Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Εισπράξεις - Πληρωμές - Οφειλές - Δόσεις

νέα ερώτηση

Πρόγραμμα γέφυρα - Έγκριση & ενεργοποίηση προγράμματος έπειτα από αναστολή πληρωμής

Καλησπέρα και Καλή Χρονία,

Έχουμε πάρει έγκριση για το πρόγραμμα Γέφυρα από τον Νοέμβριο αλλά το δάνειό μας ήταν σε αναστολή μέχρι 31/12/20. Από πρώτη 1η Ιανουαρίου, είναι απαιτήτή η δόση των 750€.  Ρωτησα την τράπεζα πόσα χρήματα πρέπει να βάλω  και μου απάντησαν ότι από την στιγμή που δεν έχω λάβει email επίσημο από το πρόγραμμα Γέφυρα, θα είναι απαιτητό όλο το ποσό αλλά μου προτείνουν να βάλω 150-200 ευρώ, που ουσιαστικά θα είναι το μερίδιο μου όταν πάρω έγκριση, αφού το max της επιδότησης είναι 600 ευρώ.  Για να μην θεωρηθεί ληξιπρόθεσμο το δάνειό μου και να μην χάσω την επιδότηση, κατέθεσα 200 ευρώ, όπως μου είπε η τράπεζα και αναμένω. Αν μέχρι τις 10 του μήνα δεν έχω λάβει σχετικό email, θα πρέπει να βάλω και τα υπόλοιπα. Αυτό μου το πρότειναν λόγω ότι πολλοί δανειολήπτες τον Δεκέμβριο που ήταν απατητή η δόση τους δεν είχαν λάβει σχετικό email, κάνανε ολόκληρη την καταβολή και μέσα του Δεκεμβρίου έλαβαν ότι η επιδότηση ξεκινάει από 1η Δεκεμβρίου και ουσιαστικά η τράπεζα πήρε και από τους δύο (Δανειολήπτη & Κράτος), την δόση του δανείου. Σας έχει τύχει κάτι παρόμοιο;Παρακαλώ πολύ όποιον έχει παρόμοια περίπτωσή ή μπορεί να με κατευθύνει πιο συγκεκριμένα,ας βοηθήσει.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Γιάννης

Polla 31/01/2021 22:06:36

Καλησπέρα σας εγώ έχω ενημερωθεί ότι η αίτηση μου έχει εγκριθεί αλλά δεν έχω λάβει κάποιο mail για το ποσό που πρέπει να καταθέσω.σε ποιο αριθμό λογαριασμού το βάζω σε αυτό που είναι το δάνειο;;η σε έναν νέο που μου δώσανε;; ευχαριστω

  • 56 Απαντήσεις

Καλησπέρα και από μένα και Καλή Χρονιά, θα παραθέσω και γω τη δική μου εμπειρία η οποία θεωρώ ότι είναι σχεδόν παρόμοια με αυτή του χρήστη Ioannisch, δηλ.της ασυνέπειας του Δημοσίου...

Έχω πάρει έγκριση για το πρόγραμμα Γέφυρα από το Νοέμβριο (15/11/20), αλλά το δάνειό μου δεν ήταν σε αναστολή δόσεων.

  • Από 03/12/20 ήταν απαιτητή η 1η επιδοτούμενη δόση των 500 €.
  • Στις 03/12/20 κατέθεσα το ποσό των 50 € (δηλ. το μερίδιό μου)
  • Στις 13/12/20 (εκπρόθεσμα) μου ήρθε mail από την πλατφόρμα που έλεγε ότι το κράτος θα πληρώσει τα 450 €, ενώ εγώ θα έπρεπε να καταβάλλω μόνο 50 € για τη δόση της 03/12/20 (κάτι το οποίο εγώ είχα ήδη τακτοποιήσει προ ημερών).
  • Σήμερα 03/01/21 είναι απαιτητή η 2η επιδοτούμενη δόση των 500 €.
  • Έχω ήδη καταθέσει ξανά το ποσό των 50 € (δηλ. το μερίδιό μου).
  • Η συμμετοχή του Δημοσίου αγνοείται ακόμη...

Συμπέρασμα :Το κράτος είναι ήδη εκπρόθεσμο κατά 2 δόσεις (03/12/20 & 03/01/21). Ελπίζω επίσης να μην χάσω καμία ρύθμιση εξαιτίας της ασυνέπειας του κράτους όπως και εύχομαι να μην χρεώσει η Τράπεζα σε μένα τους τόκους υπερημερίας των εκπρόθεσμων ποσών της συμμετοχής του Δημοσίου....

Υ.Γ. H Τράπεζα (Eurobank) που επικοινώνησα μαζί της για διευκρινίσεις, δεν μπόρεσε να με συμβουλέψει για το πως πρέπει να κινηθώ καθότι απλά δεν ξέρει τι της γίνεται...

Ευχαριστώ για το χρόνο σας
Γιώργος

Ioannisch 03/01/2021 09:41:58

Καλημέρα και καλή χρονιά Γιώργο, Χαίρομαι που βρήκα ομοιοπαθή! Και εμείς το δάνειο το έχουμε στην Eurobank, οι οποίοι όντως δεν γνωρίζουν για να μας συμβουλέψουν. Το πρόβλημα που έχουμε επιπρόσθετα, είναι ότι το δάνειο είμαι σε Ελβετικά Φράγκα, οπότε η ισοτιμία κάθε φορά διαφέρει και κατ επέκταση η δόση μας. Εσύ, έβαλες με απόλυτη ακρίβεια το ποσό που σου αντιστοιχεί ή έβαλες παραπάνω; Επίσης, η δόση είναι απαιτητή για τις πρώτες δέκα ημέρες και μετά θεωρείται ληξιπρόθεσμη; Σε ενόχλησε κάποιος από την τράπεζα ότι δεν έχεις καλύψει την οφειλή; Τέλος, στην εξειδικευμένη γραμμή της τράπεζας (2109555580), με ενημέρωσαν ότι το πότε θα βάλει το δημόσιο το μερίδιο του αφενός δεν μπορώ να το δω στον ακατάσχετο λογαριασμό που έχει δημιουργηθεί (δεν είναι εμφανής στο e-banking), αφετέρου η ημερομηνία καταβολής του κράτους αποτελεί συμφωνία μεταξύ κράτους και τράπεζας και δεν με αφορά ούτε με επηρεάζει κάπου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Γιάννης

Καλησπέρα Γιάννη και Καλή Χρονιά επίσης εύχομαι.

