Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Φορολογικές ερωτήσεις

νέα ερώτηση

Έκδοση μηνιαίου συγκεντρωτικού δελτίου αποστολής

Καλησπέρα έχοντας διαβάσει την ΠΟΛ 1010/12-1-2000, όσον αφορά την έδκδοση μηνιαίου ΣΔΑ (έχω ψυκτικό πελάτη και θέλει να έχει στο ΦΙΧ του πέρα από τα εργαλεία του και κάποια ανταλλακτικά), έχω τις εξής απορίες:
1) Σε αυτό το μηνιαίο ΣΔΑ δεν γράφουμε καθόλου ώρα έναρξης και ώρα παράδοσης;;;
2) Έστω π.χ. έχουμε εκδόσει ΣΔΑ τις 1/8/12 και έχουμε γράψει 30 ανταλλακτικά σε αυτό. Τις 20/8/12 ένα ανταλλακτικό μας τελειώνει και θέλουμε να το ξαναβάλουμε στις 23/8/12. Σε αυτή την περίπτωση το συμπληρώνουμε εκ νέου στην ίδια γραμμή που ήταν και πριν γράφοντας στις 23/8 την νέα ποσότητα, δηλαδή 1/8 10 πυκνωτές, 2/8 9 .......20/8 0(μηδέν), 21/8 -(παυλα),22/8 -, 23/8 10 πυκνωτές???? ή πρέπει να εκδόσουμε καινούργιο ΣΔΑ;;;Κι αν ναί, αυτό θα είναι μόνο για το νέο ανταλλακτικό ή πρεπει να γράψουμε απ την αρχή όλα τα ανταλλακτικά;;;;
3) Έστω οτι κάθε σελίδα  του ΣΔΑ έχει 30 γραμμές για 30 ανταλλακτικά και εμείς θελουμε να βάλουμε 50, τότε θα εκδόσουμε 2 μηνιαία ΣΔΑ, ένα για τα 30 και ένα για 20 ή θα το πάμε συνεχόμενα σε 2 φύλλα με συνεχόμενη αρίθμηση;;;
4) Το μηνιαίο ΣΔΑ είναι διπλότυπο. Το πρωτότυπο δεν θα το κόψουμε μέχρι να εκδόσουμε καινούργιο γιατί θα αναγράφουμε καθημερηνά της ποσοτητες (για να υπάρχουν και στο στέλεχος). Σωστά;;;
5) Σε περίπτωση που θέλουμε να επιστρέψουμε μερικά ανταλλακτικά στο μαγαζί, τα οποία είναι γραμμένα στο μηνιαίο ΣΔΑ, θα εκδόσουμε δελτίο επιστροφής;;;

Προσθέστε τη δική σας απάντηση