Εκσυγχρονίστε και αναβαθμίστε τη ψηφιακή υποδομή του λογιστικού σας γραφείου!

Μάθετε περισσότερα

Ο φορολογικός σας σύμβουλος! Αποκτήστε πρόσβαση στη γνώση από €8,33/ μήνα.

Μάθετε περισσότερα

Αποφάσεις - Εγκύκλιοι

ΔΙΔΑΔ/Φ.69/183/οικ. 18664/2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (62η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ
ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ
ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3337,-3340, -3378, (για θέματα COVID)
Email: ped.hrm@ypes.gov.gr
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για
προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), 2131364-029,-030
Email: info@ypes.gr
Τηλέφωνα: Για την εφαρμογή Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού
Δημοσίου Τομέα: 2131313383

Α.Δ.Α.: ΩΞΡΜ46ΜΤΛ6-Φ3Π

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

Αθήνα, 30/9/2021

Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/183/οικ. 18664

ΠΡΟΣ : Όπως πίνακας αποδεκτών
Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (62η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου

Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19

Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 58531/24-9-2021 (ΦΕΚ Β΄ 4441) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 4 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 6:00.».

1. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:

A/A ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1.

Δημόσιες υπηρεσίες

Διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου
μία (1) φορά την εβδομάδα για
όλους τους εργαζόμενους που δεν
είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή
νοσήσαντες υπό την έννοια των
παρ. 2 και 3 του άρθρου 10
αντιστοίχως, οι οποίοι παρέχουν
εργασία με φυσική παρουσία
εντός ή των εγκαταστάσεων της
υπηρεσίας τους, με τη μέθοδο
μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη
χρήση ταχείας ανίχνευσης
αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19
(rapid test) σε ιδιωτικά
διαγνωστικά εργαστήρια, όπως
ορίζονται στο π.δ. 84/2001 (Α’ 70),
ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε
φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με
δική τους δαπάνη σύμφωνα με την
αριθ. Δ1α/ΓΠ. Οικ.55570/12-9-
2021 (Β’ 4207) Κοινή Υπουργική
Απόφαση.

  • Ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας.
  • Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 2.1 – 2.9. της περ. 2 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β’ 4011), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία.
  • Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 – 1.11. της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.
  • Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό θα κρίνεται από την Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις αναλόγως της κατηγορίας κινδύνου που ανήκει.
  • Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.
  • Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.
  • Συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και διενέργεια συναντήσεων εργασίας είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, είτε τηρουμένης της απόστασης του ενάμισι (1,5) μέτρου και με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων. Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη είτε δια ζώσης εφόσον πληρούται το ως άνω όριο. Σε περίπτωση διενέργειας συνέντευξης εξ αποστάσεως το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες.
  • Συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων με φυσική παρουσία, χωρίς τον περιορισμό ατόμων του προηγούμενου σημείου, αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10, και νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10, τηρουμένων των υγειονομικών μέτρων [απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των παρευρισκόμενων, αναλογία του ενός (1) ατόμου ανά πέντε (5) τ.μ., χρήση μάσκας και αντισηπτικού].
  • Τα επιμορφωτικά προγράμματα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ) δύνανται να υλοποιούνται με φυσική παρουσία, υπό την προϋπόθεση τήρησης των μέτρων του σημείου 8 της ΚΥΑ για τη λειτουργία των ΑΕΙ 

1. Με τις διατάξεις της νέας ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Δ1α/ΓΠ. Οικ.55570/12-9-2021 (Β’ 4207) Κοινή Υπουργική Απόφαση μία (1) φορά την εβδομάδα για όλους τους εργαζόμενους που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 10 της σχετικής ισχύουσας ΚΥΑ, αντιστοίχως, οι οποίοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο π.δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη. Για την εφαρμογή της εν λόγω ΚΥΑ παρέχονται οδηγίες στην 60η και 61η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας.

2. Όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου επισημαίνεται ότι για το διάστημα από 27.9.2021 έως 4.10.2021 ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ΚΥΑ. Ως εκ τούτου εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ποσοστό τηλεργασίας που είχε προσδιοριστεί βάσει του πλάνου εργασιών κάθε Υπηρεσίας έως τις 26.9.2021.