  • Εγώ έχω σταθερή δόση (500€) οπότε και έβαλα με ακρίβεια τη συμμετοχή που μου αναλογεί δηλ. 50€. Επιπλέον και το mail που έλαβα από την πλατφόρμα (καθυστερημένο κατά 10-11 ημέρες αργότερα) μου υποδείκνυε να βάλω μόνο τη συμμετοχή μου (50€).
  • Η δόση μετά τις πρώτες 10 ημέρες θεωρείται ληξιπρόθεσμη, ΑΛΛΑ εφόσον όπως έχεις αναφέρει έχεις πάρει έγκριση από το Νοέμβριο, η δόση είναι ληξιπρόθεσμη από την πλευρά του Δημοσίου και όχι από σένα, οπότε μην ανησυχείς.
  • Δεν με έχει ενοχλήσει κανείς από την Τράπεζα εδώ και ενάμισυ μήνα που έχω πάρει την έγκριση της επιδότησης.
  • Στον ακατάσχετο λογαριασμό δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση (εκτός αν έχεις κάποιον δικό σου άνθρωπο στη Eurobank και σου δώσει πληροφορίες) διότι δεν είναι δικός σου λογαριασμός (γι΄αυτό και δεν τον βλέπεις στο e-banking σου). Είναι λογαριασμός του Δημοσίου που εξυπηρετεί μόνο και μόνο για να πιστώνονται τα χρήματα της συμμετοχής του Δημοσίου για τη δόση σου.
  • Στο μοναδικό σημείο που μπορείς να δεις πότε θα πληρώσει το Δημόσιο τη συμμετοχή του είναι μέσα στην πλατφόρμα στο πεδίο ''Πληρωμές''. Στο πεδίο αυτό φαίνεται ακριβώς η ημερομηνία απαίτησης της δόσης, το απαιτητό ποσό της δόσης και το ποσό συμμετοχής του Δημοσίου, οπότε με αφαίρεση μπορείς να καταλάβεις πόσο είναι το ποσό που σου αναλογεί και θα πρέπει εσύ να καταβάλλεις για την 1η επιδοτούμενη δόση του δανείου σου. Οπότε συνδέσου με τους κωδικούς σου στην πλατφόρμα και έλεγξε αν έχει προστεθεί (αριστερά στο μενού) το πεδίο Πληρωμές, οπότε θα μπορέσεις από κει μέσα να καταλάβεις τι χρήματα πρέπει να βάλεις για τη δόση σου.         


Αυτό που έχω καταλάβει ( και αυτό τηρώ) είναι ότι από τη στιγμή που έχω/ουμε πάρει έγκριση επιδότησης αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βάζουμε στην ώρα της το ποσό που μας αναλογεί και να μην μας ανησυχεί οποιαδήποτε άλλη καθυστέρηση οφείλεται στο Δημόσιο. Κάποια στιγμή θα πέσουν και οι πληρωμές του Δημοσίου και θα έρθουν όλες οι δόσεις στα ίσα τους.


Οτιδήποτε άλλο ευχαρίστως να βοηθήσω
Καλό απόγευμα
Γιώργος

Ioannisch 03/01/2021 21:46:44

Καλησπέρα Γιώργο, Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Στο πεδίο πληρωμές, δεν εμφανίζει σε εμένα τίποτα. Εσένα σε ποιο στάδιο σου εμφάνισε ποσό; Γιάννης

15 -20 ημέρες περίπου μετά από την ημερομηνία έγκρισης της επιδότησης (πεδίο "Συνεισφορά Δημοσίου" στο μενού της πλατφόρμας) εμφανίστηκε αυτόματα ακόμη ένα πεδίο στο μενού με την περιγραφή "Πληρωμές" όπου εκεί μέσα είχε τις πληροφορίες που αναφέρω παραπάνω. 
Υποθέτω (το αναφέρει και η σχετική εγκύκλιος του προγράμματος) ότι απαιτείται ένα διάστημα 15 τουλάχιστον ημερών ώστε η Τράπεζα να ενημερώσει την πλατφόρμα με τα αιτούμενα ποσά της δόσης.

Εσύ Γιάννη πότε (ημερομηνία) εχεις πάρει έγκριση (Συνεισφορά Δημοσίου) επιδότησης ?

Γιώργος

Καλησπέρα Γιώργο,

17 Νοεμβρίου εμφανιζεται η εγκριση. Που πάει το μυαλό σου; 

Ευχαριστώ 

Γιάννης

Καλησπέρα Γιάννη, διάβασα ξανά τα δεδομένα που αναφέρεις και κάνω την εξής σκέψη για την περίπτωσή σου :

  • Έχουμε σχεδόν την ίδια ημερομηνία έγκριση επιδότησης του δανείου μας.
  • Το δάνειό μου δεν ήταν σε αναστολή, οπότε η διαδικασία πήρε το δρόμο της, δηλ. η Τράπεζα ενημέρωσε την πλατφόρμα και η πλατφόρμα έστειλε mail σε μένα.
  • Το δικό σου δάνειο αντιθέτως ήταν σε αναστολή έως την 31/12/2020.
  • Για να σου έρθει mail από την πλατφόρμα και ταυτόχρονα να εμφανιστεί και στο πεδίο ΄΄Πληρωμές΄΄ όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που βλέπω εγώ στη δική μου περίπτωση θα πρέπει η Τράπεζα να ενημερώσει την πλατφόρμα με το ποσό της αιτούμενης δόσης.
  • Για να ενημερώσει η Τράπεζα την πλατφόρμα πρέπει α) ή το δάνειό σου να ήταν ενήμερο, ή β) να έχεις κάνει ρύθμιση σε περίπτωση που δεν το εξυπηρετούσες και μετά η Τράπεζα (μέσα σε 15 ημέρες) να ενημερώσει την πλατφόρμα και πάλι με το ύψος της απαιτητής δόσης και έπειτα να σου έρθει και σένα το mail από τη ΓΓΠΣ και γ) προπαντώς να μη είσαι σε καθεστώς αναστολής δόσεων.

Οπότε αυτό στο οποίο καταλήγω είναι ότι η Τράπεζά σου δεν έχει ενημερώσει ακόμη την πλατφόρμα με το ύψος της δόσης σου, γι΄αυτό και δεν εξελίσσεται η υπόθεσή σου το ίδιο με τη δική μου.

Να επισημάνω εδώ ότι το πρόγραμμα γέφυρα πήρε επιπλέον τρεις μήνες παράταση όπως επίσης αρκετές Τράπεζες έχουν προχωρήσει σε παράταση σε αναστολή των δόσεων που έληγαν την 31/12/20.
Κοίταξε μην έχεις πάρει περαιτέρω αναστολή και δεν το ξέρεις και τζάμπα περιμένεις να ενημερωθεί η πλατφόρμα με τα τελικά στοιχεία του δανείου σου....

Υ.Γ.  Ελπίζω να σε βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα περισσότερο


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Καλησπέρα Γιάννη, διάβασα ξανά τα δεδομένα που αναφέρεις και κάνω την εξής σκέψη για την περίπτωσή σου :

  • Έχουμε σχεδόν την ίδια ημερομηνία έγκριση επιδότησης του δανείου μας.
  • Το δάνειό μου δεν ήταν σε αναστολή, οπότε η διαδικασία πήρε το δρόμο της, δηλ. η Τράπεζα ενημέρωσε την πλατφόρμα και η πλατφόρμα έστειλε mail σε μένα.
  • Το δικό σου δάνειο αντιθέτως ήταν σε αναστολή έως την 31/12/2020.
  • Για να σου έρθει mail από την πλατφόρμα και ταυτόχρονα να εμφανιστεί και στο πεδίο ΄΄Πληρωμές΄΄ όλα τα πληροφοριακά στοιχεία που βλέπω εγώ στη δική μου περίπτωση θα πρέπει η Τράπεζα να ενημερώσει την πλατφόρμα με το ποσό της αιτούμενης δόσης.
  • Για να ενημερώσει η Τράπεζα την πλατφόρμα πρέπει α) ή το δάνειό σου να ήταν ενήμερο, ή β) να έχεις κάνει ρύθμιση σε περίπτωση που δεν το εξυπηρετούσες και μετά η Τράπεζα (μέσα σε 15 ημέρες) να ενημερώσει την πλατφόρμα και πάλι με το ύψος της απαιτητής δόσης και έπειτα να σου έρθει και σένα το mail από τη ΓΓΠΣ και γ) προπαντώς να μη είσαι σε καθεστώς αναστολής δόσεων.

