ΥΠΟΙΚ: Σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας του 2016
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΝ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Αθήνα, 19 Νοεμβρίου 2015
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ 2016
Η διάταξη για τα τέλη κυκλοφορίας (Τ.Κ.) του 2016 είναι η καλύτερη απάντηση, στην παραπληροφόρηση και την καταστροφολογία που επέλεξε μερίδα των Μ.Μ.Ε. το προηγούμενο διάστημα, για προφανείς λόγους.
Α) Πίνακας τελών κυκλοφορίας με βάση τα κυβικά (Έως 2010)
ΑΠΟ | ΕΩΣ | Τ.Κ. 2015 | ΤΚ 2016 | % | |
Έως 2000 | 1 | 300 | 22 | 22 | 0 |
301 | 785 | 55 | 55 | 0 | |
786 | 1071 | 120 | 120 | 0 | |
1072 | 1357 | 135 | 135 | 0 | |
1358 | 1548 | 240 | 225 | -6,25 | |
1549 | 1738 | 265 | 250 | -5,66 | |
1739 | 1928 | 300 | 280 | -6,67 | |
1929 | 2357 | 660 | 615 | -6,82 | |
2358 | 3000 | 880 | 820 | -6,82 | |
3001 | 4000 | 1.100 | 1.025 | -6,82 | |
4001 | 9999 | 1.320 | 1.230 | -6,82 | |
Από 2001 έως 2005 | 1 | 300 | 22 | 22 | 0 |
301 | 785 | 55 | 55 | 0 | |
786 | 1071 | 120 | 120 | 0 | |
1072 | 1357 | 135 | 135 | 0 | |
1358 | 1548 | 240 | 240 | 0 | |
1549 | 1738 | 265 | 265 | 0 | |
1739 | 1928 | 300 | 300 | 0 | |
1929 | 2357 | 660 | 630 | -4,55 | |
2358 | 3000 | 880 | 840 | -4,55 | |
3001 | 4000 | 1.100 | 1.050 | -4,55 | |
4001 | 9999 | 1.320 | 1.260 | -4,55 | |
Από 2006 έως 2010 | 1 | 300 | 22 | 22 | 0 |
301 | 785 | 55 | 55 | 0 | |
786 | 1071 | 120 | 120 | 0 | |
1072 | 1357 | 135 | 135 | 0 | |
1358 | 1548 | 240 | 255 | 6,25 | |
1549 | 1738 | 265 | 280 | 5,66 | |
1739 | 1928 | 300 | 320 | 6,67 | |
1929 | 2357 | 660 | 690 | 4,55 | |
2358 | 3000 | 880 | 920 | 4,55 | |
3001 | 4000 | 1.100 | 1.150 | 4,55 | |
4001 | 9999 | 1.320 | 1.380 | 4,55 |
Οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας γίνονται με ξεκάθαρη κατεύθυνση τη δίκαιη αναδιανομή των υποχρεώσεων των πολιτών, ώστε να ελαφρυνθούν οι κάτοχοι οχημάτων, κατασκευής άνω των δέκα ετών, που έχουν χάσει αρκετή από την εμπορική τους αξία. Οι αυξήσεις είναι της τάξεως των 15-60 Ευρώ ανά κλίμακα.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΥΞΗΣΗ.
Οι αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας γίνονται με ξεκάθαρη κατεύθυνση τη δίκαιη αναδιανομή των υποχρεώσεων των πολιτών, ώστε να ελαφρυνθούν οι κάτοχοι οχημάτων, κατασκευής άνω των δέκα ετών, που έχουν χάσει αρκετή από την εμπορική τους αξία. Οι αυξήσεις είναι της τάξεως των 15-60 Ευρώ ανά κλίμακα.
ΣΥΝΟΛΙΚΑ, ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΥΞΗΣΗ.
Β) Πίνακας τελών κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές ρύπων. (Ισχύουν από 1.11.2010)
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2015 | ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2016 | ΔΙΑΦΟΡΕΣ ανά κατηγορία από το 2015 στο 2016 σε Ευρώ | ||||||||
ΣΥΝΤΕΛ. | Ρύποι Χ Συντελεστή | Ρύποι Χ Συντελεστή | ΣΥΝΤΕΛ. | Ρύποι Χ Συντελεστή | Ρύποι Χ Συντελεστή | Ποσοστιαία | ΑΠΟ | ΕΩΣ | ||
Μεταβολή % | ||||||||||
ΡΥΠΟΙ | ΡΥΠΟΙ | |||||||||
ΑΠΟ | ΕΩΣ | ΑΠΟ (ΣΕ ΕΥΡΩ) | ΕΩΣ (ΣΕ ΕΥΡΩ) | ΑΠΟ (ΣΕ ΕΥΡΩ) | ΑΠΟ (ΣΕ ΕΥΡΩ) | |||||
0 | 90 | 0 | 0 | |||||||
91 | 100 | 0 | 0 | 0 | 0,9 | 81,9 | 90 | 81,9 | 90 | |
101 | 120 | 0,9 | 90,9 | 108 | 0,98 | 98,98 | 117,6 | 8,89 | 8,08 | 9,6 |
121 | 140 | 1,1 | 133,1 | 154 | 1,2 | 145,2 | 168 | 9,09 | 12,1 | 14 |
141 | 160 | 1,7 | 239,7 | 272 | 1,85 | 260,85 | 296 | 8,82 | 21,15 | 24 |
161 | 180 | 2,25 | 362,25 | 405 | 2,45 | 394,45 | 441 | 8,89 | 32,2 | 36 |
181 | 200 | 2,55 | 461,55 | 510 | 2,78 | 503,18 | 556 | 9,02 | 41,63 | 46 |
201 | 250 | 2,8 | 562,8 | 700 | 3,05 | 613,05 | 762,5 | 8,93 | 50,25 | 62,5 |
251 | 9999 | 3,4 | 853,4 | … | 3,72 | 933,72 | … | 9,41 | 80,32 | … |
Διαβάζαμε και ακούγαμε τόσο καιρό, για υποτιθέμενες ΄΄μεγάλες αυξήσεις΄΄ στα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων αντιρυπαντικής τεχνολογίας. Ο Πίνακας Β διαψεύδει τα όσα λέγονταν και αποδεικνύει πως η αύξηση με την οποία θα επιβαρυνθούν οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων, θα είναι ύψους από 0,08 μέχρι 0,32 ευρώ ανά ρύπο!! Επίσης, παραμένει απαλλασσόμενη από τέλη κυκλοφορίας η κλίμακα των αυτοκινήτων που εκπέμπουν μέχρι 90 ρύπους.
Δεν υπάρχουν σχόλια! Πρόσθεσε το σχόλιο σου τώρα!