Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Epsilon NET

  • Έναρξη
  • 21 ΙΟΥΝΙΟΥ
  • Λήξη
  • 22 ΙΟΥΝΙΟΥ

ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ!!!

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ / ΣΤΟΧΟΣ
•   Η δημιουργία υψηλού επιπέδου, γνώσεων, στάσεων και συμπεριφορών από τα στελέχη του τμήματος εισπράξεων.
 •   Ο εμπλουτισμός των γνώσεων που ήδη προϋπάρχουν, μέσα από ένα κοινό «σύστημα» συμπεριφοράς και δεξιοτήτων, με έμφαση στους τομείς της αποτελεσματικής επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης με τους οφειλέτες, ιδιαίτερα κάτω από τις σημερινές συνθήκες. 
•   Η δημιουργία και ανάπτυξη συνθηκών εξέλιξης σε ικανά στελέχη. 
•   Η δημιουργία ομαδικού πνεύματος και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας με στόχο την ταχύτερη διεκπεραίωση της είσπραξης. 

ΔΙΑΡΚΕΙΑΤο σεμινάριο ολοκληρώνεται σε 1 ημέρα.Συνολική διάρκεια: 8 ώρες. 

Απευθύνεται:
 •  Στελέχη τμήματος Είσπραξης Οφειλών
 •  Οποιοδήποτε Στέλεχος εταιρείας εμπλέκεται στη διαδικασία εισπράξεων (πωλήσεις, λογιστήριο, πιστωτικός έλεγχος, διεύθυνση εταιρίας κλπ) 
•   Σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων που αντιμετωπίζουν προβλήματα είσπραξης οφειλών 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 
1η Ενότητα: Η Προετοιμασία 

  • Η οργάνωση
  • Η στρατηγική
  • Η προετοιμασία     

 2η Ενότητα: Η ΔΡΑΣΗ 
  • Το άνοιγμα – η εισαγωγή
  • Η παρουσίαση
  • Η αντιμετώπιση των αντιρρήσεων
  • Η διαπραγμάτευση
  • Η ικανοποίηση απαιτήσεων μέσω του τηλεφώνου
  • Η αποτελεσματική τηλεφωνική επικοινωνία
  • Η τηλεφωνική διεκδίκηση οφειλών μέσω τηλεφώνου 

Α. Διάδραση μηνυμάτων και τηλεφωνική επικοινωνία
Β. Χρήσιμες συμβουλές για την τηλεφωνική συμπεριφορά
Γ. Συμπεριφερθείτε ως νικητής και νικήστε
Δ. Τα μικρά αλλά σπουδαία μυστικά της επιτυχίας
Ε. Τα στάδια της τηλεφωνικής διεκδίκησης
ΣΤ. Υποδείγματα προσεγγίσεων τηλεφωνικής επαφής
  • Η διαδικασία της πρώτης τηλεφωνικής επαφής
  • Η διαδικασία της δεύτερης τηλεφωνικής επαφής
  • Η σημασία της «γλώσσας» του σώματος   

3η Ενότητα: ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ 
  • Η επικοινωνία
  • Η δημιουργική σκέψη
  • Η αντιμετώπιση του άγχους

Α. Η διαχείριση του χρόνου
Β. Θετική σκέψη – η αυτοπεποίθηση
Γ. Η χαλάρωση 
4η Ενότητα: ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ S.O.S. ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ KEYS & STEPS  
ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ BEST SELLER TΩN Γ.ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΑΙ Α. ΖΑΙΡΗ : « S.O.S. ΕΙΣΠΡΑΞΤΕ ΤΙΣ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΩΡΑ! »  
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.Τηλ Επικοινωνίας: 2310 981700 & 211 500 7000

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Γεώργιος Σταμάτης 17:00 - 22:00
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ Γεώργιος Σταμάτης 17:00 - 22:00

Τοποθεσία

Λεωφόρος Συγγρού 120, 117 41, Αθηνα

Διοργανωτής

H EPSILON NET ΑΕ ξεκίνησε το 1999 σαν φυσική εξέλιξη της προσωπικής εταιρίας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ που δραστηριοποιούνταν στο χώρο της εξειδικευμένης πάνω σε οικονομικά θέματα επαγγελματικής κατάρτισης, από το 1992. Ένα από τα πρώτα βήματά της ήταν να συνδυάσει την εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ενημέρωση στοχεύοντας στην ικανοποίηση των αναγκών των στελεχών του ευρύτερου οικονομικού χώρου. Με βασικό εργαλείο ενημέρωσης το εβδομαδιαίο οικονομικό- φορολογικό περιοδικό EPSILON 7 και αμέσως μετά την πραγματικά πρωτοποριακή και μοναδική μέχρι και σήμερα on line τράπεζα φορολογικής και εργατικής νομοθεσίας δημιούργησε νέα δεδομένα στην αγορά βοηθώντας τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν και να εφαρμόσουν νόμους καθώς και πρακτικές λειτουργικές λύσεις σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Το 2002 η EPSILON NET βλέποντας τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις από την εμφάνιση της παραθυρικής τεχνολογίας και αξιοποιώντας την τεράστια εμπειρία και γνώση της πάνω στην εφαρμογή της νομοθεσίας εισέρχεται δυναμικά στη βιομηχανία παραγωγής λογισμικού για τον ιδιωτικό τομέα εστιάζοντας στις ανάγκες των επιχειρήσεων. Το βασικό χαρακτηριστικό του ταξιδιού μας όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δέσμευσή μας να ακούμε τις ανάγκες των επιχειρήσεων, διαμορφώνοντας προϊόντα και υπηρεσίες, που βασίζονται ακριβώς πάνω σε αυτές τις συγκεκριμένες ανάγκες. Ουσιαστικά δηλαδή επιδίωξη και φιλοδοξία μας ήταν η ενσωμάτωση της αθροιστικής εμπειρίας των πελατών μας σε μοναδικά εργαλεία δουλειάς που ανταποκρίνονται ...