Οπότε αυτό στο οποίο καταλήγω είναι ότι η Τράπεζά σου δεν έχει ενημερώσει ακόμη την πλατφόρμα με το ύψος της δόσης σου, γι΄αυτό και δεν εξελίσσεται η υπόθεσή σου το ίδιο με τη δική μου.

Να επισημάνω εδώ ότι το πρόγραμμα γέφυρα πήρε επιπλέον τρεις μήνες παράταση όπως επίσης αρκετές Τράπεζες έχουν προχωρήσει σε παράταση σε αναστολή των δόσεων που έληγαν την 31/12/20.
Κοίταξε μην έχεις πάρει περαιτέρω αναστολή και δεν το ξέρεις και τζάμπα περιμένεις να ενημερωθεί η πλατφόρμα με τα τελικά στοιχεία του δανείου σου....

Υ.Γ.  Ελπίζω να σε βοήθησα και όχι να σε μπέρδεψα περισσότερο


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Καλησπέρα Γιώργο, 

Το δάνειο δεν είναι πλέον σε αναστολη αφού τα 20 ευρώ που πήρα, τα τραβηξαν. Είναι ενήμερο το δάνειο αφού πουρέ δεν έχω καθυστερήσει δόση και πιθανόν να συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. 
Θα κοιτάξω να καλέσω πάλι αύριο την Eurobank αν και δεν βλέπω φως.. 

Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και τον χρόνο σου! Το εκτιμάω ιδιαιτέρως!

Καλημέρα σας
Η επιδότηση μου εγκρίθηκε στις 17/11 σε ενήμερο δάνειο χωρίς αναστολή , δεν έχω λάβει καποιο email και στο πεδίο των πληρωμών δεν έχει πληροφορίες των δόσεων μέχρι και σήμερα(μόνο αριθμό λογαριασμού).

Η Eurobank ζήτησε να πληρωθούν οι δόσεις του Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου κανονικά γιατί δεν έλαβα το email ακόμα......
Έτσι λοιπόν πλήρωσα τις δόσεις κανονικά, μια τον Νοέμβριο και μετά μια τον Δεκέμβριο.

Σήμερα 5/1/21 δεν έχω λάβει ακόμα email και φυσικά η τράπεζα θέλει να καταθέσω κανονικά και αυτή τη δόση(Ιανουαρίου)......
Τι θα συμβουλεύατε να κάνω ??

Ευχαριστώ

Καλημέρα σε όλους, 

Θεωρώ ότι πρέπει να βαλεις την δόση σου. Αν όχι όλη, ένα μέρος που θεωρητικά σου αναλογεί. Πότε είναι απαιτητη; Σε το νόμισμα; Εγώ έβαλα ακόμα 200 ευρώ σήμερα και αν δεν έχω κανένα νεότερο μέχρι μεθαύριο, θα βάλω και τα υπόλοιπα. Δεν βλέπω φως ή άλλη λύση.. Η Eurobank δεν ξέρει και τα μηνύματα μου στην πλατφόρμα δεν τα απαντάει κανείς εδώ και ένα μήνα.. 

Γιάννης

Καλησπέρα σας,

Μόλις μίλησα με την Eurobank. Μου είπαν ότι είχαν μια σημερινή ενημέρωση από το πρόγραμμα Γέφυρα το οποίο τους ενημέρωνε ότι τα χρήματα της αναλογίας του δημοσίου θα μπουν στο τέλος του μήνα. Αυτό βέβαια είναι μια γενική ενημέρωση και δεν αφορά το δικό μου δάνειο, μια και δεν έχω λάβει ακόμα το email που αναφέρει την έναρξη του προγράμματος και το ποσό που αντιστοιχεί σε δημόσιο και εμου. Την Πέμπτη θα  πάρω τηλέφωνο στο 9555580 να δω αν μπορούν να με καθοδηγήσουν κάπως.. Η πληροφορία αυτή ήρθε μέσω του τηλ κέντρου 9555000.

Ευχαριστώ 

Γιάννης

Καλησπέρα σας

Την ίδια ενημέρωση είχαν και στις αρχές Δεκεμβρίου στην συγκεκριμένη τράπεζα....(παίζουν την ίδια κασσέτα)
Πόσοι δανειολήπτες πιστεύετε ότι είναι δέσμιοι πίσω από μια αίτηση επιδότησης περιμένοντας ??
Από την στιγμή που έχει γίνει η αίτηση υπαγωγής και έχει εγκριθεί δεν υπάρχει δικαιολογία για κανέναν τους (δημόσιο-τράπεζες) 
Ούτε στην Ουγκάντα δεν γίνονται αυτά!!
Απλά πρασίνησαν πολλά δάνεια αυτούς τους μήνες στο περίμενε για επιδότηση και αυτό συμφέρει και τους δύο.......ο νοών νοείτω...........

Υ.Γ. Μας δουλεύουν ψιλό γαζί

Καλησπέρα σε όλους,

Τελικά χθες πλήρωσα όλη την δόση μου. Δεν είχα άλλη επιλογή..

Αναμένω νεότερα..

Γιάννης

Καλησπέρα σε όλους, παρακάτω παραθέτω link από φρέσκα (σημερινά, προ ολίγου) νέα.

Ομολογώ ότι εξεπλάγην με τα λεγόμενα του άρθρου καθότι αναφέρεται ότι : ''Το Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησε, στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δεύτερη φάση πληρωμών της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ».'', καθότι (για όσους δεν γνωρίζουν) η αίτησή μου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Στην πλατφόρμα μου εντωμεταξύ δεν φαίνεται τίποτα ( αν την ενημερώνει βέβαια κανείς....)

Επειδή τα νέα είναι σημερινά θα προσπαθήσω να διασταυρώσω τις πληροφορίες από βδομάδα, γιατί έχει περάσει η ώρα και σε περίπτωση που καλέσω τώρα την Τράπεζα (Eurobank) θα με παραπέμψουν να καλέσω σε ημέρα και ώρα εργάσιμη για τα περαιτέρω.

Πάντως η πρώτη μου αίσθηση είνια ότι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

Το link με τα νέα :
https://www.forin.gr/articles/article/42780/upourgeio-oikonomikwn-plhrwmes-ths-kratikhs-epidothshs-apo-to-programma-gefura-gia-ton-mhna-dekembrio-2020

Υ.Γ. Αν κάποιος έχει γνωστό σε Τράπεζα, ας προσπαθήσει να μάθει πιο σύντομα και από πρώτο χέρι αν όντως έχει γίνει πληρωμή Κρατικής Επιδότησης στις 31/12/2020.


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Καλησπέρα σε όλους, παρακάτω παραθέτω link από φρέσκα (σημερινά, προ ολίγου) νέα.

Ομολογώ ότι εξεπλάγην με τα λεγόμενα του άρθρου καθότι αναφέρεται ότι : ''Το Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησε, στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δεύτερη φάση πληρωμών της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ».'', καθότι (για όσους δεν γνωρίζουν) η αίτησή μου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Στην πλατφόρμα μου εντωμεταξύ δεν φαίνεται τίποτα ( αν την ενημερώνει βέβαια κανείς....)

