Ρυθμίσεις αυτόματης ανάκτησης δεδομένων μέσω ΑΦΜ

Το Forin Workspace σας δίνει τη δυνατότητα να ανακτήσετε αυτόματα τα στοιχεία των πελατών σας μέσω του ΑΦΜ κάνοντας χρήση της υπηρεσίας που παρέχει η ΑΑΔΕ.

Για να μπορέσετε να κάνετε χρήση της υπηρεσίας θα πρέπει:

α) να είστε πιστοποιημένος χρήστης του TAXISnet και

β) να υποβάλετε αίτηση στο TAXISNET για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας (https://www1.gsis.gr/webtax/wspublicreg)

Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσετε ειδικούς κωδικούς πρόσβασης (Κωδικός εισόδου, Συνθηματικό χρήστη) για αυτή την υπηρεσία από την ιστοσελίδα https://www1.gsis.gr/sgsisapps/tokenservices/protected/displayConsole.htm

Στην περίπτωση που ένας χρήστης του TAXISnet έχει ορισθεί και ως εκπρόσωπος ενός Νομικού Προσώπου, τότε συνδεόμενος στην εφαρμογή Διαχείρισης Ειδικών Κωδικών πρέπει να επιλέξει «Επιλογή Ρόλου» και στη συνέχεια να καθορίσει εάν επιθυμεί να διαχειριστεί τους προσωπικούς του ειδικούς κωδικούς πρόσβασης ή εκείνους του νομικού προσώπου που εκπροσωπεί.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για την έκδοση των κωδικών αυτών εδώ.

Στη συνέχεια και εφόσον έχετε εκδώσει τους νέους κωδικούς σας, θα πρέπει αυτοί να δηλωθούν στο Workspace σας. Συγκεκριμένα ο διαχειριστής θα πρέπει να επιλέξει αρχικά Ρυθμίσεις από το αριστερό μενού και στη συνέχεια την επιλογή Γενικές ρυθμίσεις / Αναζήτηση ΑΦΜ

Θα εμφανιστεί μια σελίδα σαν την παρακάτω:

Στα πεδία Όνομα χρήστη και Κωδικός θα πρέπει να συμπληρωθούν τα στοιχεία του ειδικού κωδικού όπως εκδόθηκε από το σύστημα της ΑΑΔΕ και να πατηθεί το πλήκτρο Αποθήκευση.

Στη συνέχεια κατά την επεξεργασία/ προσθήκη νέου πελάτη στο πεδίο ΑΦΜ, πατώντας το εικονίδιο δεξιά

το σύστημα θα αντλήσει τα στοιχεία από την ΑΑΔΕ βάση του ΑΦΜ και θα τα συμπληρώσει στον πελάτη.