Νέες αποτελεσματικές τεχνικές για την είσπραξη καθυστερημένων οφειλών με επιτυχημένη διατήρηση του πελατολογίου μας CASE STUDIES & πρακτικές εφαρμογές.
ΝΕΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΣΗ CASE STUDIES & ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Έναρξη: 18-09-2017 Λήξη: 19-09-2017 [16.00-21.00] Διάρκεια προγράμματος (ώρες): 12
Εισηγητής: Βαρελάς Α.
Τόπος: Αθήνα, Ελλάδα UNIQUE TRAINING
Σκοπός του Σεμιναρίου
Υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. ’λλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες. Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνεται σε δύο ζωτικούς τομείς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο, την καλή τεχνική και την προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος. Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη.
Σε ποιους απευθύνεται:
σε καινούργιους αλλά και παλαιότερους ελεγκτές πιστώσεων μίας επιχείρησης και σε κάθε εργαζόμενο ο οποίος είναι καινούργιος και άρτι προσληφθείς για την συλλογή των υπολοίπων των χρεών των πελατών από το τηλέφωνο.
ΕΙΣΗΓΗΤHΣ
ΑΛΕΞΗΣ ΒΑΡΕΛΑΣ
Msc Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Postgraduate Diploma in Management Studies Πανεπιστημίου Οξφόρδης. τ. Διοικητικός Δ/ντης μεγάλης εταιρίας, Σύμβουλος μεγάλων επιχειρήσεων με εξειδίκευση στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων & αξιολόγησης προσωπικού. Εισηγητής με μεγάλη και πολυετή διδακτική εμπειρία σε σεμινάρια στελεχών επιχειρήσεων και σε MBA.
Επικοινωνία / Δηλώσεις Συμμετοχής:
Tηλ.: 210 5284327, E-mail: education@oikonomotexniki.gr
Θέμα | Ομιλητής | Ημερομηνία | Ώρα | |
---|---|---|---|---|
Νέες αποτελεσματικές τεχνικές για την είσπραξη καθυστερημένων οφειλών με επιτυχημένη διατήρηση του πελατολογίου μας CASE STUDIES & πρακτικές εφαρμογές. | - | 16:00 - 21:00 |