Επειδή τα νέα είναι σημερινά θα προσπαθήσω να διασταυρώσω τις πληροφορίες από βδομάδα, γιατί έχει περάσει η ώρα και σε περίπτωση που καλέσω τώρα την Τράπεζα (Eurobank) θα με παραπέμψουν να καλέσω σε ημέρα και ώρα εργάσιμη για τα περαιτέρω.

Πάντως η πρώτη μου αίσθηση είναι ότι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

Το link με τα νέα :
https://www.forin.gr/articles/article/42780/upourgeio-oikonomikwn-plhrwmes-ths-kratikhs-epidothshs-apo-to-programma-gefura-gia-ton-mhna-dekembrio-2020

Υ.Γ. Αν κάποιος έχει γνωστό σε Τράπεζα, ας προσπαθήσει να μάθει πιο σύντομα και από πρώτο χέρι αν όντως έχει γίνει πληρωμή Κρατικής Επιδότησης στις 31/12/2020.


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Καλησπέρα σε όλους, παρακάτω παραθέτω link από φρέσκα (σημερινά, προ ολίγου) νέα.

Ομολογώ ότι εξεπλάγην με τα λεγόμενα του άρθρου καθότι αναφέρεται ότι : ''Το Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησε, στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δεύτερη φάση πληρωμών της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ».'', καθότι (για όσους δεν γνωρίζουν) η αίτησή μου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Στην πλατφόρμα μου εντωμεταξύ δεν φαίνεται τίποτα ( αν την ενημερώνει βέβαια κανείς....)

Επειδή τα νέα είναι σημερινά θα προσπαθήσω να διασταυρώσω τις πληροφορίες από βδομάδα, γιατί έχει περάσει η ώρα και σε περίπτωση που καλέσω τώρα την Τράπεζα (Eurobank) θα με παραπέμψουν να καλέσω σε ημέρα και ώρα εργάσιμη για τα περαιτέρω.

Πάντως η πρώτη μου αίσθηση είνια ότι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

Το link με τα νέα :
https://www.forin.gr/articles/article/42780/upourgeio-oikonomikwn-plhrwmes-ths-kratikhs-epidothshs-apo-to-programma-gefura-gia-ton-mhna-dekembrio-2020

Υ.Γ. Αν κάποιος έχει γνωστό σε Τράπεζα, ας προσπαθήσει να μάθει πιο σύντομα και από πρώτο χέρι αν όντως έχει γίνει πληρωμή Κρατικής Επιδότησης στις 31/12/2020.


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Καλησπέρα σε όλους, παρακάτω παραθέτω link από φρέσκα (σημερινά, προ ολίγου) νέα.

Ομολογώ ότι εξεπλάγην με τα λεγόμενα του άρθρου καθότι αναφέρεται ότι : ''Το Υπουργείο Οικονομικών πραγματοποίησε, στις 31 Δεκεμβρίου 2020, τη δεύτερη φάση πληρωμών της κρατικής επιδότησης από το πρόγραμμα «ΓΕΦΥΡΑ».'', καθότι (για όσους δεν γνωρίζουν) η αίτησή μου βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο.

Στην πλατφόρμα μου εντωμεταξύ δεν φαίνεται τίποτα ( αν την ενημερώνει βέβαια κανείς....)

Επειδή τα νέα είναι σημερινά θα προσπαθήσω να διασταυρώσω τις πληροφορίες από βδομάδα, γιατί έχει περάσει η ώρα και σε περίπτωση που καλέσω τώρα την Τράπεζα (Eurobank) θα με παραπέμψουν να καλέσω σε ημέρα και ώρα εργάσιμη για τα περαιτέρω.

Πάντως η πρώτη μου αίσθηση είνια ότι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί...

Το link με τα νέα :
https://www.forin.gr/articles/article/42780/upourgeio-oikonomikwn-plhrwmes-ths-kratikhs-epidothshs-apo-to-programma-gefura-gia-ton-mhna-dekembrio-2020

Υ.Γ. Αν κάποιος έχει γνωστό σε Τράπεζα, ας προσπαθήσει να μάθει πιο σύντομα και από πρώτο χέρι αν όντως έχει γίνει πληρωμή Κρατικής Επιδότησης στις 31/12/2020.


Καλό απόγευμα
Γιώργος

Δύο συγγενείς μου, σε άλλη τράπεζα, έχουν ήδη λάβει δύο μήνες την επιδότηση. Αυτό το γνωρίζω από πρώτο χέρι.

Καλησπέρα και πάλι Γιάννη.

Μπορείς να μάθεις αν αυτό (ότι το κράτος πλήρωσε 2 δόσεις) φαίνεται και στην πλατφόρμα τους στις Πληρωμές ?

Ή έχουν άλλο τρόπο (πιο άμεσο) να ενημερώνονται για τις πληρωμές που κάνει το Κράτος, από κάποιον π.χ. έσω της Τράπεζας που μπορεί και βλέπει τον ακατάσχετο λογ/μό ?


Γιώργος

Το ρωτάω και επανέρχομαι

Αναμένουμε...

Καλησπέρα σας

Μήπως οι καθυστερήσεις γίνονται μόνο στην Eurobank??

Καλημέρα και καλή Κυριακή, 

Ναι, φαίνονται οι πληρωμές. 

Γιάννης

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
Υπάρχει κανένα νέο; 
Αναμένω πως και πως τις 14 του μηνα να δω αν θα λάβω κάποιο email..

Καλησπέρα, 

Μας απάντησαν προ ολίγου από την πλατφόρμα το ακολουθο:
Καλημέρα σας Η αίτηση σας είναι στο στάδιο: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ Μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο ακριβώς βρίσκεται η αίτηση σας, καθώς και σχετικές πληροφορίες όπως, εάν εγκρίθηκε από τον πιστωτή σας, το δημόσιο, (Οφειλή Επιδεκτική Επιδότησης) ύψος οφειλών , πληρωμών κλπ , μόλις εισέρχεστε στην αίτηση σας, από τις καρτέλες που βρίσκονται στα αριστερά της. Σε περίπτωση που στο πεδίο ΟΦΕΙΛΕΣ, στην Οφειλή Επιδεκτική Επιδότησης υπάρχει η κόκκινη ένδειξη Χ , πάνω στο σύμβολο Χ ( πέρασμα με το ποντίκι ) αναφέρεται ο λόγος απόρριψης. Η εξόφληση της μηνιαίας δόσης από τον ειδικό ακατάσχετο λογαριασμό που έχει ανοιχτεί για το δάνειο ξεκινά εφόσον πιστωθεί το ποσό της επιδότησης από το Ελληνικό Δημόσιο σε αυτόν. Το ποσό της επιδότησης από το Ελληνικό Δημόσιο πιστώνεται στο ειδικό ακατάσχετο λογαριασμό με αποτέλεσμα το ποσό της δόσης να εξοφλείται. Θα λαμβάνετε σχετικο ηλεκτρονικο μυνημα ( e-mail) με τα ποσά που θα καταβάλετε. ωστόσο, οι πληρωμές θα γίνονται κανονικά στην ημερομηνία που κάνατε και πριν ενταχθείτε στην επιδότηση. Σε κάθε περίπτωση δύναται να απευθύνεστε στη τράπεζα σας προκειμένου να ενημερωθείτε σχετικά με τις δόσεις σας. Παρακαλώ όπως παρακολουθείτε την πορεία της αίτησης διότι καθημερινά επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία και από τις τράπεζες οι οποίες ενημερώνουν τη πλατφόρμα ΓΕΦΥΡΑ καθώς τη πορεία των πληρωμών, δόσεων κ.λπ. Μπορείτε επίσης να συμβουλεύεστε και τις συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις στο http://www.keyd.gov.gr/covid19-gefyra-yliko/ και όλες τις πληροφορίες που θέλετε στο Ν.4714/2020 άρθρα 71 έως 83 . Σας ευχαριστούμε, Η Ομάδα Υποστήριξης της Πλατφόρμας Επιδότησης Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωναιού" Με εκτίμηση


Δεν μπορώ ούτε να ερμηνεύσω τι σημαίνει το στάδιο αυτό αλλά και τι πρέπει να περιμένω και από ποιον για την έναρξη του προγράμματος.. 