3. Σε ό,τι αφορά τις εκλογές των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του αρ. 1 της ισχύουσας ΚΥΑ προβλέπεται ότι «5. Εκλογές ανάδειξης αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων του Δημοσίου στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια δύνανται να διενεργούνται δια ζώσης αποκλειστικά εφόσον οι εκλογείς δεν υπερβαίνουν τους εκατόν πενήντα (150) και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού [με ολοκληρωμένο τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10] ή αρνητικό διαγνωστικό τεστ νόσησης για κορωνοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test, σύμφωνα με την παρ. 3 το άρθρου 10). Στο ως άνω όριο δεν συμπεριλαμβάνονται εκλογείς που έχουν ψηφίσει ήδη δια αλληλογραφίας κατά τις κείμενες διατάξεις».

4. Όσον αφορά τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων υπενθυμίζεται ότι εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για συμμετοχή όλων των μελών αυτών δια ζώσης είναι δυνατή η συμμετοχή δια ζώσης μόνο όσων πληρούν τις προϋποθέσεις εμβολιασμού ή νόσησης και η συμμετοχή των υπολοίπων μέσω τηλεδιάσκεψης.

Β. ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ

Για τον έλεγχο διενέργειας των προβλεπόμενων διαγνωστικών ελέγχων για COVID19 μέσω του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου παρέχονται οι εξής οδηγίες:

(1) Έλεγχος τρέχουσας κατάστασης υποχρέωσης για covid test όλων των υπαλλήλων του φορέα.

Ο Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στα Στατιστικά, στο Στατιστικό «Κωδικός 278526 Covid-tests: Παρακολούθηση τρέχουσας κατάστασης υπαλλήλων» και επιλέγει «Εκτέλεση». Αυτή η αναφορά ενημερώνει το Διαχειριστή Προσωπικού και τον Πιστοποιημένο Διευθυντή για την υποχρέωση διενέργειας covid test όλων των υπαλλήλων καθώς και για το τελευταίο covid test τους. Περιέχει τρία (3) κριτήρια αναζήτησης:

α) «Υποχρέωση Διενέργειας» με τιμές «Ναι», «Όχι» και «Δεν υπάρχουν στοιχεία»,

β) ΑΦΜ και

γ) «Δομές» με τιμές «Ιδιωτικές» και «Ιδιωτικές και Δημόσιες».

Πατώντας «Εκτέλεση» εμφανίζεται κατάλογος ο οποίος μπορεί να εξαχθεί σε αρχείο excel με το κουμπί «Εξαγωγή σε excel». Αυτός ο κατάλογος περιέχει τα εξής πεδία:

1. Επώνυμο

2. Όνομα

3. ΑΦΜ

4. ΑΜΚΑ

5. ΥΠΟΧΡΕΟΣ COVID TESTS: Λαμβάνει τις τιμές «Ναι», «Όχι» και «Δεν υπάρχουν στοιχεία». Η τιμή «Δεν υπάρχουν στοιχεία» αφορά την περίπτωση που για τον συγκεκριμένο ΑΜΚΑ δεν έχουν αντληθεί δεδομένα από τη βάση δεδομένων της ΗΔΙΚΑ. Ως μη υπόχρεοι διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου (τιμή «Όχι») εμφανίζονται με βάση την αριθ. Δ1α/ΓΠ. Οικ.55570/12-9-2021 (Β’ 4207) Κοινή Υπουργική Απόφαση όσοι:

α) έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19, ή

β) έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 με μία (1) δόση εμβολίου λόγω νόσησης τους από κορωνοϊό COVID-19, ή

γ) έχουν νοσήσει από κορωνοϊό COVID-19 εντός του τελευταίου εξαμήνου.

1. ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΔΟΜΕΣ: Εμφανίζονται οι διαγνωστικές δομές από τις οποίες γίνονται δεκτά τα covid tests. Το πεδίο λαμβάνει τις τιμές «Ιδιωτικές» και «Ιδιωτικές και Δημόσιες». Η τιμή «Ιδιωτικές και Δημόσιες» αφορά τους υπαλλήλους που έχουν κάνει αίτηση απαλλαγής από την υποχρέωση έναντι αντιτίμου διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 με επιβάρυνσή τους και έχουν θετική απόφαση από την Υγειονομική Επιτροπή.

2. ΗΜ/ΝΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ: Είναι η ημερομηνία διενέργειας του διαγνωστικού ελέγχου. Σε αυτή την αναφορά εμφανίζεται το πιο πρόσφατο τεστ που έχει διενεργηθεί από τον συγκεκριμένο υπάλληλο

3. ΔΟΜΗ ΕΛΕΓΧΟΥ: Λαμβάνει τιμή ανάλογα με το αν το τεστ έχει διενεργηθεί σε ιδιωτική ή δημόσια δομή. Για ορισμένες δομές δεν υπάρχει ακόμα στη βάση δεδομένων η πληροφορία εάν είναι ιδιωτικές ή δημόσιες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, στην στήλη του αρχείου excel εμφανίζεται η τιμή «Άγνωστο» και o τύπος της δομής θα πρέπει να αναζητηθεί από το σχετικό πιστοποιητικό.

4. ΗΜ/ΝΙΑ ΕΝΗΜ: είναι η τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης της βάσης του Μητρώου από την βάση δεδομένων της ΗΔΙΚΑ. Σημαίνει ότι, οι εμβολιασμοί ή τα covid test που έχουν διενεργηθεί μετά την ημερομηνία αυτή δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα στην εφαρμογή του Μητρώου.

Σε αυτή την αναφορά εμφανίζονται κατ΄αρχήν όλοι οι υπάλληλοι που είναι απογεγραμμένοι από τη Διεύθυνση Προσωπικού.

Προκειμένου να προστεθούν σε αυτή την αναφορά οι υπάλληλοι που δεν εμφανίζονται στη Διαχείριση Προσωπικού αλλά απασχολούνται στο φορέα (πχ είναι αποσπασμένοι/διατεθειμένοι/μετακινημένοι στο φορέα), ο Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στο Στατιστικό 2785261 «Covid-Tests: Διαχείριση υπαλλήλων προς έλεγχο covid test»», επιλέγει την Ενέργεια «Προσθήκη Υπαλλήλου», αναγράφει τον ΑΦΜ του υπαλλήλου που θέλει να εισάγει και πατάει «Εκτέλεση». Εάν εισαχθούν πολλοί ΑΦΜ θα πρέπει να έχουν μεταξύ τους κόμμα (,) χωρίς κενά. Εμφανίζεται μήνυμα που δείχνει τους ΑΦΜ που ενδεχομένως δεν ενημερώθηκαν σε πίνακα με στήλες ΑΦΜ και «Σφάλμα». Εάν έχουν ενημερωθεί όλοι οι καταχωρηθέντες ΑΦΜ το μήνυμα που εμφανίζεται στον πίνακα σφαλμάτων είναι «Δεν βρέθηκαν εγγραφές».

Προκειμένου να αφαιρεθούν από αυτή την αναφορά οι υπάλληλοι που εμφανίζονται μεν στη Διαχείριση Προσωπικού αλλά δεν απασχολούνται στο φορέα (πχ είναι αποσπασμένοι διατεθειμένοι/μετακινημένοι σε άλλο φορέα) οι Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στο Στατιστικό 2785261 «Covid-Tests: Διαχείριση υπαλλήλων προς έλεγχο covid test», επιλέγει την Ενέργεια «Διαγραφή Υπαλλήλου» αναγράφει τον ΑΦΜ του υπαλλήλου που θέλει να διαγράψει και πατάει «Εκτέλεση».

