Ωριαίες χρεώσεις / κόστη

To workspace σας έχει ένα πολύ δυναμικό τρόπο να υπολογίσει τις ωριαίες χρεώσεις και τα κόστη που προκύπτουν από το χρόνο που καταγράφουν οι συνεργάτες σας.

Υπάρχουν 4 επίπεδα ωριαίων χρεώσεων:

1. Χρέωση εργασίας (Βλ. Χρεώσεις εργασίας)

2. Χρέωση έργου (Βλ. Χρεώσεις έργου)

3. Χρέωση πελάτη (Βλ. Χρεώσεις πελάτη)

4. Χρέωση χρήστη (Βλ. Πώς μπορώ να βάλω κόστος και χρέωση ανά συνεργάτη;)

Κάθε επίπεδο έχει προτεραιότητα σε σχέση με το προηγούμενο επίπεδο και υπερισχύει σε περίπτωση που έχει ορισμένη χρέωση. Άρα αν μια εργασία έχει χρέωση υπερισχύει η χρέωση της εργασίας έναντι όλων των προηγούμενων επιπέδων (Έργο, Πελάτης, Χρήστης). 

Αν η χρέωση ή το κόστος είναι κενό σε κάποιο από τα επίπεδα τότε αυτόματα το σύστημα επιλέγει την χρέωση ή το κόστος από το αμέσως προηγούμενο επίπεδο που υπάρχει τιμή.

Ας περιγράψουμε ένα παράδειγμα:

Έχουμε ορίσει πως η ωριαία χρέωση ενός συνεργάτη μας είναι 60 ευρώ ενώ αντίστοιχα το ωριαίο κόστος του ανέρχεται στα 20 ευρώ. Ένας νέος πελάτης έρχεται με τον οποίο συμφωνούμε σε μια συνεργασία η οποία όμως λέει πως ανεξαρτήτως ποιός συνεργάτης τον εξυπηρετεί η ωριαία χρέωση μας για αυτόν θα είναι 50 ευρώ.

Ρυθμίζουμε τις χρεώσεις και τα κόστη αντίστοιχα:

Στον χρήστη:

 

και στον πελάτη:

Στη συνέχεια προχωράμε και δημιουργούμε εργασίες για τον πελάτη αυτό. Μόλις ο συνεργάτης μας καταχωρήσει 1 χρεώσιμη ώρα εργασίας σε μια εργασία που ανήκει στον συγκεκριμένο πελάτη το σύστημα θα προσπαθήσει να εκτιμήσει τις ωριαίες χρεώσεις και τα κόστη για την εργασία αυτή. Εφόσον υπάρχει χρέωση ανά εργασία (50,00 ευρώ) αυτή έχει προτεραιότητα σε σχέση με την χρέωση ανά χρήστη. Όμως η χρέωση της εργασίας δεν έχει ορισμένο κόστος, όπως φαίνεται στο παράδειγμα μας παραπάνω, άρα το σύστημα θα επιλέξει το κόστος από την τιμή του χρήστη (20,00 ευρώ)

Υπενθυμίζουμε πως ο υπολογισμός της χρέωσης γίνεται αν μια ώρα έχει οριστεί ως χρεώσιμη, ενό το κόστος υπολογίζεται πάντα. Οι ωριαίες χρεώσεις υπολογίζονται ανεξάρτητα με το αν χρεώνεται ο πελάτης μας για τις ώρες αυτές