Γιάννης

Καλησπέρα και πάλι,

Γιάννη δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά η αίτησή μου είναι σε κατάσταση ''ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ'' εδώ και 3 μήνες περίπου (από μέσα ΟΚΤ) αν μπορώ να θυμηθώ καλά  και όλα τα σχετικά κουτάκια στο πεδίο ΄΄ΟΦΕΙΛΕΣ'' έχουν πράσινη ένδειξη √ και κανένα κόκκινο Χ.

Εσύ έχεις πράσινες ενδείξεις στο πεδίο ''ΟΦΕΙΛΕΣ'' ?

Θεωρώ γελοίες τις τυποποιημένες απαντήσεις που έχει η πλατφόρμα.
Σε διαφορετικής φύσεως ερωτήματα που έχω κάνει (και πιστέψτε με έχω κάνει αρκετά....) στην πλατφόρμα πήρα την μακροσκελή τυποποιημένη απάντηση που έχεις ποστάρει και συ Γιάννη παραπάνω.

Θεωρώ επίσης ότι η πλατφόρμα και οι πληροφορίες που εμπεριέχει, ενημερώνεται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, οπότε δεν μπορείς να βασιστείς πάνω της.
Αν επιπλέον υποψιαστώ ότι είναι αρμοδιότητα της Eurobank να ενημερώσει την πλατφόρμα τότε είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα ενημερωθεί με ακόμη μεγαλύτερη καθυστέρηση.


Γιώργος

Καλησπέρα Γιώργο, 

Έχουμε να κάνουμε κάτι που δεν έχουμε κάνει;

Δεν μου απάντησες,
εσύ έχεις πράσινες ενδείξεις στο πεδίο ''ΟΦΕΙΛΕΣ'' ?

Και γενικώς αν περιηγηθείς σε όλα τα πεδία της πλατφόρμας βλέπεις οπουδήποτε να έχεις τίποτα σε κόκκινο Χ ή κάτι που να μη σου αρέσει ?

Τίποτα κόκκινο ή με χ. Όλα είναι πράσινα.

Για τη δική σου περίπτωση (επειδή ήσουν σε αναστολή δόσης έως 31/12/20) συστήνω υπομονή και θα σου ξαναπώ ότι η τράπεζα υποχρεούται μέσα σε 15 ημέρες από τη λήξη της αναστολής (και εφόσον πληρείς όλες τις άλλες προυποθέσεις - που απ΄ότι λες είσαι εντάξει) να ενημερώσει την πλατφόρμα με το ύψος της απαιτητής δόσης (δικής σου + κρατική συμμετοχή).

Αυτό λογικά θα γίνει έως 15/01/21, οπότε θεωρώ ότι από βδομάδα θα πάρεις και συ το δρόμο σου, θα σου έρθει το σχετικό mail από την πλατφόρμα κλπ.

Γιώργος

Ioannisch 11/01/2021 15:47:14

Μακάρι να είναι έτσι..

Προσπαθώ σήμερα από το πρωί να βγάλω γραμμή στη Eurobank στην ειδική γραμμή (2109555580) που έχουν για τα δάνεια της πλατφόρμας, μήπως και βρω κανέναν ορεξάτο υπάλληλο και με γραμματικές και λοιπές γνώσεις άνω του μετρίου μήπως και εκμαιεύσω καμία πληροφορία για το χάλι που μας δέρνει, αλλά αρνούνται πεισματικά να σηκώσουν τα τηλέφωνα.
1η προσπάθεια……………………12 λεπτά στην αναμονή, έπεσε η γραμμή
2η προσπάθεια…………………..16 λεπτά στην αναμονή, έπεσε η γραμμή
3η προσπάθεια………….……….32 λεπτά στην αναμονή, νευριάστηκα και το έκλεισα
4η προσπάθεια……………………45 λεπτά στην αναμονή, νευριάστηκα και το έκλεισα
5η προσπάθεια…………………..52 λεπτά στην αναμονή, νευριάστηκα και το έκλεισα και πάλι
 
 
Κλείστε το μαγαζί ρε παιδιά, να σταματήσει να ταλαιπωρείται ο κόσμος…
Δεν μας φτάνουν τα άλλα προβλήματα, έχουμε και σας τώρα…
 
Γιώργος

Προσπάθησα και εγώ να τους βρω, αλλά μετά από 49 λεπτά σε αναμονή, το έκλεισα..

Καλησπέρα, άκαρπες και σήμερα οι προσπάθειές μου να μιλήσω με τα Κεντρικά της Τράπεζας.
Ούτε στο Δημόσιο τέτοια απαξίωση...

Έχει μάθει κανείς άλλος τίποτα καινούργιο σχετικά με τη διαδικασία ?

Ελπίζω σε λίγες μέρες (14-15/01/21) να έχουμε κάποια θετική εξέλιξη (λήψη mail από την πλατφόρμα, ενημέρωση της πλατφόρμας με επιπλέον πληροφοριακά στοιχεία κλπ.) ο καθένας στο δάνειό του.

Πάντως αν υπάρχει κάποιος που έχει εξελιχθεί ομαλά η υπόθεσή του και έχει πληρωθεί από το Κράτος, αν δεν βαριέται ας μπει στον κόπο να δώσει μερικές πληροφορίες για τα στάδια που πέρασε η αίτησή του μέχρι να μπει σε διαδικασία πληρωμών.

Αν από την άλλη βαριέται, καλή καρδιά...

Καλό απόγευμα
Γιώργος

Ολοκληρώθηκε το ερώτημα σας με αριθμό .....
Ακολουθεί η απάντηση:Καλημέρα σας, Η αίτηση με αριθμό ..... εμφανίζεται στο στάδιο «Παρακολούθηση Επιδότησης». Προκειμένου να ενημερωθείτε για την πορεία των οφειλών σας και το ποσοστό επιδότησης αυτών, παρακαλούμε όπως μεταβείτε στις καρτέλες «Συνεισφορά Δημοσίου» και «Πληρωμές». Σχετικά με το συγκεντρωτικό δοσολόγιο των οφειλών παρακαλούμε όπως απευθυνθείτε στο εκάστοτε χρηματοπιστωτικό ίδρυμα. Κρίσιμο είναι να σας ενημερώσουμε ότι κάθε μήνα θα λαμβάνετε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενημερωτικό μήνυμα που θα αναφέρει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την πληρωμή των επιδοτούμενων οφειλών σας. Με εκτίμηση Ομάδα Υποστήριξης Πλατφόρμας Επιδότησης Δανείων Κύριας Κατοικίας Πληγέντων Κορωνοϊού Το παρόν μήνυμα δημιουργήθηκε και αποστάλθηκε αυτοματοποιημένα από την Ηλεκτρονική Πλατφόρμα Επιδότησης Πληγέντων Κορωνοϊού. Παρακαλώ μην απαντήσετε σε αυτό το μήνυμα μέσω e-mail.