Εάν εισαχθούν προς διαγραφή πολλοί ΑΦΜ θα πρέπει να έχουν μεταξύ τους κόμμα (,) χωρίς κενά και επιλέγεται «Εκτέλεση». Εμφανίζεται μήνυμα που δείχνει τους ΑΦΜ που ενδεχομένως δεν ενημερώθηκαν σε πίνακα με στήλες ΑΦΜ και «Σφάλμα». Εάν έχουν ενημερωθεί όλοι οι καταχωρηθέντες ΑΦΜ το μήνυμα που εμφανίζεται στον πίνακα σφαλμάτων είναι «Δεν βρέθηκαν εγγραφές».

Καταλήγοντας, αφού ο Διαχειριστής αφαιρέσει τους υπαλλήλους που δεν απασχολούνται στο φορέα και προσθέσει τους υπαλλήλους που απασχολούνται στο φορέα, αλλά δεν είναι απογεγραμμένοι στη Διεύθυνση Προσωπικού, η αναφορά θα φέρνει αποτέλεσμα για όλους τους υπαλλήλους που τη συγκεκριμένη ημέρα είναι στην αρμοδιότητα του Διαχειριστή.

Η αναφορά αυτή δεν έχει ιστορικότητα. Δηλαδή δεν μπορεί να εξαχθεί για προηγούμενη ημέρα. Για το λόγο αυτό οι Διαχειριστές χρειάζεται να την εκτελούν και να αποθηκεύουν το σχετικό αρχείο καθημερινά, δεδομένου ότι τα δεδομένα του εμβολιασμού μεταβάλλονται για τους υφιστάμενους υπαλλήλους (δηλαδή κάποιος υπάλληλος ολοκληρώνει τον εμβολιασμό του/της) αλλά και οι υπάλληλοι που υπάγονται στην αρμοδιότητα της Διεύθυνσης μεταβάλλονται λόγω νέων προσλήψεων, αποχωρήσεων, μετατάξεων, αποσπάσεων κλπ. Εάν στο αρχείο excel εισαχθεί φίλτρο στη στήλη «Υπόχρεος Covid Test» με την τιμή «Ναι», η αναφορά εμφανίζει τους υπόχρεους υπαλλήλους για την ημέρα αυτή και το πιο πρόσφατο covid test, τη δομή στην οποία έχει διενεργηθεί, την ημερομηνία διενέργειας του ελέγχου, αλλά και την τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης της εφαρμογής.

(2) Αναφορά με όλα τα Covid Test των υπαλλήλων που είναι στην αρμοδιότητα του φορέα.

Κατά την έναρξη της διαλειτουργικότητας του Μητρώου με τη βάση δεδομένων της ΗΔΙΚΑ, η αναφορά αυτή θα εμφανίζει το τελευταίο τεστ για τον κάθε υπάλληλο. Στη συνέχεια, θα εμφανίζονται και όλα τα covid test που θα διενεργηθούν για κάθε υπάλληλο από την έναρξη της διαλειτουργικότητας και εφεξής.

Προκειμένου να εμφανιστούν όλα τα διαθέσιμα covid test για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ο Διαχειριστής Προσωπικού ή ο Πιστοποιημένος Διευθυντής μεταβαίνει στην αναφορά «2785262 Covid-Tests: Ιστορικό Covid Tests υπαλλήλων» και πατάει «Εκτέλεση». Η αναφορά έχει τρία κριτήρια αναζήτησης, ΑΦΜ, ημερομηνία Από και Ημερομηνία Έως. Οι ημερομηνίες αφορούν την ημερομηνία διενέργειας των covid test. Επιλέγοντας το εύρος ημερομηνιών που εξετάζεται κάθε φορά και πατώντας «Εκτέλεση» εμφανίζεται κατάλογος ο οποίος μπορεί να εξαχθεί σε αρχείο excel με το κουμπί «Εξαγωγή σε excel». Η αναφορά εμφανίζει όλα τα covid test όλων των υπαλλήλων, υπόχρεων και μη και περιέχει τα εξής πεδία:

1. ΕΠΩΝΥΜΟ

2. ΌΝΟΜΑ

3. ΑΦΜ

4. ΑΜΚΑ

5. ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΑΠΟ: Στο πεδίο αυτό εμφανίζεται ως ημερομηνία έναρξης της υποχρέωσης διενέργειας covid test για όλους τους υπαλλήλους, η ημερομηνία έναρξης της διαλειτουργικότητας του Μητρώου με την ΗΔΙΚΑ. Για τους υπαλλήλους που καθίστανται υπόχρεοι μετά την έναρξη της διαλειτουργικότητας, εμφανίζεται η πραγματική ημερομηνία έναρξης της υποχρέωσης.

