Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Epsilon NET

  • Έναρξη
  • 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
  • Λήξη
  • 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ

Χτίζοντας Εμπιστοσύνη μέσα στην Ομάδα - Building Trust within a team

Κατηγορίες: Management, Sales, Customers Service, Business soft Skills

 
Σκοπός : Πολλές φορές δεν έχουμε αρκετή εμπιστοσύνη στους άλλους γιατί μας λείπει η εμπιστοσύνη στον εαυτό μας. Ακόμη πιο δύσκολο είναι να εμπιστευτούμε μία εταιρεία επηρεαζόμενοι από τη διεθνή συγκυρία αλλά και τα ελληνικά δεδομένα της αγοράς.

Η αύξηση αυτοπεποίθησης με σωστό μέτρο και όρια. Η επίγνωση των θετικών σημείων της συγκεκριμένης ομάδας και ο προσδιορισμός των δυσκολιών που παρουσιάζει ώστε να γίνουν οι κατάλληλες αλλαγές ή πιθανές τροποποιήσεις με στόχο πάντα την εύρυθμη λειτουργία της ομάδας, την αύξηση της πίστης στο σκοπό της εταιρείας αλλά και η προσωπική βελτίωση των συμμετεχόντων. 

 

Θεματολογία:

 

•               Το νόημα της εμπιστοσύνης 

•               Αυτοπεποίθηση, η πίστη στον εαυτό 

•               Η εμπιστοσύνη στην επιχείρηση και η χρησιμότητα της

•               Μορφές και είδη της εμπιστοσύνης

•               Γιατί είναι σημαντική η εμπιστοσύνη σήμερα 

•               Η εμπιστοσύνη στο χώρο εργασίας 

•               Η εμπιστοσύνη  ως παράγοντας αλλαγής 

•               Τα χαρακτηριστικά των trust builders 

•               Πως χτίζεται η εμπιστοσύνη

•               H δυναμική των ομάδων

•               Ποια μοτίβα μας χαρακτηρίζουν στην εμπιστοσύνη μας στους άλλους;

•               Ποιόν μπορώ να εμπιστευθώ ;

•               Τα εμπόδια στο χτίσιμο εμπιστοσύνης 

•               Ο ρόλος της επικοινωνίας στο χτίσιμο εμπιστοσύνης 

•               Ποιος είναι υπεύθυνος για την εμπιστοσύνη στην ομάδα

•               Πως καταστρέφεται η εμπιστοσύνη;

•               Γιατί είναι δύσκολο το ξανα-χτίσιμο εμπιστοσύνης όταν έχει τραυματιστεί;

•               Χαρακτηριστικά των εταιρειών με υψηλή εμπιστοσύνη

•               Πως θα γίνουμε αρχιτέκτονες της εταιρικής εμπιστοσύνης ;  

•               Αξιολόγηση και κλείσιμο προγράμματος 

 

Η εκπαίδευση περιλαμβάνει βιωματικές ασκήσεις, παιχνίδια, συζήτηση στην ομάδα, δραστηριότητες σε μικρότερες ομάδες, feedback ατομικό και ομαδικό.


Διάρκεια : 16 ώρες 


Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ Ντέμη Μωραϊτου 09:30 - 17:30
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ - 09:30 - 17:30

Τοποθεσία

Λεωφόρος Συγγρού 120, Καλλιθέα, Αθηνα

Διοργανωτής

H EPSILON NET ΑΕ ξεκίνησε το 1999 σαν φυσική εξέλιξη της προσωπικής εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της εξειδικευμένης πάνω σε οικονομικά θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, από το 1992. Ένα από τα πρώτα βήματά της ήταν να συνδυάσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ενημέρωση στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των στελεχών του ευρύτερου οικονομικού χώρου. Με βασικό εργαλείο ενημέρωσης το εβδομαδιαίο οικονομικό- φορολογικό περιοδικό EPSILON 7 και αμέσως μετά την πραγματικά πρωτοποριακή και μοναδική μέχρι και σήμερα on line τράπεζα φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας δημιούργησε νέα δεδομένα στην αγορά βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν νόμους καθώς και πρακτικές λειτουργικές λύσεις σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το 2002 η EPSILON NET βλέποντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις από την εμφάνιση της παραθυρικής τεχνολογίας και αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία και γνώση της πάνω στην εφαρμογή της νομοθεσίας εισέρχεται δυναμικά στη βιομηχανία παραγωγής λογισμικού για τον ιδιωτικό τομέα εστιάζοντας στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το βασικό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δέσμευσή μας να ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων, διαμορφώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες, που βασίζονται ακριβώς πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες. Ουσιαστικά δηλαδή επιδίωξη και φιλοδοξία μας ήταν η ενσωμάτωση της αθροιστικής εμπειρίας των πελατών μας σε μοναδικά εργαλεία δουλειάς που ανταποκρίνονται ...