Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Φορολογία εισοδήματος

νέα ερώτηση

Χειρισμός οικοδομικών εργασιών σε ακίνητο τρίτων

Γονέας με επιχειρηματική δραστηριότητα και απαλλασόμενος απο τήρηση βιλίων λόγω τζίρου κάτω των 5000,00  ευρώ μισθώνει την 10/11/2014-31/10/2023 παλαιο κτίσμα στην κόρη του για 9 έτη έναντι 600,00 ετησίως η οποία ασκεί επιχ/κή δραστηριότητα.Διευκρινίζεται ότι στο συμφωνητικό μίσθωσης δεν υπάρχει άλλος όρος.Στην συνέχεια η ίδια μέσα στο 2014 πραγματοποιεί δαπάνες για την επισκευή του κτιρίου αξίας 55.000,00 ευρώ (44.715,45 συν φπα 10.284,55) οι οποίες καταχωρήθησαν στον λογαριασμό 62.07.01
Βάσει της ΠΟΛ.1073/31.3.2015 ερωτάται
Α) Ο εκμισθωτής θα πρέπει ετησίως και για 9 έτη να δηλώνει στο E2 επιπλέον των 600,00 ευρώ ετησίως (που είναι το συμφωνηθέν τίμημα)  και 4968,38 (44.715,44 /9); ή 6.111,11 (55.000,00/9)
Β) Ο εκμισθωτής έχει κάποια άλλη υποχρέωση με την λήξη της μίσθωσης;
Γ) Ο μισθωτής με τη σειρά του θα πρέπει ανάλογα να εκπίπτει απο τα έσοδά του ετησίως  το 1/9 των εξόδων της κατασκευής που πραγματοπόιησε μέσα στο 2014; πως θα το αποτυπώσω λογιστικά στο τέλος στης χρήσης 2014 ; χρέωση 36.00 και πίστωση  62.07.01 για τα 8 εναπομείναντα έτη; ή θα έπρεπε αυτά να έχουν καταχωρηθεί στον λογαριασμό 11.00 και να αποσβένονται;
Σας παρακαλώ διευκρινήστε μου πως πρέπει να το χειριστώ  βάσει της παραπάνω ΠΟΛ

Προσθέστε τη δική σας απάντηση