Πχ στην περίπτωση υπαλλήλου που είναι υπόχρεος εμβολιασμού και δεν έχει εμβολιαστεί ούτε έχει νοσήσει, ως ημερομηνία έναρξης της υποχρέωσης θα εμφανίζεται η ημερομηνία έναρξης της διαλειτουργικότητας. Στην περίπτωση υπαλλήλου που συμπληρώνει το εξάμηνο από τη νόσηση μετά την έναρξη της διαλειτουργικότητας, ως ημερομηνία έναρξης της υποχρέωσης θα εμφανίζεται η πραγματική ημερομηνία.

7. ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΕΩΣ: Είναι η ημερομηνία που ο υπάλληλος απαλλάχθηκε από την υποχρέωση covid test λόγω ολοκλήρωσης εμβολιασμού ή λόγω νόσησης.

8. ΗΜ/ΝΙΑ ΕΝΗΜ: είναι η τελευταία ημερομηνία ενημέρωσης της βάσης της απογραφής από την βάση δεδομένων της ΗΔΙΚΑ. Σημαίνει ότι, τα covid test που έχουν διενεργηθεί μετά την ημερομηνία αυτή δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα στην εφαρμογή του Μητρώου.

9. ΕΠΙΤΡΕΠΤΕΣ ΔΟΜΕΣ: εμφανίζονται οι διαγνωστικές δομές από τις οποίες γίνονται δεκτά τα covid tests. Για τους υπαλλήλους που έχουν εξαίρεση από τον εμβολιασμό από Υγειονομική Επιτροπή γίνονται δεκτά τα τεστ από δημόσιες και από ιδιωτικές δομές

10. ΗΜ/ΝΙΑ TEST: είναι η ημερομηνία διενέργειας του διαγνωστικού ελέγχου.

11. Τύπος: Εμφανίζεται ο τύπος του τεστ, δηλαδή Rapid ή PCR.

12. ΔΟΜΗ TEST: Εμφανίζεται εάν το τεστ έχει διενεργηθεί από δημόσια ή ιδιωτική δομή Για ορισμένες δομές δεν υπάρχει ακόμα στη βάση δεδομένων η πληροφορία εάν είναι ιδιωτικές ή δημόσιες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, στην στήλη του αρχείου excel εμφανίζεται η τιμή «Άγνωστο» και o τύπος της δομής θα πρέπει να αναζητηθεί από το σχετικό πιστοποιητικό.

Στην αναφορά αυτή κάθε υπάλληλος εμφανίζεται τόσες φορές όσα covid test έχουν καταχωρηθεί για τον ΑΜΚΑ του στη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

(3) Καταχώριση αίτησης εξαίρεσης από εμβολιασμό και απόφασης Υγειονομικής Επιτροπής.

Η καταχώριση της αίτησης εξαίρεσης υπαλλήλων από τον εμβολιασμό γινόταν μέχρι πρότινος μέσω του Στατιστικού που αφορά την εισαγωγή υποχρέωσης εμβολιασμού. Εφεξής, η αίτηση εξαίρεσης από εμβολιασμό ή από την υποχρέωση έναντι αντιτίμου διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 και με επιβάρυνσή τους, είτε ο υπάλληλος είναι υπόχρεος εμβολιασμού, είτε όχι, θα καταχωρείται από το Στατιστικό 2785260 «ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ-COVID: Διαχείριση αιτήσεων εξαίρεσης» και το αποτέλεσμα θα ενημερώνεται από την Διεύθυνση Προσωπικού που καταχώρησε την αίτηση. Ο Διαχειριστής μεταβαίνει στο Στατιστικό 2785260 «ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ-COVID: Διαχείριση αιτήσεων εξαίρεσης», το οποίο έχει τρία (3) κριτήρια αναζήτησης: Ενέργεια, ΑΦΜ και Ημερομηνία Απόφασης/Παραπομπής, από τα οποία ο χρήστης επιλέγει 1 ή περισσότερα και πατάει «Εκτέλεση»

