Τι δεδομένα εμφανίζονται στο Portal των πελατών

Τα δεδομένα που εμφανίζονται στο Portal των πελατών είναι τα παρακάτω:

Εργασίες

Στις εργασίες του πελάτη εμφανίζονται μόνο οι δημόσιες εργασίες (όχι οι προσωπικές) και τα στοιχεία:

  • τίτλος
  • περιγραφή
  • ημ/ νια δημιουργίας, ενημέρωσης, παράδοσης, ολοκλήρωσης
  • υπεύθυνος
  • κατάσταση
  • προτεραιότητα

Αιτήματα

Στα αιτήματα του πελάτη εμφανίζονται:

  • ονοματεπώνυμο επαφής που άνοιξε το αίτημα
  • τίτλος
  • υπεύθυνος
  • κατάσταση
  • προτεραιότητα
  • ημ/ νια δημιουργίας, ενημέρωσης, παράδοσης, ολοκλήρωσης
  • τα μηνύματα του αιτήματος χωρίς τις σημειώσεις και τα πρόχειρα μηνύματα (drafts)

Ημερολόγιο

Στο ημερολόγιο εμφανίζονται οι φορολογικές υποχρεώσεις που αφορούν τον πελάτη, και οι προθεσμίες για τις οφειλές του.

Οφειλές/ Υποχρεώσεις

Στις οφειλές/ υποχρεώσεις του πελάτη εμφανίζονται όλα τα δεδομένα που έχουν αντληθεί αυτόματα από το Workspace σας για τον συγκεκριμένο πελάτη.

Οικονομικά δεδομένα

Στα οικονομικά δεδομένα εμφανίζονται αθροιστικά πληροφοριακά στοιχεία που έχουν αντληθεί αυτόματα από το Workspace σας για τον συγκεκριμένο πελάτη.

Πληροφορίες πελάτη

Στις πληροφορίες του πελάτη εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες που είναι καταγεγραμμένες στην καρτέλα του πελάτη χωρίς τις σημειώσεις / περιγραφές.

Αρχεία πελάτη
 
Στα αρχεία του πελάτη εμφανίζονται όλα τα αρχεία που είναι καταχωρημένα μέσα στον πελάτη. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ανεβάσει νέο αρχείο αλλά δεν μπορεί να διαγράψει.