Υ.Γ.Φαίνεται ξεκάθαρα ότι η τράπεζα δεν έχει στείλει το δοσολόγιο στην πλατφόρμα.......

Καλημέρα, όπως είχα υποπτευθεί, χθες αργά το βράδυ ενημερώθηκε εκ νέου το πεδίο ‘’Πληρωμές’’ και φαίνεται πλέον στην πλατφόρμα ότι έχει πληρωθεί η κρατική συμμετοχή από την 1η επιδοτούμενη δόση μου.

Για τσεκάρετε και οι υπόλοιποι μήπως έχει αλλάξει κάτι ή έχουν ενημερωθεί με επιπλέον πληροφορίες τα πεδία της δικής σας πλατφόρμας.
 
Καλημέρα και πάλι
Γιώργος

Καλημέρα, 

Καμιά αλλαγή στην δική μου περίπτωση.

Georgepap146 14/01/2021 09:58:32

Καλημέρα Γιάννη. Είσαι ειδική περίπτωση τελικά. Κάπου σκαλώνει η δική σου περίπτωση και δεν μπορώ να καταλάβω που. Βέβαια ως πρώτο ύποπτο, έχω την Τράπεζά σου...

Καλησπέρα,

Ηρθε το μέιλ!!!!! Ξεκινάμε!!!!!!!!!!

Καλησπέρα σαςΚαι εγώ έλαβα το email, έχω μια ερώτηση όμως.
Την μειωμένη δόση την καταθέτω στον λογαριασμό που κατέθετα και την κανονική δόση??

Ευχαριστώ

Ναι Γιώργο!

Ούτε μάντης να 'μουνα.

Καλώς τα δεχτήκατε...

Καλησπέρα σας
Πλήρωσα τη δόση που ζητάει το email αλλά στην πλατφόρμα, στις πληρωμές δεν θα έπρεπε μετά από κάποιες μέρες να εμφανιστεί κι' εκεί η πληρωμή ??

Ευχαριστώ

Georgepap146 22/01/2021 13:43:19

Υπομονή χρειάζεται. Σε μερικούς κάνει έως και ένα μήνα να φανεί. Είναι θέμα της κάθε Τράπεζας, πότε θα ασχοληθεί να ενημερώσει την πλατφόρμα. Και πίστεψέ με, δεν είναι από τις πρώτες προτεραιότητές τους....

Georgepap146 22/01/2021 13:45:34

Για να καταλάβεις, η δικιά μου πληρωμή 3/12/20 της δόσης, φάνηκε στην πλατφόρμα στις 15/01/21.

Georgepap146 22/01/2021 13:46:12

Η Τράπεζα είναι η Eurobank (αν αυτό λέει κάτι...)

Καλησπέρα. Θα παραθέσω όσο πιό  σύντομα μπορώ τα γεγονότα της δικής μου περίπτωσης που επιβεβαιώνουν τους φόβους του Georgepap 146 σε ανάρτησή του πιό πάνω:  "Ελπίζω επίσης να μην χάσω καμία ρύθμιση εξαιτίας της ασυνέπειας του κράτους όπως.... :" Έχω δύο δάνεια στην Alpha bank για το ίδιο ακίνητο, που πληρώνονται στις 14 και 28 του μήνα. Η τράπεζα "τραβάει" με πάγια εντολή όπως πάντα από τις 14 Οκτώβρη μόλις το 10%της εκάστοτε δόσης παρόλο που υπάρχουν τα χρήματα για να καλύψουν όλο το ποσό. Καταλαβαίνω τότε  ότι εγκρίθηκε η αίτησή μου, παρόλο που μπαίνοντας στην πλατφόρμα δεν φαίνεται ημερομηνία παρά μόνο οι δύο νεοδημιουργηθέντες λογαριασμοί, όπως εμφανίστηκαν και στο ebanking μου. Στις 17/11/20 παίρνω και το email επιβεβαίωσης από την πλατφόρμα που επιβεβαιώνει την επιδότησή μου από τον Οκτώβριο και με ενημερώνει για τα ποσά της συμμετοχής μου που όμως είχαν ήδη τακτοποιηθεί οι πληρωμές. Ησυχάζω και γω νομιζοντας ότι το νερό μπήκε στο αυλάκι! Μέχρι τη δόση στις 28/12/20 που η τράπεζα τραβάει μεγαλύτερο ποσό από το ποσό συμμετοχής μου. Ψάχνοντας την αιτία παντού, ανακαλύπτω ότι υπάρχει στην πλατφόρμα απόφαση απόρριψης με αιτιολογία "Ληξιπροθεσμία Οφειλέτη"!!!. για τον Οκτώβριο!! και για τα ποσά που ζητούσε η Τράπεζα από το κράτος.! Σημειώνω ότι στα μηνιαία statements που εκδίδει η Τράπεζα για τα δάνεια από τον Οκτώβριο φαίνεται να έχει γίνει ολική αποπληρωμή και από μένα και από το κράτος! Ποτέ δεν επιχείρησε να "τραβήξει" παραπάνω ποσό από το λογαριασμό δανείου μου ώστε να αιτιολογήσει κάποια "ληξιπροθεσμία". Έχω στείλει επιστολές σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με τα επισυναπτόμενα δικαιολογητικά και περιμένω ακόμα απαντήσεις πριν κινηθώ νομικά. Μία προφορική απάντηση της Alpha Bank είναι ότι δεν πλήρωσε το κράτος ή καθυστέρησε και τα φόρτωσαν σε εμάς για να τα ζητήσουμε εμείς από το κράτος!!!??? Μας  τιμώρησαν δηλ.λες και τους ζητήσαμε εμείς να ξεκινήσουν από τον Οκτώβριο.  Ο ΟΠΕΚΑ έκανε την 1η καταβολή στις 1/ 12/20. Επί 14χρόνια δεν ήμουν ποτέ ληξιπροθεσμη και δεν  θα έκανα ποτέ κάτι για να διακινδυνεύσω τη ρύθμιση. Είπαν επίσης ότι ειναι κι άλλοι δανειολήπτες που απορρίφθηκαν για τον ίδιο λόγο, χωρίς δική τους υπαιτιότητα, μπλεγμένοι όλοι μαζί στην ασυνεννοησία κράτους-τραπεζών και μάλλον θύματα της ασυδοσίας των τραπεζών. Εύχομαι να ξεμπλέξω σύντομα και σε σας να κυλάνε όλα ομαλά! Ευχαριστώ.

Ελένη, 

Καλά ξεμπερδέματα.. Με φόβισε αυτό που έγραψες. Σε παρακαλώ κράτα μας ενήμερους για όποια εξέλιξη. 

Γιάννης

Lenaki 27/01/2021 20:44:23

Θα το κάνω. Ευχαριστώ.

