Διαχείριση αιτήματος
Κάθε αίτημα που ανοίγει στο Workspace σας έχει μια δική του σελίδα:
Στη σελίδα αυτή βλέπετε τα παρακάτω:
1. Εισερχόμενο μήνυμα
Το μήνυμα όπως ήρθε από τον αποστολέα εμφανίζεται πρώτο στο αίτημα. Τυχόν επισυναπτόμενα αρχεία εμφανίζονται μέσα στο μήνυμα.
2. Σημειώσεις
Οι δικές σας σημειώσεις. Οι σημειώσεις δεν εμφανίζονται στον πελάτη. Για να προσθέσετε μια νέα σημείωση πατήστε το κουμπί 6 "Σημείωση"
3. Απάντηση εκπροσώπου
Οι απαντήσεις σας στο αίτημα του πελάτη. Την απάντησή σας ο πελάτης σας θα την λάβει μέσω email. Για να στείλετε την απάντηση πατήστε στο κουμπί 5 "Απάντηση" (Βλ. Πως απαντάω σε ένα αίτημα)
4. Χαρακτηριστικά αιτήματος
Σε κάθε αίτημα μπορείτε να ορίσετε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως:
- ποιος συνεργάτης σας πρέπει να το διεκπεραιώσει
- την κατάσταση του
- την προτεραιότητα του
- τον χρόνο παράδοσης του
- την ομάδα που αφορά
Δείτε επίσης στην κατηγορία αυτή
- Τι είναι τα αιτήματα
- Απάντηση ενός αιτήματος
- Τι κανάλια επικοινωνίας μπορώ να δημιουργήσω;
- Πως μπαίνουν οι απαντήσεις στα αιτήματα;
- Πώς αναθέτω ένα αίτημα;
- Κατάσταση αιτήματος
- Πώς προσθέτω νέα εισερχόμενα κανάλια επικοινωνίας;
- Πως προσθέτω ένα Mail κανάλι;
- Πως προσθέτω ένα IMAP κανάλι;
- Μπορώ να προσθέσω εργασίες από τα αιτήματα;