Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

ΕΥΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

  • Έναρξη
  • 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
  • Λήξη
  • 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Πρακτική για Επιχειρήσεις με Βιβλία Διπλογραφικά

Που απευθύνεται το πρόγραμμα:
•             Λογιστές και Φοροτεχνικούς ιδιοκτήτες Λογιστικών γραφείων και
•             Στελέχη (Λογιστές και Βοηθούς λογιστές) λογιστηρίων επιχειρήσεων και λογιστικών γραφείων
Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογής για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων
 
• Ημερομηνία και ώρες διεξαγωγής: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/09/2017 (17:00-22:00) – Διάρκεια 5 ώρες
• Τόπος διεξαγωγής: Αθήνα (εξυπηρετεί στάση Μετρό)
 
• Σκοπός προγράμματος:
Στο σεμινάριο θα γίνει αναφορά στον ορθό τρόπο τήρησης των Διπλογραφικών βιβλίων - με παραδείγματα για την κατανόηση των θεμάτων.
 
• Αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία του εισηγητή μας κ. Καλαμαρά Νικόλαου, η εταιρία μας προσφέρει την δυνατότητα στους συμμετέχοντες της (Στελέχη επιχειρήσεων ή Λογιστικά Γραφεία) να ενημερωθούν για την ορθή τήρηση των Διπλογραφικών βιβλίων των επιχειρήσεων.
 
 
Εισηγητής: κ. Καλαμαράς Νικόλαος,
Λογιστής, Φοροτεχνικός,  Εσωτερικός ελεγκτής μεγάλου ομίλου και Σύμβουλος επιχειρήσεων σε λογιστικά, φορολογικά & εξειδικευμένα θέματα. Πιστοποιημένος εκπαιδευτής ΕΚΕΠΙΣ με πολυετή διδακτική εμπειρία σε στελέχη επιχειρήσεων.
 
 
Θεματολογία Προγράμματος:
 
Πιο συγκεκριμένα θα αναλυθούν θέματα όπως:
Λογιστική και Φορολογική Βάση
1)            Πως τηρείται η λογιστική και πώς η φορολογική βάση στα διπλογραφικά βιβλία.
2)            Ποια είναι τα ελάχιστα αρχεία που θα πρέπει να τηρούνται από τις επιχειρήσεις με διπλογραφικά βιβλία.
3)            Πως και πότε θα γίνει η προσαρμογή του Γενικού Λογιστικού Σχεδίου στο Λογιστικό Σχέδιο των Ε.Λ.Π.
4)            Πως καταχωρούνται στα διπλογραφικά βιβλία οι εισαγωγές από τρίτες χώρες και πως οι ενδοκοινοτικές συναλλαγές όταν οι συναλλασσόμενες χώρες δεν είναι ενταγμένες στη ζώνη του Ευρώ.
5)            Πως και πότε καταχωρούνται συναλλαγματικές διαφορές νομισματικών ή μη νομισματικών στοιχείων με παραδείγματα και εφαρμογές.
6)            Εγγραφές ιδιοχρησιμοποιήσεων, αυτοπαραδόσεων και απεικόνιση τους στον Ισολογισμό των Ε.Λ.Π
7)            Απογραφή, αποτίμηση αποθεμάτων – μέθοδοι.
Διαδικασία κλεισίματος Βιβλίων και Χρηματοοικονομικές καταστάσεις βάσει Ε.Λ.Π. 
8)            Όλη η διαδικασία κλεισίματος των βιβλίων σύμφωνα με τα Ε.Λ.Π.
9)            Χρόνος συγκρίσεων Τακτικών Γενικών Συνελεύσεων ΑE, ΕΠΕ, ΙΚΕ και αντιστοίχων δημοσιεύσεων στο ΓΕΜΗ.
 
Επίλυση Ερωτημάτων:
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα υπάρχει η δυνατότητα να απαντηθούν τα ερωτήματα των συμμετεχόντων που αφορούν σχετικά θέματα = Κλειστή ολιγομελή ομάδα
• Παραδείγματα και Εφαρμογές για την καλύτερη κατανόηση των θεμάτων!
 
 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΔΩ:
ΠΡΑΚΤΙΚΑ Θέματα για επιχειρήσεις με ΔΙΠΛΟΓΡΑΦΙΚΑ Βιβλία 
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 211- 4110533 & 210 - 6147341
Fax: 211-4110533 
Email: xsotiraki@euepixeirein.gr
Site: www.euepixeirein.gr

Συμμετοχή

Το σεμινάριο αυτό έχει ολοκληρωθεί!

Πρόγραμμα σεμιναρίου

Θέμα Ομιλητής Ημερομηνία Ώρα  
Πρακτική για Επιχειρήσεις με Βιβλία Διπλογραφικά ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑΣ 17:00 - 17:00

Διοργανωτής

Η εταιρία μας, αυτόνομα και σε συνεργασία με αξιόπιστους και έμπειρους συνεργάτες στον τομέα των οικονομικών, φοροτεχνικών, συμβουλευτικών, management & marketing υπηρεσιών δραστηριοποιείται στο χώρο των Επιμορφωτικών Σεμιναρίων με θεματολογία:Λογιστικά – ΦορολογικάΕργασιακάΧρηματοοικονομικάManagement – Διοίκηση Επιχειρήσεων & ΠροσωπικούMarketing & Social MediaΠωλήσεις & Εξυπηρέτηση-Διαχείριση Παραπόνων ΠελατώνΔημόσιες Σχέσεις & Self-developmentΕξειδικευμένα θέματα Παροχές μαςΠροτεραιότητα μας: οι ανάγκες των συμμετεχόντων μας, ανάλογα με τις εξελίξεις που επηρεάζουν τη δραστηριότητα τους.Στόχος μας: η έγκαιρη & έγκυρη ενημέρωση, η εξειδίκευση & κατάρτιση των συμμετεχόντων μας.Η ομάδα των έμπειρων & καταρτισμένων συνεργατών/εισηγητών μας & οι επίκαιρες/εξειδικευμένες θεματολογίες μας,  συμβάλλουν έτσι ώστε οι συμμετέχοντες μας να αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια για τη βελτίωση διαχείρισης & οργάνωσης, όχι μόνο σε επίπεδο εταιρίας ή δραστηριότητας αλλά και σε επίπεδο αυτοβελτίωσης.ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ: για την καλύτερη παρακολούθηση των συμμετεχόντων μας  και τη δυνατότητα ερωτήσεων-απαντήσεων, επεξηγήσεων και ενεργής συμμετοχής τους κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου με τη συνεργασία του εισηγητή.Επιδότηση ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%: Μέσω των σεμιναρίων μας, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες, να επιμορφώσουν τα στελέχη τους, αξιοποιώντας την επιδότηση του ΟΑΕΔ ΛΑΕΚ 0,45%. Αναλαμβάνουμε τη διαδικασία υποβολής με έγκαιρη δήλωση συμμετοχής, χωρίς επιβάρυνση της εταιρίας σας. Για σχετικές ...