Καλησπέρα σε όλους. Θα σας πω κι εγώ την δική μου εμπειρία με την ελπίδα κάποιος να μπορέσει να βοηθήσει. Έχω δάνειο στην Πειραιώς το οποίο δεν ήταν σε αναστολή και δεν είχα ληξιπρόθεσμες οφειλές. Αφού εκρίθηκε η αίτηση μου στο πρόγραμμα, έλαβα το email από το κράτος στις 17/11/20 που με ενημέρωνε για το ποσό της επιδότησης και το ποσό που μου αντιστοιχούσε. Επειδή η δόση μου πληρώνεται στις 10 κάθε μήνα, φρόντισα να έχω το ποσό διαθέσιμο το οποίο τράβηξε η τράπεζα με πάγια εντολή και έτσι πληρώθηκε η δόση. Στις 30/11/20 το κράτος κατέθεσε κανονικά την συμμετοχή του και έτσι αυτό το ποσό έμεινε στον λογαριασμό μου για τον επόμενο μήνα. Τον Δεκέμβριο το ίδιο, έλαβα το σχετικό email στις 17/12/20 και το κράτος κατέβαλε την δόση στις 31/12/20. Οπότε 2 μήνες επιτυχία!. Τον Ιανουάριο ξαφνικά σταμάτησαν όλα. Δεν έλαβα σχετικό email με τα ποσά πληρωμής και ούτε την επιδότηση φυσικά. Έστειλα μήνυμα μέσω της πλατφόρμας και έλαβα την ίδια αυτοματοποιημένη απάντηση που αναφέρθηκε παραπάνω. Όλα τα πεδία στην αίτηση μου φαίνονται κανονικά, δεν έχω ληξιπρόθεσμες οφειλές και η επιδότηση του κράτους ισχύει κανονικά. Σε δεύτερο μήνυμα που έστειλα ζητώντας περισσότερες πληροφορίες δεν άλαβα απάντηση. Και φυσικά για τον Φεβρουάριο δεν έχω λάβει σχετικό email οπότε χάθηκε και αυτός ο μήνας. Επικοινώνησα με την τράπεζα Πειραιώς όπου φυσικά και δεν έχουν ιδέα και το μόνο που συστήνουν είναι να πληρώνω κανονικά τις δόσεις για να μην έχω ληξιπρόθεσμες οφειλές και χάσω εντελώς την επιδότηση. Υπάρχει κάποιος με παρόμοια περίπτωση; Ή κάποιος που γνωρίζει με ποιον μπορούμε να επικοινωνήσουμε για βοήθεια;

Lenaki 19/02/2021 08:35:48

Καλημέρα, στη δική μου περίπτωση στην πλατφόρμα, στο πεδίο "Συνεισφορά Δημοσίου" είχε εκδοθεί άλλο έγγραφο απορριπτική απόφασης που αιτιολογουσε. Δες λίγο καλύτερα την πλατφόρμα...Οσο για μας μετά από πολλές επιστολές, επισκέψεις, παράπονα στην τηλ.εξυπηρέτηση, ερωτήματα στην πλατφόρμα εδώ και 3 μήνες, μόλις απάντησαν στην πλατφόρμα όχι σε εμάς ότι ειναι συστημικό λάθος. Έχουμε πληρώσει κανονικά τις δόσεις (ολόκληρες) 2 μηνών(δυστυχώς ήταν μονόδρομος για να μην δημιουργήσουμε ληξιπροθεσμία) και μόλις είδαμε στην πλατφόρμα ότι απέσυραν το έγγραφο της απόρριψης και στα emails που έλαβα μόλις χτες!!! ειδοποιήθηκα ότι το κράτος θα πληρώσει τις δόσεις Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου μαζί στο τέλος του μήνα....τί ακριβώς θα ακολουθήσει δεν το ξέρω γιατί Δεν απαντάνε. Τώρα πρέπει να διεκδικήσω να μου επιστραφούν τα χρήματα πίσω (άλλος Γολγοθάς υποθέτω).... Μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί....μόνο έτσι θα σε προσέξουν....καλή τύχη!

Καλησπέρα σας,
Μόλις λάβαμε απορριπτικο email ότι η συνεισφορά του δημοσίου για τον οφειλέτη.... Έχει απορριφθεί. Παρόλα αυτά, και το δημόσιο αλλά και εμείς βάλαμε και πήραμε τα χρήματα κανονικά. Επικοινωνήσαμε με την τράπεζα η οποία μας ενημέρωσε ότι σήμερα έχουν δεχθεί πάρα πολλά παρόμοια τηλεφωνήματα και μάλλον είναι λάθος το email. Γνωρίζει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο;

Γιάννης

Laz D 14/06/2021 22:05:13

Καλησπέρα σας. Έλαβα το ίδιο email. Χωρίς κανένα λόγο μου εμφανίζει στη καρτέλα του προγράμματος ληξιπρόθεσμη οφειλή ενώ στο λογιαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου μου είχα το πολλαπλάσιο ποσό. Από τη τραπεζα μου λένε ότι έχει γίνει σε αρκετούς και κοιτούν να το λύσουν. Είχατε εσείς καμία ενημέρωση; Ευχαριστώ

Καμία ενημέρωση μέχρι τώρα. Όποιος κάτι γνωρίζει, παρακαλώ να ενημερώσει..

Laz D 18/06/2021 18:30:26

Μετά από παράπονο που υπέβαλα στην τράπεζα Eurobank μου είπαν πως το πρόβλημα έγινε στα δάνεια σε ξένο νόμισμα και ότι γίνονται ενέργειες για να λυθεί. Τώρα πότε θα γίνει αυτό άγνωστο. Εσάς τι σας λένε;

Το ίδιο είπαν και σε εμένα. Αν αλλάξει κάτι, παρακαλώ ενημερώστε μας.

Καλησπέρα και από εμένα. Έχω ενταχθεί στο πρόγραμμα από το Δεκέμβριο πληρωνα το ποσοστό μου κανονικά και η γέφυρα μου έστελνε για 8 μήνες το email με το ποσοστό μου. Μετά από λάθος δικού μου δεν βάζω το ποσό που μου αναλογεί το Ιούλιο στις 29-7 και το βάζω με το παραπάνω στις 16 Αυγούστου με αποτέλεσμα να βγω λυξιπροθεσμος άνω των 150ευρο και η πλατφόρμα να μου στείλει στις 23-8 απορυπτικη απόφαση λόγο ληξιπροθεσμιας. Μπορεί να σωθεί η κατάσταση η είμαι υποχρεωμένος να επιστρέψω τους 8 μήνες που μου δώσανε? Επίσης βλέπω ότι η eurobank δεν τραβάει από το λογαριασμό του δανείου λεφτά και με δείχνει λυξηπροθεσμ

giorgosbarkas μήπως έκανες ένσταση στη πλατφόρμα; Πώς εξελίχθηκε η περίπτωσή σου; Το ίδιο ακριβώς έχω πάθει και εγώ και έκανα ένσταση, Μου δόθηκε η απάντηση μέσω της Τραπέζης eurobank ότι δεν υφίσταται καμμία ληξιπροθεσμία. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό όμως γιατί δεν βλέπω να ανοίγουν οι πληρωμές

Το συνήθες mail για τη δόση Νοεμβρίου δεν έχει έρθει αυτόν τον μήνα. Η πλατφόρμα επίσης έχει να ενημερωθεί πάνω από ένα μήνα. Μάλλον έχουν βαρέσει διάλυση...

Το συνήθες mail για τη δόση Νοεμβρίου δεν έχει έρθει αυτόν τον μήνα. Η πλατφόρμα επίσης έχει να ενημερωθεί πάνω από ένα μήνα. Μάλλον έχουν βαρέσει διάλυση...

Το συνήθες mail για τη δόση Νοεμβρίου δεν έχει έρθει αυτόν τον μήνα. Η πλατφόρμα επίσης έχει να ενημερωθεί πάνω από ένα μήνα. Μάλλον έχουν βαρέσει διάλυση εκεί...

