Epsilon NET

  • Έναρξη
  • 21 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
  • Λήξη
  • 27 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Επικοινωνία, Αυτοέλεγχος & Συναισθηματική Νοημοσύνη

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της επικοινωνίας και του αυτοέλεγχου έχει σαν κύριο στόχο να μας δώσει όλα εκείνα τα βοηθήματα έτσι ώστε να καταλάβουμε ότι ο αυτοέλεγχος μας βοηθά να ελέγχουμε τα συναισθήματά μας αντί να μας ελέγχουν αυτά κάτι το οποίο πολλές φορές μπορεί να είναι καταστροφικό.Το σημαντικό είναι να κάνουμε τα συναισθήματά μας να δουλεύουν υπέρ μας και όχι εναντίον μας. Σκοπός μας είναι να επιλέγουμε την πιο αποτελεσματική και εποικοδομητική ανταπόκριση σε κάθε περίπτωση.Κύρια Χαρακτηριστικά του Αυτοέλεγχου είναι να καταλάβουμε:

  • Γιατί κάποιες καταστάσεις επιδρούν επάνω μας κατά αυτό τον τρόπο και αντίστοιχα τι μπορούμε να κάνουμε εμείς για να μην «αντιδρούμε αρνητικά» τόσο εύκολα.
  • Τι ακριβώς συμβαίνει όταν εξαντλείται η υπομονή μας;
  • Ότι δεν θα πρέπει να δημιουργούμε αρνητικές φαντασιώσεις για καταστάσεις ανθρώπους ή μελλοντικά γεγονότα.
  • Ότι θα πρέπει να είμαστε υπομονετικοί με τους άλλους. Ακούμε περισσότερο μιλάμε λιγότερο.
  • Ότι δεν διακόπτουμε τους άλλους όταν μιλούν. Εξασκούμαστε στο να μιλάμε πιο αργά και σταθερά.

Το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Επικοινωνίας και του Αυτοέλεγχου  απευθύνεται σε μεσαία, ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών, σε ελεύθερους επαγγελματίες που επιθυμούν να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους  δεξιότητες αλλά και να βελτιώσουν την ικανότητα να ελέγχουν αποτελεσματικά τα δικά τους συναισθήματα απέναντι σε άλλους.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :
  • Στελέχη Επιχειρήσεων
  • Επιχειρηματίες
  • Δυνητικούς Ελεύθερους Επαγγελματίες

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες. Συνολική διάρκεια: 12 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Ο Ορισμός της επικοινωνίας και του ΑυτοέλεγχουΗ διαδικασία της επικοινωνίας
  • Άσκηση επικοινωνίας (Test)
  • Αποτελεσματική επικοινωνία
  • Η ενεργητική ακρόαση
  • Η επικοινωνία στην εργασία 

Οι 5 βασικοί παράγοντες
  • Η πηγή
  • Η κωδικοποίηση
  • Το μέσο
  • Η αποκωδικοποίηση
  • Η ανατροφοδότηση 

Η μη λεκτική επικοινωνία (η γλώσσα του σώματος)Αυτοέλεγχος & Διαχείριση συγκρούσεων (Πελατών & Προμηθευτών)
  • Τύποι συγκρούσεων
  • Συνηθισμένες αιτίες
  • Αποτελέσματα, Αρνητικά & Θετικά σημεία 

Η στάση μας (οι 5 επιλογές)
  • Χρήσιμοι κανόνες
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
  • Χαρακτηριστικά ανθρώπων με υψηλή Συναισθηματική Νοημοσύνη 

Το μοντέλο των 5 ιδιοτήτων
  • Αυτογνωσία
  • Ενσυναίσθηση
  • Διαχείριση εαυτού
  • Κοινωνικές Δεξιότητες
  • Αυτοπαρακίνηση

Διαχείριση παραπόνων πελατών
  • Το συναισθηματικό «τζούντο»

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Ιωάννης Ξηρογιαννόπουλος 17:30 - 21:30
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ - 17:30 - 21:30
ΗΜΡΕΟΜΗΝΙΕΣ - 17:30 - 21:30

Τοποθεσία

Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 120, Αθηνα

Διοργανωτής

H EPSILON NET ΑΕ ξεκίνησε το 1999 σαν φυσική εξέλιξη της προσωπικής εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της εξειδικευμένης πάνω σε οικονομικά θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, από το 1992. Ένα από τα πρώτα βήματά της ήταν να συνδυάσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ενημέρωση στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των στελεχών του ευρύτερου οικονομικού χώρου. Με βασικό εργαλείο ενημέρωσης το εβδομαδιαίο οικονομικό- φορολογικό περιοδικό EPSILON 7 και αμέσως μετά την πραγματικά πρωτοποριακή και μοναδική μέχρι και σήμερα on line τράπεζα φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας δημιούργησε νέα δεδομένα στην αγορά βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν νόμους καθώς και πρακτικές λειτουργικές λύσεις σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το 2002 η EPSILON NET βλέποντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις από την εμφάνιση της παραθυρικής τεχνολογίας και αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία και γνώση της πάνω στην εφαρμογή της νομοθεσίας εισέρχεται δυναμικά στη βιομηχανία παραγωγής λογισμικού για τον ιδιωτικό τομέα εστιάζοντας στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το βασικό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δέσμευσή μας να ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων, διαμορφώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες, που βασίζονται ακριβώς πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες. Ουσιαστικά δηλαδή επιδίωξη και φιλοδοξία μας ήταν η ενσωμάτωση της αθροιστικής εμπειρίας των πελατών μας σε μοναδικά εργαλεία δουλειάς που ανταποκρίνονται ...