Στο πεδίο «Ενέργεια» εμφανίζονται οι παρακάτω επιλογές:

  • Λίστα αιτήσεων: εμφανίζει όλες τις αιτήσεις εξαίρεσης από εμβολιασμό
  • Αποδοχή Αίτησης: εισάγει θετική απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής
  • Παραπομπή Αίτησης σε Επιτροπή: εισάγει αίτηση εξαίρεσης εμβολιασμού
  • Απόρριψη Αίτησης: εισάγει απορριπτική απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής
  • Διαγραφή Αίτησης: διαγράφει αίτηση εξαίρεσης από εμβολιασμό

Η Διεύθυνση Προσωπικού που ενημερώνει το πεδίο «Αίτησης Εξαίρεσης Εμβολιασμού» ενός υπαλλήλου, θα πρέπει να έχει τον αντίστοιχο υπάλληλο στην λίστα των υπαλλήλων που παρακολουθεί για την συμμόρφωση με την υποχρέωση διενέργειας Covid Test. Μετά την εισαγωγή αίτησης εξαίρεσης από μία Διεύθυνση Προσωπικού, η ενημέρωση ως προς την αποδοχή ή την απόρριψη από την Υγειονομική Επιτροπή ή η διαγραφή της αίτησης μπορεί να γίνει μόνο από την Διεύθυνση Προσωπικού που την καταχώρισε. Επίσης, όταν για έναν υπάλληλο καταχωρηθεί Αποδοχή Αίτησης εξαίρεσης, εάν ο υπάλληλος αυτός είναι και υπόχρεος εμβολιασμού ενημερώνεται αυτόματα και η καταχώριση για τον υπάλληλο αυτό στο Στατιστικό «2785281 ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ-COVID19:Παρακολούθηση Υποχρέωσης Εμβολιασμού». Η πληροφορία της εξαίρεσης από τον εμβολιασμό δεν εμφανίζεται αυτούσια στα Στατιστικά 2785261 «Covid-Tests: Διαχείριση υπαλλήλων προς έλεγχο covid test» και 2785262 «Covid-Tests: Ιστορικό Covid Tests υπαλλήλων», αλλά προκύπτει από τη στήλη «ΕΠΙΤΡΕΠΤ. ΔΟΜΕΣ» που έχει την τιμή «Ιδιωτικές και Δημόσιες».

Η πληροφορία της εξαίρεσης εμφανίζεται στα στοιχεία του υπαλλήλου κάτω από το σημείο «Υποχρέωση Εμβολιασμού» και στις περιπτώσεις που ο υπάλληλος δεν έχει υποχρέωση εμβολιασμού.

Επισημαίνεται ότι, όταν μια Διεύθυνση Προσωπικού εισάγει μεμονωμένο υπάλληλο ως Υπόχρεο Εμβολιασμού, αυτόματα αποκτά πρόσβαση και στα στοιχεία του Covid Test για τον υπάλληλο αυτό.

(4) Νέα Πεδία στην καρτέλα του υπαλλήλου «Υποχρέωση Covid-Test» - «Αίτηση εξαίρεσης από εμβολιασμό».

Τα στοιχεία σχετικά με την υποχρέωση covid test για κάθε υπάλληλο εμφανίζονται στο πεδίο «Υποχρέωση Covid-Test» που βρίσκεται στην καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία», «Ταυτότητα» στο σημείο «Μέτρα για την αντιμετώπιση του COVID-19». Το πεδίο αυτό συμπληρώνεται αυτόματα μέσω διαλειτουργικότητας εμφανίζει την υποχρέωση διενέργειας Covid Test και εάν μπορούν να διενεργηθούν μόνο σε Ιδιωτικές Δομές ή εάν μπορούν να διενεργθούν σε Ιδιωτικές ή Δημόσιες Δομές, καθώς επίσης και τη Διεύθυνση Προσωπικού που έχει πρόσβαση στα τεστ αυτά.

