Πως μπορώ να προσθέσω ένα χρήστη - πελάτη στο workspace μου;

Προσθέστε τους λογαριασμούς πελατών ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:

1. Πατήστε την επιλογή Ρυθμίσεις.

2. Πατήστε την επιλογή Λογαριασμοί Πελατών.

3. Πατήστε στο κουμπί Νέος λογαριασμός πελάτη 

Θα εμφανιστεί η παρακάτω φόρμα:

Θα πρέπει να συμπληρώσετε:

  • το όνομα και το επίθετο του χρήστη
  • το email του
  • τον κωδικό με τον οποίο θα συνδέεται στο Portal
  • τον πελάτη ή πελάτες για τους οποίους ο συγκεκριμένος χρήστης έχει πρόσβαση στα δεδομένα

Προσοχή: Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τους πελάτες που αφορά ο συγκεκριμένος χρήστης, ώστε να μπορεί να δει τα δεδομένα τους. Μπορείτε να προσθέσετε παραπάνω από ένα χρήστες / πελάτη.

Ο χρήστης στη συνέχεια θα μπορεί να συνδεθεί στο portal σας με το email του και τον κωδικό που έχετε συμπληρώσει. Ταυτόχρονα ο χρήστης θα λαμβάνει μέσω email ειδοποιήσεις που τον αφορούν (όπως πχ τις υποχρεώσεις του - Βλέπε Αυτόματη Άντληση Δεδομένων

Σημ: Οι χρήστες πελάτες δεν προσμετρώνται στον αριθμό των διαθέσιμων αδειών σας.