Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Epsilon NET

  • Έναρξη
  • 19 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  • Λήξη
  • 25 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Σύγχρονες Αρχές και Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
Το σεμινάριο θα δώσει πρακτικά εργαλεία και μεθόδους που θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν δεξιότητες θετικής προσέγγισης του πελάτη και πετυχημένης εξυπηρέτησης.Να γνωρίζει πώς να του δώσει την πιο ποιοτική και επαγγελματική εξυπηρέτηση έτσι ώστε ο πελάτης να μείνει ικανοποιημένος  και από τη διαπροσωπική προσέγγιση.Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει επίσης σαν στόχο να μας δώσει όλα εκείνα τα βοηθήματα έτσι ώστε να καταλάβουμε ότι ο αυτοέλεγχος μας βοηθά να ελέγχουμε τα συναισθήματά μας αντί να μας ελέγχουν αυτά κάτι το οποίο πολλές φορές μπορεί να είναι καταστροφικό. Το σημαντικό είναι να κάνουμε τα συναισθήματά μας να δουλεύουν υπέρ μας και όχι εναντίον μας.Σκοπός μας είναι να επιλέγουμε την πιο αποτελεσματική και εποικοδομητική ανταπόκριση σε κάθε περίπτωση.Μετά τη λήξη του προγράμματος αναμένεται ότι οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να επιτυγχάνουν τα παρακάτω:

  • Βελτίωση της ποιότητας εξυπηρέτησης των πελατών
  • Εκμάθηση σύγχρονων τεχνικών εξυπηρέτησης
  • Κατανόηση των αναγκών του πελάτη, έτσι ώστε αυτός να λαμβάνει αυτό που πραγματικά θέλει
  • Ελαχιστοποίηση των λαθών
  • Διαχείριση παραπόνων των πελατών
  • Δημιουργία καλύτερων και πιο προσωπικών σχέσεων με τους πελάτες
  • Δημιουργία ικανοποίησης προσωπικού και πελατών
  • Η επιχειρηματική αλλά και ανθρώπινη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση
  • Η προσωπικότητα των πελατών
  • Τεχνικές για αποτελεσματικές συνδιαλέξεις
  • Η επιχειρηματική και η ανθρώπινη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση, η προσωπικότητα πελατών
  • Τεχνικές για αποτελεσματικές συνδιαλέξεις 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το Σεμινάριο απευθύνεται σε :
  • Διευθυντές τμήματος εξυπηρέτησης πελατών
  • Σύμβουλοι εξυπηρέτησης πελατών
  • Προσωπικό τηλεφωνικών κέντρων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Το σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 3 ημέρες. Συνολική διάρκεια: 12 ώρες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Βασικές αρχές στην εξυπηρέτηση πελατών                                      
  • Κατανόηση των τύπων πελατών και η σημασία της εξυπηρέτησης του πελάτη                                  
  • Χτίσιμο σχέσεων επικοινωνίας με τους πελάτες                                     
  • Ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών – ξεπέρασμα των προσδοκιών τους  

Οι δεξιότητες στην εξυπηρέτηση πελατών                                      
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων                                       
  • Παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών                              
  • Επίλυση προβλημάτων των πελατών 

Η διαχείριση των πελατών                                      
  • Αναγνώριση των βασικών αρχών στην  διαχείριση ανικανοποίητων πελατών                                    
  • Διαχείριση θυμωμένων πελατών                                    
  • Μείωση της πίεσης από την εξυπηρέτηση πελατών 

Επικοινωνία με τους πελάτες                                        
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας                         
  • Παροχή καλής τηλεφωνικής εξυπηρέτησης                       
  • Αποτελεσματικά μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας

Η ενεργητική ακρόαση
Η μη λεκτική επικοινωνία (η γλώσσα του σώματος)
Η επικοινωνία στην εργασία
Αυτοέλεγχος & Διαχείριση συγκρούσεων (Πελατών & Προμηθευτών)

Τύποι συγκρούσεων                                        
  • Συνηθισμένες αιτίες                                    
  • Αποτελέσματα, Αρνητικά & Θετικά σημεία

 Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Ιωάννης Ξηρογιαννόπουλος 17:30 - 21:30
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ - 17:30 - 21:30
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ - 17:30 - 21:30

Τοποθεσία

Λ.ΣΥΓΓΡΟΥ 120, Αθηνα

Διοργανωτής

H EPSILON NET ΑΕ ξεκίνησε το 1999 σαν φυσική εξέλιξη της προσωπικής εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της εξειδικευμένης πάνω σε οικονομικά θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, από το 1992. Ένα από τα πρώτα βήματά της ήταν να συνδυάσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ενημέρωση στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των στελεχών του ευρύτερου οικονομικού χώρου. Με βασικό εργαλείο ενημέρωσης το εβδομαδιαίο οικονομικό- φορολογικό περιοδικό EPSILON 7 και αμέσως μετά την πραγματικά πρωτοποριακή και μοναδική μέχρι και σήμερα on line τράπεζα φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας δημιούργησε νέα δεδομένα στην αγορά βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν νόμους καθώς και πρακτικές λειτουργικές λύσεις σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το 2002 η EPSILON NET βλέποντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις από την εμφάνιση της παραθυρικής τεχνολογίας και αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία και γνώση της πάνω στην εφαρμογή της νομοθεσίας εισέρχεται δυναμικά στη βιομηχανία παραγωγής λογισμικού για τον ιδιωτικό τομέα εστιάζοντας στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το βασικό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δέσμευσή μας να ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων, διαμορφώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες, που βασίζονται ακριβώς πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες. Ουσιαστικά δηλαδή επιδίωξη και φιλοδοξία μας ήταν η ενσωμάτωση της αθροιστικής εμπειρίας των πελατών μας σε μοναδικά εργαλεία δουλειάς που ανταποκρίνονται ...