Ειδικότερα οι τιμές θα είναι οι εξής:

  • «Δεν υπάρχουν καταχωρημένα στοιχεία σχετικά με την υποχρέωση διενέργειας Covid Test»: η τιμή αυτή θα εμφανίζεται σε όσους υπαλλήλους δεν υπάρχει πληροφόρηση για υποχρέωση ή όχι διενέργειας covid test. Θα αποτελεί την αρχική τιμή για κάθε υπάλληλο
  • «ΟΧΙ» : η τιμή αυτή θα εμφανίζεται σε όσους υπαλλήλους υπάρχει πληροφόρηση από την υπηρεσία της ΗΔΙΚΑ ότι τηρούνται οι προϋποθέσεις απαλλαγής από την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου
  • «ΝΑΙ» η τιμή αυτή θα εμφανίζεται σε όσους υπαλλήλους υπάρχει πληροφόρηση από την υπηρεσία της ΗΔΙΚΑ ότι δεν τηρούνται οι προϋποθέσεις απαλλαγής από την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου

Κάτω από σημείο «Υποχρέωση Εμβολιασμού» εμφανίζεται το πεδίο «Αίτηση Εξαίρεσης Εμβολιασμού» που έχει τις παρακάτω τιμές:

  • «Δεν έχει υποβληθεί»: για όσους υπαλλήλους δεν υπάρχει ενημέρωση ότι έχει υποβληθεί σχετική αίτηση ή ότι υπάρχει σχετική απάντηση από υγειονομική επιτροπή
  • «Παραπομπή σε Υ.Ε.»: για όσους υπαλλήλους υπάρχει ενημέρωση ότι έχει υποβληθεί η σχετική αίτηση και έχει παραπεμφθεί σε υγειονομική επιτροπή
  • «Αποδεκτή»: για όσους υπαλλήλους υπάρχει ενημέρωση για αποδοχή της σχετικής αίτησης απαλλαγής
  • «Απορριφθείσα»: για όσους υπαλλήλους υπάρχει ενημέρωση για απόρριψη της σχετικής αίτησης απαλλαγής

* Αν το πεδίο αυτό έχει τιμή «Δεν έχει υποβληθεί» τότε μπορεί να το ενημερώσει οποιαδήποτε ΔΠ, διαφορετικά μπορεί να το ενημερώσει μόνο η ΔΠ που το ενημέρωσε τελευταία. Το σύστημα θα διατηρεί για κάθε υπάλληλο την τελευταία ΔΠ που ενημέρωσε το συγκεκριμένο πεδίο.

Γ. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Σε συνέχεια της 60ης και 61ης εγκυκλίου της Υπηρεσίας μας, με την οποία δόθηκαν οδηγίες για την εφαρμογή της αριθ. Δ1α/ΓΠ. Οικ.55570/12-9-2021 (Β’ 4207) Κοινής Υπουργικής Απόφασης «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας», διευκρινίζονται ότι ο έλεγχος εγκυρότητας των βεβαιώσεων που εκδίδονται από την πλατφόρμα gov.gr σύμφωνα με το άρθρο 205 του ν.4820/2021 μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής που είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου https://covidfree.gov.gr/ , θα πρέπει να διενεργείται εντός 48 ωρών από την διενέργεια του ελέγχου, σε περίπτωση διενέργειας rapid test, και εντός 72 ωρών, σε περίπτωση διενέργειας PCR test.

Δ. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 19

Επισημαίνεται ότι από 13.9.2021 τα πεδία που έχουν συμπληρωθεί στην μικροεφαρμογή «Στελέχωση Υπηρεσιών στο πλαίσιο των μέτρων για COVID 19» (https://hr.apografi.gov.gr/app/do?5Link) (σχετική η 55η εγκύκλιος), με τους τίτλους:

1. Αριθμός υπαλλήλων που είναι υπόχρεοι διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid – 19.

2. Αριθμός υπαλλήλων που δεν συμμορφώνονται με την υποχρέωση διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid -19.

