Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Οικονομικές Ειδήσεις

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης Διευκρινίσεις για την πλατφόρμα του Power Pass

Σχετικά με την πλατφόρμα για την οικονομική ενίσχυση οικιακών καταναλωτών ηλεκτρικού ρεύματος - Power Pass η οποία σε κάποιες περιπτώσεις εμφάνισε δυσλειτουργίες, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης διευκρινίζει ότι «πολίτες οι οποίοι υπέβαλαν τη δήλωση για το Power Pass και ακολούθως τη φορολογική τους δήλωση, χρειάστηκε να υποβάλουν εκ νέου τη δήλωση του Power Pass μόνο στις περιπτώσεις που άλλαξαν τη διεύθυνση κατοικίας τους στη φορολογική δήλωση και έκαναν εκ νέου ταυτοποίηση στο Power Pass».

Όπως τονίζεται στις οδηγίες που έχει εκδώσει το υπουργείο προς τους πολίτες, η αλλαγή διεύθυνσης πρέπει να προηγηθεί της αίτησης για την οικονομική ενίσχυση και πραγματοποιείται στην ιστοσελίδα: https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia

Το μήνυμα που εμφανίζεται σε όσους έκαναν σωρευτικά τις παραπάνω ενέργειες είναι «τα στοιχεία κύριας κατοικίας έχουν τροποποιηθεί με αποτέλεσμα η κατάσταση της αίτησής σας να αλλάξει και να εκκρεμεί η υποβολή της. Παρακαλώ επιβεβαιώστε τα στοιχεία της αίτησής σας και προχωρήστε στην υποβολή της χρησιμοποιώντας το κουμπί Υποβολή Αίτησης παρακάτω».

Υπενθυμίζονται οι οδηγίες για την υποβολή της αίτηση για το Power Pass στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr είναι οι εξής:

1. Ο πολίτης εισέρχεται στην πλατφόρμα με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιβεβαιώνει ότι τα στοιχεία του (ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, έτος γέννησης) που εμφανίζονται είναι σωστά.

2. Ο πολίτης καλείται να επιλέξει αν επιθυμεί να υποβάλει αίτηση για τον ίδιο ή για προστατευόμενο μέλος της οικογένειάς του.

Στην οθόνη εμφανίζονται τα στοιχεία της κύριας κατοικίας ανά μήνα (διεύθυνση και αριθμός παροχής). Τα στοιχεία αυτά ο δικαιούχος μπορεί: A. είτε να τα επιβεβαιώσει, B. είτε να τα τροποποιήσει μέσω της πλατφόρμας «Δήλωση Κύριας Κατοικίας για Power Pass» (https://www1.aade.gr/saadeapps3/powerpass/katoikia).

Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να μεταφερθεί στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ μέσω του vouchers.gov.gr, κάνοντας κλικ στο σχετικό πεδίο που εμφανίζεται κάτω από τα στοιχεία πρώτης κατοικίας. Τα στοιχεία που δηλώνονται στην πλατφόρμα της ΑΑΔΕ καταχωρίζονται αμέσως. Έτσι, αφού ο δικαιούχος συμπληρώσει τα σωστά στοιχεία πρώτης κατοικίας, μπορεί να επιστρέψει στην πλατφόρμα του Power Pass και να ολοκληρώσει την αίτησή του.

H λειτουργία της πλατφόρμας είναι ιδιαίτερα απλή, καθώς χρειάζονται μόνο οι κωδικοί του πολίτη στο Taxisnet και το IBAN του λογαριασμού στον οποίο ο πολίτης επιθυμεί να πιστωθεί η επιδότηση.

Πατώντας «Υποβολή», ο πολίτης ολοκληρώνει τη διαδικασία κατάθεσης της αίτησης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΧΑΡΟΥΛΑ Μ.
01/07/2022 09:43:09

ταλαιπωρούμαστε πολλες μερες τωρα για την δηλωση power pass για την επιδότηση δωρεάν παραχωρούμενης κατοικίας σε τέκνο (φοιτητη) εξαρτώμενο. Προβλέπεται αυτη η επιδότηση? ή επιδοτείται μόνο η μισθωμένη από τους γονείς που παραχωρείται στον φοιτητή ? Στην δηλωση κατοικιας εξαρτωμενου τεκνου (φοιτητη) απαιτείται να καταχωρήσουμε τον αριθμό δηλωσης μισθωτηρίου σε περίπτωση δωρεάν παραχωρησης. Ποιος αριθμός ειναι αυτός? Δεν αρκει ο αρ. υποβολής του Ε2 του παραχωρητη? Εχουμε στείλει email στον Πρωθυπουργό, στο Υπουργειο Ψηφιακης Διακυβερνησης, στον κ. Πιερρακακη. Εχουμε τηλεφωνησει απειρες φορες στο helpdesk του PowerPass....χωρις καμμια σωστη απαντηση-διευκρινηση..... Υπάρχει πρόβλημα στην εφαρμογη?

Χρύσα
30/06/2022 19:33:04

Το επίδομα δεν είναι ακατάσχετο...αναγκάστηκα να βάλω idan στην πειραιώς.μου είπαν ότι θα κατασχεθεί... είναι μπλοκαρισμένο Ε ο λογαριασμός

το σχόλιο έχει διαγραφεί
30/06/2022 12:11:46

Το σχόλιο έχει διαγραφεί

Νίκος Ζ.
30/06/2022 12:11:39

Έκανα μεταβολή των στοιχείων κατοικίας από 1/1/2022 και μετά. Δεν με άφηνε να ολοκληρώσω την υποβολή της αίτησης γιατί έγραφε ότι "ο αριθμός παροχής ρεύματος πρέπει να λεχει 9 έως 11 ψηφία". Ο αριθμός είχε 9 ψηφία άρα δεν υπήρχε δυνατότητα να κάνω κάτι. Επί μια εβδομάδα με χίλια βάσανα επικοινωνούσα με το τηλέφωνο υποστήριξης που δίνουν και μου έλεγαν είναι γνωστό τεχνικό πλασματικό πρόβλημα, δοκιμάστε πάλι αύριο. Καταλήξαμε ότι μάλλον το ό,τι είχα δηλώσει μόνο τους 5 από τους 6 μήνες (όχι τον 12/2021) δημιουργούσε το πρόβλημα.
Τελικά χτες το πρωί κατάφερα να ολοκληρώσω την αίτηση, αφού προφανώς διόρθωσαν (μάλλον οι Εσθονοί από όπου έχει αντιγράψει/αγοράσει ο Πιερρακάκης όλες τις εφαρμογές του Υπουργείου) αθορύβως το πρόβλημα.

ΚΩΣΤΑΣ
30/06/2022 10:05:35

Καλημέρα. Το υπουργείο ως συνήθως πάλι ψεύδεται. Άτομα με χρόνια στην ίδια διεύθηνση κάνοντας επιβεβαίωση τον στοιχείων και υποβάλοντας την αίτηση και την άλλη μέρα την δήλωση, τους παρουσίαζε την αίτηση σε εκκρεμότητα και ζητούσε νέα υποβολή, χωρίς καμία ειδοποιήση. Τον κακό σχεδιασμό της πλατφόρμας τον χρεώνει στους πολίτες. Ας ζητήσουν έστω και για μια φορά συγνώμη για το άγχος και την αναστάτωση που προκαλούν. Δεν είναι κακό. Αλλά ποιος έχασε το φιλότιμο και να το βρούν αυτοί.