Το συνήθες mail για τη δόση Νοεμβρίου δεν έχει έρθει αυτόν τον μήνα. Η πλατφόρμα επίσης έχει να ενημερωθεί πάνω από ένα μήνα. Μάλλον έχουν βαρέσει διάλυση και εκεί...

Γεια

Έχετε μόλις βγει από την τράπεζά σας τον τελευταίο καιρό και δεν υπάρχει πού αλλού θα μπορούσατε να πάρετε το δάνειο που επιθυμείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας σήμερα και ας δούμε πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε, Μόνο ειλικρινής και γνήσια άνθρωποι ευπρόσδεκτοι να ισχύουν, μερικές Φορές αυτό που χρειαζόμαστε είναι μόνο γύρω μας και μπορεί να καταλήξετε να μην χρειάζεται να μπει σε περισσότερο χρέος για να λύσουμε τα οικονομικά προβλήματα, Με μια καλή συμβουλή και λύση που προσφέρουμε, μπορείτε να είστε βέβαιοι ότι ψάχνετε για να βγούμε από αυτό το στενό γωνία, μπορείτε να βρείτε τον εαυτό σας αυτή τη στιγμή. Ο καθένας είναι ευπρόσδεκτος να ρωτήσει για τις υπηρεσίες μας.

Συμπληρώστε τις παρακάτω πληροφορίες:

όνομα:
ηλικία:
διεύθυνση:
μέλος:
χώρα:
τηλεφώνου:
ποσό που απαιτείται:
διάρκεια δανείου:
σκοπός του δανείου:

Ευγενικά με ελάτε σε επαφή με το συντομότερο δυνατόν έτσι μπορούμε να αρχίσουμε με τη διαδικασία δανείου σας

Email(chasebanktransferdesk@gmail.com)
chasebanktransferdesk@yandex.com

Με Φιλικούς Χαιρετισμούς.
Τζέιμσταουν.

Γεια σε όλους εκεί έξω! Με λένε Μίτσελ από το Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Χρησιμοποιώ αυτό το μέσο για να ανακοινώσω στο ευρύ κοινό πώς η John Danton Investments Company επανέφερε την ευτυχία στο σπίτι μου και πάλι, μέσω της βοήθειας του κ. John Danton. Όταν χάθηκε κάθε ελπίδα, μου χορήγησαν ένα ποσό δανείου 200.000,00 στις 25 Φεβρουαρίου 2022 για να ρυθμίσω τα χρέη μου, να πληρώσω τους φόρους μου και να ξεκινήσω μια δική μου επιχείρηση. Έσωσαν εμένα και την οικογένειά μου από το να χάσουμε το σπίτι μας, καθώς δεν μπορούσαμε να πληρώσουμε τους φορολογικούς λογαριασμούς. Γράφω αυτό το μήνυμα γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι σημαντικό για εσάς εκεί έξω που χρειάζεστε σοβαρά ένα γνήσιο δάνειο σε άλλους για να μην πέσετε σε λάθος χέρια αναζητώντας ένα υπόχρεο δάνειο, σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να επικοινωνήσετε με αυτήν την εταιρεία μέσω email (jdanton88@outlook.com) Η υπηρεσία χρηματοδότησης δανείου John Danton περιλαμβάνει: Αναχρηματοδότηση, Βελτίωση Κατοικίας, Επενδυτικό Δάνειο, Δάνεια Αυτοκινήτων, Ενοποίηση Χρέους, Πιστωτική Γραμμή, Δεύτερα Στεγαστικά Δάνεια, Επιχειρηματικά Δάνεια, Προσωπικά Δάνεια και Δάνεια Αυτοκινήτων. Ιστοσελίδα: www.awfinancialservices.com

Γεια σε όλους εκεί έξω! Με λένε Μίτσελ από το Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Χρησιμοποιώ αυτό το μέσο για να ανακοινώσω στο ευρύ κοινό πώς η John Danton Investments Company επανέφερε την ευτυχία στο σπίτι μου και πάλι, μέσω της βοήθειας του κ. John Danton. Όταν χάθηκε κάθε ελπίδα, μου χορήγησαν ένα ποσό δανείου 200.000,00 στις 25 Φεβρουαρίου 2022 για να ρυθμίσω τα χρέη μου, να πληρώσω τους φόρους μου και να ξεκινήσω μια δική μου επιχείρηση. Έσωσαν εμένα και την οικογένειά μου από το να χάσουμε το σπίτι μας, καθώς δεν μπορούσαμε να πληρώσουμε τους φορολογικούς λογαριασμούς. Γράφω αυτό το μήνυμα γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι σημαντικό για εσάς εκεί έξω που χρειάζεστε σοβαρά ένα γνήσιο δάνειο σε άλλους για να μην πέσετε σε λάθος χέρια αναζητώντας ένα υπόχρεο δάνειο, σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να επικοινωνήσετε με αυτήν την εταιρεία μέσω email (jdanton88@outlook.com) Η υπηρεσία χρηματοδότησης δανείου John Danton περιλαμβάνει: Αναχρηματοδότηση, Βελτίωση Κατοικίας, Επενδυτικό Δάνειο, Δάνεια Αυτοκινήτων, Ενοποίηση Χρέους, Πιστωτική Γραμμή, Δεύτερα Στεγαστικά Δάνεια, Επιχειρηματικά Δάνεια, Προσωπικά Δάνεια και Δάνεια Αυτοκινήτων. Ιστοσελίδα: www.awfinancialservices.com

Γεια σε όλους εκεί έξω! Με λένε Μίτσελ από το Άμστερνταμ της Ολλανδίας. Χρησιμοποιώ αυτό το μέσο για να ανακοινώσω στο ευρύ κοινό πώς η John Danton Investments Company επανέφερε την ευτυχία στο σπίτι μου και πάλι, μέσω της βοήθειας του κ. John Danton. Όταν χάθηκε κάθε ελπίδα, μου χορήγησαν ένα ποσό δανείου 200.000,00 στις 25 Φεβρουαρίου 2022 για να ρυθμίσω τα χρέη μου, να πληρώσω τους φόρους μου και να ξεκινήσω μια δική μου επιχείρηση. Έσωσαν εμένα και την οικογένειά μου από το να χάσουμε το σπίτι μας, καθώς δεν μπορούσαμε να πληρώσουμε τους φορολογικούς λογαριασμούς. Γράφω αυτό το μήνυμα γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι σημαντικό για εσάς εκεί έξω που χρειάζεστε σοβαρά ένα γνήσιο δάνειο σε άλλους για να μην πέσετε σε λάθος χέρια αναζητώντας ένα υπόχρεο δάνειο, σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να επικοινωνήσετε με αυτήν την εταιρεία μέσω email (jdanton88@outlook.com) Η υπηρεσία χρηματοδότησης δανείου John Danton περιλαμβάνει: Αναχρηματοδότηση, Βελτίωση Κατοικίας, Επενδυτικό Δάνειο, Δάνεια Αυτοκινήτων, Ενοποίηση Χρέους, Πιστωτική Γραμμή, Δεύτερα Στεγαστικά Δάνεια, Επιχειρηματικά Δάνεια, Προσωπικά Δάνεια και Δάνεια Αυτοκινήτων. Ιστοσελίδα: www.awfinancialservices.com

Προσθέστε τη δική σας απάντηση