3. Αριθμός υπαλλήλων στους οποίους έχουν επιβληθεί συνέπειες λόγω της μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση διενέργειας και δήλωσης αποτελέσματος διαγνωστικού ελέγχου για Covid – 19,

θα πρέπει να συμπληρώνονται πλέον σε σχέση με τα στοιχεία που προκύπτουν από την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου δυνάμει της αριθ. Δ1α/ΓΠ. Οικ.55570/12-92021 (Β’ 4207) Κοινής Υπουργικής Απόφασης. Ως εκ τούτου στο τρίτο πεδίο θα πρέπει να συμπληρώνεται ο αριθμός των υπαλλήλων στους οποίους επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο λόγω μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου.

Ε. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.

3. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 206 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας (σχετικές οι αρ. 53η, 54η και 56η εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας).

4. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική τηλεργασία, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμόδια για τον υπολογισμό του προβλεπόμενου ποσοστού, καθώς η πραγματική κατάσταση και οι ανάγκες κάθε Υπηρεσίας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω μέτρου, τελούν σε αποκλειστική γνώση και κρίση της οικείας Υπηρεσίας.

5. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Κατόπιν των ανωτέρω, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

6. Οι Διευθύνσεις Προσωπικού για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου θα αποστέλλουν κατά προτεραιότητα τυχόν ερωτήματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: ped.hrm@ypes.gov.gr .

7. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@ypes.gr ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

8. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.

9. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

10. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr , καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα – Οδηγίες COVID 19».

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:

ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:

  1. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
  2. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
  3. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
  4. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ. 8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6Ω4Υ46ΜΤΛ6-ΖΕΒ),
  5. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
  6. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-Ο14),
  7. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
  8. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
  9. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
  10. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
  11. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
  12. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
  13. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
  14. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
  15. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
  16. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
  17. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22.9.20 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
  18. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
  19. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΨΤ46ΜΤΛ6-ΧΞΤ),
  20. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.20 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
  21. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.20 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
  22. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
  23. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
  24. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1).
  25. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ. 22414/7-12-2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2).
  26. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ. 22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ).
  27. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ.431/11-1-2021 (Α.Δ.Α.: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ)
  28. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ. 1031/ 20-1-2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10)
  29. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ. 1387/ 25-1-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4)
  30. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ. 1813/ 1-2-2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1)
  31. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ. 2343/ 8-2-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1)
  32. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ. 2605/ 11-2-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4)
  33. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ. 3713/ 1-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ)
  34. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/ 8-3-2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0)
  35. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ. 4600/ 16-3-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156)
  36. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ. 5132/23-3-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ)
  37. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ. 5525/29-3-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ)
  38. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/154/οικ. 6020/5-4-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3)
  39. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ. 6602/13-4-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ)
  40. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ. 6988/20-4-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ)
  41. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ. 7330/23-4-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ)
  42. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ. 7423/26-4-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ)
  43. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ. 8032/10-5-2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ)
  44. αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/161/οικ. 8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ)
  45. αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/162/οικ. 9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ)
  46. αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/163/οικ. 10556/1-6-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ)
  47. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ. 11266/8-6-2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ)
  48. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ. 12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ)
  49. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8)
  50. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 168 /οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ)
  51. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170 /οικ.14187/13-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18)
  52. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/171 /οικ.14578/19-7-2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ)
  53. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ.15287/28-7-2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9)
  54. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ.15591/2-8-2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ)
  55. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ.15910/9-8-2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0)
  56. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ.16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ)
  57. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23-8-2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ)
  58. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ.16663/26-8-2021 (ΑΔΑ 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2)
  59. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ.16812/30-8-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΤΡ46ΜΤΛ6-ΑΨ7)
  60. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17530/13-9-2021 (ΑΔΑ ΩΚΦΥ46ΜΤΛ6-Ι2Ε)
  61. αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ.17896/20-9-2021 (ΑΔΑ: 9ΝΙΖ46ΜΤΛ6-ΑΚ6)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν θέλετε να συμπληρώνετε το κείμενο αυτό σε κάθε αναζήτηση σας; Αρκεί απλά να γραφτείτε δωρεάν στο Forin.gr πατώντας εδώ ή να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!