκεντρωτικών καταστάσεων Πελατών Προμηθευτών, επιλέξτε την «Προβολή Δήλωσης», μετά στην δήλωση που έχετε υποβάλλει με φόρμα επιλέξτε «Προβολή» και για να κατεβάσετε σε αρχείο τις εγγραφές που υποβάλλατε με φόρμα, πατήστε το δεξί πλήκτρο του ποντικιού στον σύνδεσμο «Πατήστε Εδώ για να κατεβάσετε το Αρχείο» και επιλέξτε «Αποθήκευση Συνδέσμου Ως» ή «Save target as» ώστε να το αποθηκεύσετε εκεί που επιθυμείτε.
Έπειτα μέσα από το ελεύθερο πρόγραμμα e-Κ.Β.Σ. (βλέπε ερώτηση 5) ανοίγετε το αρχείο που κατεβάσατε και αποθηκεύσατε και αφού το διορθώσετε ή το συμπληρώσετε, αποθηκεύετε το αρχείο χωρίς συμπίεση και το υποβάλετε στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
13. Υπέβαλα μέσω φόρμας συγκεντρωτική κατάσταση τιμολογίων ενώ δεν ήμουν υπόχρεος. Πώς μπορώ να τη διαγράψω;
Για εκπρόθεσμες διαγραφές και τροποποιήσεις θα απευθυνθείτε στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!